USA nie s± gwarantem bezpieczeństwa Polski !

Data: 2011-10-22 12:20:06
Autor: boukun
USA nie s± gwarantem bezpieczeństwa Polski !
O upublicznieniu tajnych informacji przez stronę WiliLeaks Igor Janke rozmawia z Grzegorzem Kostrzew±-Zorbasem, politologiem i amerykanist± WSEI.
http://www.youtube.com/watch?v=NPUmKXFo1ss&feature=uploademail

boukun

Data: 2011-10-22 03:38:20
Autor: Tzva Adonai
USA nie s± gwarantem bezpieczeństwa Polski !
boukun napisał(a):

O upublicznieniu tajnych informacji przez stronďż˝ WiliLeaks Igor Janke rozmawia z
Grzegorzem Kostrzewďż˝-Zorbasem, politologiem i amerykanistďż˝ WSEI.

A dlaczego prawdziwi Polacy nie mog± "temi rencami" sami zapewnić
sobie i swojemu krajowi bezpieczeństwa?.. Dlaczego Polska musi
obskakiwać raz ruskie, innym razem amerykańskie chuje i siorbać je bez
opamiętania, żeby tylko zostać przyjęt± pod skrzydełko?.. Co się stało
z tym słynnym "polskim honorem"?...

Data: 2011-10-22 11:25:02
Autor: MH
USA nie s± gwarantem bezpieczeństwa Polski !
Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com> napisał(a):
boukun napisa=B3(a):

> O upublicznieniu tajnych informacji przez stron=EF=BF=BD WiliLeaks Igor J=
anke rozmawia z
> Grzegorzem Kostrzew=EF=BF=BD-Zorbasem, politologiem i amerykanist=EF=BF=
=BD WSEI.

A dlaczego prawdziwi Polacy nie mog=B1 "temi rencami" sami zapewni=E6
sobie i swojemu krajowi bezpiecze=F1stwa?.. Dlaczego Polska musi
obskakiwa=E6 raz ruskie, innym razem ameryka=F1skie chuje i siorba=E6 je be=
opami=EAtania, =BFeby tylko zosta=E6 przyj=EAt=B1 pod skrzyde=B3ko?.. Co si=
=EA sta=B3o
z tym s=B3ynnym "polskim honorem"?...

================

I rację masz !!!  Zupełnie serio my¶lę o wyjeĽdzie na stałe do ciepłych
krajów. Malezja !!!

MH

Data: 2011-10-22 11:25:27
Autor: MH

Data: 2011-10-22 13:33:15
Autor: jadrys
USA nie są gwarantem bezpieczeństwa Po lski !
W dniu 2011-10-22 13:25,  MH pisze:
I rację masz !!! Zupełnie serio myślę o wyjeździe na stałe do ciepłych krajów. Malezja !!! MH

Cejlon (Sri Lanka), podobno najzdrowszy klimat na świecie.

Data: 2011-10-22 13:44:39
Autor: raff

"jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:j7u9th$5sm$1news.onet.pl...
W dniu 2011-10-22 13:25,  MH pisze:
I rację masz !!! Zupełnie serio myślę o wyjeździe na stałe do ciepłych krajów. Malezja !!! MH

Cejlon (Sri Lanka), podobno najzdrowszy klimat na świecie.

Madagaskar jeszcze lepszy.

R.

Data: 2011-10-22 14:16:31
Autor: jadrys
W dniu 2011-10-22 13:44, raff pisze:
"jadrys"<Che@yahoo.com>  wrote in message news:j7u9th$5sm$1news.onet.pl...
W dniu 2011-10-22 13:25,  MH pisze:
I rację masz !!! Zupełnie serio myślę o wyjeździe na stałe do ciepłych
krajĂłw. Malezja !!! MH
Cejlon (Sri Lanka), podobno najzdrowszy klimat na świecie.
Madagaskar jeszcze lepszy.

R.

Z tego co słyszałem są dwa kraje zasługujące na to miano - Cejlon i Izrael. O Madagaskarze to wiem tylko tyle że na nasze własne życzenie nie stał się naszą kolonią.

Data: 2011-10-22 12:44:27
Autor: boukun
USA nie s± gwarantem bezpieczeństwa Polski !

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomo¶ci news:94643943-5468-4239-9bbc-c67c68fe0fe0s14g2000vbj.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Bo jeste¶my od setek lat pod niewol± syjonistyczn±, zniewoleni ich religi± żydowsk±, szczuci stale na braci Słowian. My, Polacy, nie chemy mieć nic wspólnego z Amerykanami, to całkiem odległa półkula... A co nasi włodarze, to my nic na to nie możemy...

boukun

Data: 2011-10-22 03:46:23
Autor: Tzva Adonai
USA nie s± gwarantem bezpieczeństwa Polski !
boukun napisał(a):

Bo jestesmy od setek lat pod niewola syjonistyczna, zniewoleni ich religia
zydowska szczuci stale na braci Slowian

No widzisz, ty akurat należysz do klubu obci±gaczy ruskich chujów,
niestety przedstawiciele twojej opcji przegrywaj± chwilowo z amatorami
amerykańskich kusiek, st±d twoja frustracja...

Data: 2011-10-22 13:04:28
Autor: boukun
USA nie s± gwarantem bezpieczeństwa Polski !

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomo¶ci news:57dfc63b-9364-44e2-ae95-e3fe40886852gy7g2000vbb.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

[...]

Widzisz, jak cię ubiegłem, odpowiedĽ na twe bluzgi wysłałem w tej samej minucie...

boukun

Data: 2011-10-22 12:46:28
Autor: boukun
USA nie s± gwarantem bezpieczeństwa Polski !

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j7u6rl$r7t$1mx1.internetia.pl...

boukun napisał(a):

[...]

Nasi włodarze, to s± z reguły ludzie bez honoru, marionetki w obcych rękach, czy to wschodnich, czy to zachodnich, dlatego zawsze będ± szukali zabezpieczenia... dla siebie...

boukun

Data: 2011-10-22 13:33:29
Autor: raff

"Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> wrote in message news:94643943-5468-4239-9bbc-c67c68fe0fe0s14g2000vbj.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

[...]

Polski honor dlugo Jaruzelskie, Morele, Wolinskie probowaly unicestwic.

R.

USA nie s± gwarantem bezpieczeństwa Polski !