USA bankrutuje, Polska odnotowuje imponujacy wzrost gospodarczy, Chiny pra ostro do przodu...

Data: 2011-09-30 14:17:18
Autor: Bogdan Idzikowski
USA bankrutuje, Polska odnotowuje imponujacy wzrost gospodarczy, Chiny pra ostro do przodu...

Uzytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisal w wiadomosci news:a1e955a5-0188-4323-aae7-b4ec7d692234i9g2000yqe.googlegroups.com...
Z nudow porownalem tez ceny podstawowych artykulow spozywczych,
wynajecia mieszkania i innych kosztow zycia w USA i Polsce - przebitka
byla porownywalna... Dajmy na to taka pepsi cola, bo akurat mam przed
soba obliczenia... W walmarcie mozecie kupic 24pak pollitrowej pepsi
za 4,99$... 24pak pollitrowej pepsi w puszkach to rownowartosc 12
litrow pepsi.. Dzielimy 4,99$ przez 12 litrow pepsi i otrzymujemy cene
jednego litra: 40 centow.. 40 centow to rownowartosc okolo 1 zlotego i
20 groszy...Tymczasem w polsce jeden litry pepsi kosztuje ok 4 zl
(dzisiejszy cennik biedronki w google)...

Ceny w Chinach sa porownywalne z waszymi, co mozecie sobie sami
sprawdzic:

Polska: http://www.numbeo.com/cost-of-living/country_result.jsp?country=Poland
Chiny http://www.numbeo.com/cost-of-living/country_result.jsp?country=China

Tymczasem sredni realny zarobek w Panstwie Srodka (tyle srednio bierze
zdecydowana wiekszosc populacji), to ok 300$ / miesiac (dane z 2010
r.)... Z tego wynika, ze chinczycy sa dwa i pol raza silniej posuwani
w dupska od was jesli chodzi o wyzysk ekonomiczny....

A nie móglbys przeliczyc na flaszki wódki? Dla mnie i moich kolegów byloby to bardziej przekonujace i pedagogiczne.

--
J. Kaczynski - "musimy uzyskac wlasciwa odpowiedz"

Data: 2011-09-30 16:12:06
Autor: raff
USA bankrutuje, Polska odnotowuje imponujacy wzrost gospodarczy, Chiny pra ostro do przodu...
A nie móglbys przeliczyc na flaszki wódki? Dla mnie i moich kolegów byloby to bardziej przekonujace i pedagogiczne.

No wlasnie, dla Bodzia i jego kolegow.

R.

USA bankrutuje, Polska odnotowuje imponujacy wzrost gospodarczy, Chiny pra ostro do przodu...