USA - czyli nieodwzajemniona mi³o¶æ

Data: 2009-09-17 11:05:49
Autor: zbig
USA - czyli nieodwzajemniona mi³o¶æ
Po raz kolejny bole¶nie przekonalismy siê jak nieodwazajemniona jest nasza (moja te¿!) mi³o¶æ do USA. Miar± ich stosunku jest kwestia wiz. Nawet nie to mnie dra¿ni, ze te wizy wci±¿ obowi±zuj±, tylko sposób uzasadnienia tej decyzji przez amerykañski rz±d. T³umaczenie dobre dla przymu³ów i chyba nas tak traktuj±.
Kwestiê zbyt wysokiego odsetka odmów mo¿e za³atwiæ tak naprawdê jeden telefon do ambasady USA.
Przypomina mi siê zaraz ten kawa³, w którym Icek pyta siê Mo¶ka , kiedy ten mu zwróci d³ug. Mosiek odpowiada, ze oczywi¶cie zwróci, jak tylko wróci z Lublina. A kiedy jedziesz do Lublina pyta Icek. Nie wybieram siê - odpowiada Mosiek.

Data: 2009-09-17 11:37:10
Autor: Piotr
USA - czyli nieodwzajemniona mi³o¶æ
Dnia Thu, 17 Sep 2009 11:05:49 +0200, zbig napisa³(a):

[...]

Pozostaj± nam tylko piersi Anieli...
Piotr
PS. Wa³kuñstwo bêdzie wola³o penisa Wo³odii, he, he.

USA - czyli nieodwzajemniona mi³o¶æ