USA pali³o ludzi napalmem w wietnamie

Data: 2014-05-12 21:14:54
Autor: Fritz
USA pali³o ludzi napalmem w wietnamie
jacek_g-ce (20:55)

Ameryka (USA) jest jedynym pañstwem które u¿y³o przeciw ludziom dwukrotnie Bomby Atomowej . USA pali³o ludzi napalmem w wietnamie i u¿ywali wiele innych zabronionych broni . Tam gdzie na ¶wiecie jest ambasada Amerykanska powstaj± konflikty zbrojne . Ostatnio Irak gdzie weszli niezgodnie z prawem , Afganistan , No i arabska wiosna ludów - kraje jak egipt syria algieria itd itp Nie da siê robiæ rewolucji bez pieniêdzy i inspiracji z zewn±trz . CIA finansuje takie akcje . CIA jest odpowiedzialne za Polskie Wiêzienia i to co siê w nich dzia³o . Polacy prowadzili szkolenia dla tzw opozycjonistów z majdanu (Ukraina) i dla Rosyjskich "Opozycjonistów " . S± ludzie którym do g³owy nie przychodzi ¿e kto¶ mo¿e chcieæ do Rosji a nie do tej z³odziejskiej Unii.

Data: 2014-05-12 13:10:40
Autor: leming.show
USA pali³o ludzi napalmem w wietnamie
u¿ytkownik Fritz napisa³:

Ameryka (USA) jest jedynym pastwem

USA mialo wybor, poslac tam na straty 1-2mln zolnierzy, nie wiem jakie straty przewidywali, lub rozwiazac sprawe inaczej.

To japonia zaatakowala chiny i stany zjednoczone, to japonia wspolpracowala z niemcami. Buta i tupet japoncow doczekaly sie odpowiedzi. W wiekszosci wycieli cywili i to nie 5 czy 10ciu.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wojna_chi%C5%84sko-japo%C5%84ska_%281937-1945%29

Data: 2014-05-12 22:28:25
Autor: Fritz
<leming.show@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:6df5ca7c-e60b-40cf-b9f6-f085c22dd26fgooglegroups.com...
[...]

Kurwa jego¿ maæ, co to za kraj, co to za ludzie, którzy ¶wiadomie dopuszczaj± siê ludobójstwa? Co ci ludzie w Hiroszimie i Nagasaki byli winni? Opamiêtaj siê cz³owieku...

Data: 2014-05-12 14:09:27
Autor: leming.show
USA pali³o ludzi napalmem w wietnamie
Co ci ludzie w Hiroszimie i Nagasaki byli winni? Opamietaj sie czlowieku...

Oczywiscie byli tylko celem nacisku jaki rzad usa postanowil zastosowac wzgledem japoncow?

A czym byliby winni zolnierze stanow zjednoczonych ktorzy musieli zginac w liczbie bodaj 1,5mln aby pokonac japonie? Nie pamietam jakie straty prognozowali amerykanie w przypadku  ew. wkroczenia wojsk ladowych.

Data: 2014-05-12 23:21:26
Autor: Fritz
USA paliło ludzi napalmem w wietnamie
<leming.show@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:288fa26b-e7cb-41c4-8fdf-3d5777872752googlegroups.com...
[...]

Chuj z żołnierzami, mięso armatnie każdego reżimu jest same sobie winne, że dla reżimu się wysługuje...

Data: 2014-05-12 14:49:56
Autor: Marek
USA pali³o ludzi napalmem w wietnamie
W dniu poniedzia³ek, 12 maja 2014 23:21:26 UTC+2 u¿ytkownik Fritz napisa³:

> [...]

> A czym byliby winni zolnierze stanow zjednoczonych ktorzy musieli zginac w > liczbie bodaj 1,5mln aby pokonac japonie? Nie pamietam jakie straty > prognozowali amerykanie w przypadku  ew. wkroczenia wojsk ladowych.

Chuj z ¿o³nierzami, miêso armatnie ka¿dego re¿imu jest same sobie winne, ¿e dla re¿imu siê wys³uguje...

Cos na temat mobilizacji slyszal, czy nie ?

Data: 2014-05-13 00:09:22
Autor: Fritz
"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

¿e

dla re¿imu siê wys³uguje...

Cos na temat mobilizacji slyszal, czy nie ?

Mo¿na siê migaæ...

Data: 2014-05-13 03:17:49
Autor: andal
On Mon, 12 May 2014 13:10:40 -0700, leming.show wrote:

użytkownik Fritz napisał:

[...]

usa podobnie moglo zbombardowac IGFarben produkujace gazy do odwaszawiania zydow ale wybrali bombardowanie lipska i drezna
i palenie cywilow

Data: 2014-05-13 11:10:56
Autor: leming.show
USA pali³o ludzi napalmem w wietnamie
u¿ytkownik andal napisa³:

usa podobnie moglo zbombardowac IGFarben produkujace gazy do odwaszawiania zydow ale wybrali bombardowanie lipska i drezna
i palenie cywilow

I wybrali slusznie. Po co mieli rozjebac fabryke z wiezniami, to juz koncowka wojny, pozniej cza byloby odbudowac. A tak to  niemcy mieli czym zaplacic rekompensaty wojenne.

Data: 2014-05-13 14:36:51
Autor: Marek
USA pali³o ludzi napalmem w wietnamie
W dniu wtorek, 13 maja 2014 20:10:56 UTC+2 u¿ytkownik lemin...@gmail.com napisa³:
u¿ytkownik andal napisa³:

> [...]

I wybrali slusznie. Po co mieli rozjebac fabryke z wiezniami, to juz koncowka wojny, pozniej cza byloby odbudowac. A tak to  niemcy mieli czym zaplacic rekompensaty wojenne.

Zaplacili ?

Data: 2014-05-13 15:26:18
Autor: leming.show
USA pali³o ludzi napalmem w wietnamie
u¿ytkownik Marek napisa³:

Zaplacili ?

Oczywiscie ze czesc zaplacili, niemcy po wojnie dymali w fabrykach i kopalniach dosc ostro, plakali i dymali, nawet sie buntowali.

Nawet ostatnio zydzi wyrwali od nich 80mld dolcow czy ojro, w ciagu ostatnich lat, trza se poszukac.

Tylko glupi gomu³ka w imieniu polski zrezygnowal z odszkodowan wojennych.

Data: 2014-05-14 04:35:06
Autor: stevep
W dniu .05.2014 o 00:26 <leming.show@gmail.com> pisze:

[...]

Spróbowa³by nie pos³uchaæ, a po¿y³by jeszcze krócej.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-14 13:17:47
Autor: Mark Woydak
USA pali³o ludzi napalmem w wietnamie

Do budy kundlu

Dnia Wed, 14 May 2014 04:35:06 +0200, stevep napisa³(a):

Data: 2014-05-14 21:18:57
Autor: xantiros
W dniu 2014-05-14 00:26, leming.show@gmail.com pisze:
[...]

Nie zrezygnowa³, odszkodowanie wojenne za Polskê odebra³a Moskwa i niby nam je przekaza³a

Data: 2014-05-13 04:54:18
Autor: stevep
W dniu .05.2014 o 21:14 Fritz <fritz@gmail.com> pisze:

[...]

Nie zapomnia³e¶ kretynku o Hiroszimie i Nagasaki?
--
stevep
-- -- -