USA: postreganizm

Data: 2012-08-09 23:55:33
Autor: zdumiony
USA: postreganizm
Prezydentura Reagana była wspaniała. Prezydent kierował się ideałami, zwyciężył czerwonego smoka, który wydawał się niepokonany, chciał pożreć cały świat i panować na wieki.
Niestety era się skończyła.
Nastała era politycznej poprawności - agresywne promowanie homoseksualizmu, wstyd za cywizlizację białego człowieka.
Potem do głosu doszli neokonowie, agresja na Irak, zbrodnicza Ustawa Patriotyczna, przyzwolenie dla tortur, czego cywilizowane kraje nie znały od czasów Oświecenia.
Obecnie USA miesza się do spraw całego świata, drukuje pieniądze na potęgę i fałszuje złoto w Fort Knox.

Data: 2012-08-10 16:37:15
Autor: Trybun
USA: postreganizm
W dniu 2012-08-09 23:55, zdumiony pisze:
Prezydentura Reagana była wspaniała.

Dla kogo? Dla mieszkańców Bejrutu czy Trypolisu? Równie dobrze mógłbyś napisać że czasy panowania Hitlera to cudowne czasy.

Data: 2012-08-10 16:49:52
Autor: zdumiony
USA: postreganizm
Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:k036cv$k19$2node2.news.atman.pl...
Dla kogo? Dla mieszkańców Bejrutu czy Trypolisu? Równie dobrze mógłbyś napisać że czasy panowania Hitlera to cudowne czasy.

Choćby dla Polaków

Data: 2012-08-10 16:55:13
Autor: Trybun
USA: postreganizm
W dniu 2012-08-10 16:49, zdumiony pisze:
[...]

Czyli jemu też mam dziękować za utratę wolności w stosunku do tego co miałem w PRLu? No no, dotychczas obwiniałem o to tylko Gorbaczowa, a tu się okazuje że paluchy maczał w tym ten "bojownik o wolność" z USA.

Data: 2012-08-10 17:06:23
Autor: zdumiony
USA: postreganizm
Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:k037em$l6q$1node2.news.atman.pl...

Czyli jemu też mam dziękować za utratę wolności w stosunku do tego co miałem w PRLu? No no, dotychczas obwiniałem o to tylko Gorbaczowa, a tu się okazuje że paluchy maczał w tym ten "bojownik o wolność" z USA.

Mam rozumieć że jestes sierotą po PRL?

Data: 2012-08-10 23:09:57
Autor: Trybun
USA: postreganizm
W dniu 2012-08-10 17:06, zdumiony pisze:
[...]

Oj, chciałbym żeby tak było, tz. żebym był sierotą. Jeden z efktów zwycięstwa Reagana, Gorbiego, Wałęsy czy samego diabła możesz zobaczyć dzisiaj w TV, pod siedzibą Amber Gold. Niedawno także w tv był artykuł o staruszku-inwalidzie.. Byłym AKowcu. Starzec znalazł się w przytułku ponieważ z mieszkania w którym od dziecka mieszkał wyrzucił go jakiś nowy jaśniepan korzystający z wolności jaką mu wywalczył Reagan. Nie, zdecydowanie nie jestem sierotą w tym kraju.

Data: 2012-08-10 21:18:59
Autor: Observatore
USA: postreganizm
Trybun <rg@yachoo.com> napisał(a):
[...]

wy raczej kaleka umyslowym jestescie, trepie WSI-owy...a  nie sierota.

Data: 2012-08-11 10:33:30
Autor: Bogdan Idzikowski
USA: postreganizm

Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:k03td9$63p$2node1.news.atman.pl...
[...]

A możesz przypomnieć nam, kto lub co, zmusiło tych ludzi do wdawania się w niepewne interesy, po za własną głupotą?
Przestań wylewać swoje żale, że jesteś przegranym nieudacznikiem. Mało kogo one interesują.

Data: 2012-08-10 17:31:35
Autor: Bogdan Idzikowski
USA: postreganizm

[...]

Jeśli byłeś aparatczykiem za PRL, a teraz jesteś śmieciem, to rzeczywiście masz czego żałować!

Data: 2012-08-10 22:02:07
Autor: Chiron
USA: postreganizm

[...]

No nie wiem- może dla rodzin ofiar zamachów terrorystów szkolonych przez Kadafiego?

--

Chiron

Data: 2012-08-10 23:09:03
Autor: Trybun
USA: postreganizm
W dniu 2012-08-10 22:02, Chiron pisze:
[...]

Przede wszystkim należałoby się zastanowić kto tu jest (czy był) terrorystą..

Data: 2012-08-10 16:55:03
Autor: Przemysław M.
USA: postreganizm
Dnia Thu, 9 Aug 2012 23:55:33 +0200, zdumiony napisał(a):

[...]

Nie mów, podrabiają złoto? Rosyjskie?

--

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Jeśli to był "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialność za śmierć Lecha Kaczyńskiego i całej delegacji prezydenckiej. Musiałbym być psychicznie niezrównoważony, żeby tolerować Tuska, który odpowiada za śmierć moich przyjaciół. Powtarzam, że nie kieruję się żądzą zemsty. Ja potrafiłem w życiu wybaczyć wielokrotnie, ale pan Tusk nie spełnia żadnego kryterium, żebym miał mu wybaczyć - podsumowuje
Kaczyński.

Data: 2012-08-10 17:49:44
Autor: Gringo
USA: postreganizm

"zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> schrieb im Newsbeitrag news:k01bkk$leq$1inews.gazeta.pl...
Prezydentura Reagana była wspaniała. Prezydent kierował się ideałami, zwyciężył czerwonego smoka,

Zesrał się. Błędem było rozwiąnie ZSRR, z perspektywy czasu możemy powiedzieć, że szkodą było również, że Blok Wschodni się rozpadł i Polska nie pozostała w Bloku Wschodnim.

Data: 2012-08-10 18:29:26
Autor: zdumiony
USA: postreganizm
Użytkownik "Gringo" <gringo@qmail.com> napisał w wiadomości news:k03ais$2ciu$1adenine.netfront.net...

Zesrał się. Błędem było rozwiąnie ZSRR, z perspektywy czasu możemy powiedzieć, że szkodą było również, że Blok Wschodni się rozpadł i Polska nie pozostała w Bloku Wschodnim.

Szkodą dla kogo?

Data: 2012-08-10 22:15:41
Autor: Gringo
USA: postreganizm

Data: 2012-08-10 21:23:19
Autor: Obseevatore
USA: postreganizm
Gringo <gringo@qmail.com> napisał(a):
Dla Polski, dla Polaków z pewnością.

teraz Gringo i Amigo sie nazywacie - bekon? Widze ze teraz Niemcow rzniecie na kase i sie sadzicie, bo robic nadal sie nie
chce - trudno cos ukrasc:)

Bubel nadal wam placi za wypisywanie glupot? --

Data: 2012-08-10 23:38:44
Autor: Observatore
USA: postreganizm
> [...]

> chce - trudno cos ukrasc:)

> Bubel nadal wam placi za wypisywanie glupot?

Sam jesteś Amigo i bekon. Lecz się chory człowieku.

Wasz kumpel - Bubel juz sie wyleczyl z ociezalosci umyslowej, bekon - gringo&
spolka?

ps. za glupi jestescie, aby udawac jeszcze glupszego anizeli jestescie.

--

USA: postreganizm