USA obiecalo ze ONZ nieotrzyma zadnej pomocy po tym co zrobili z Izraelem

Data: 2016-12-26 08:06:00
Autor: A. Filip
USA obiecalo ze ONZ nieotrzyma zadnej pomocy po tym co zrobili z Izraelem
andal <andal@andal.org> pisze:
On Sun, 25 Dec 2016 09:52:08 +0100, boukun wrote:

Chyba Izrael, nie USA...

boukun

usa nie da zadnej kasy dla onz az do chwili zmiany rezolucji onzetu,
rezolucji potepiajacej osadnictwo na zachodnim brzegu

*Od kiedy* USA nie da?  Rezolucja nie przeszła w radzie "bezpieczeństwa"
ONZ przez to że USA pod przewodem prezydenta Obamy (D) wstrzymały się od
głosu zamiast "tradycyjnie" zawetować w interesie "Izraelczyków"?

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

USA obiecalo ze ONZ nieotrzyma zadnej pomocy po tym co zrobili z Izraelem