USA przekażą Trójmorzu ok. miliarda USD

Data: 2020-02-17 08:28:10
Autor: mrbluesky.pl
USA przekażą Trójmorzu ok. miliarda USD
https://wpolityce.pl/polityka/487080-pilne-usa-przekaza-trojmorzu-ok-miliarda-usd-na-inwestycje Stany Zjednoczone zamierzają przekazać krajom Europy Środkowo-Wschodniej zaangażowanych w Inicjatywę Trójmorza do 1 mld USD -- -
sKOmpcy ;P
50 albo 100 mld to rozumiem ale 1?!?

Data: 2020-02-17 18:28:36
Autor: u2
USA przekażą TrĂłjmorzu ok. miliardaQ1|ADƒ
W dniu 17.02.2020 o 17:28, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
[...]
-- -
sKOmpcy ;P
50 albo 100 mld to rozumiem ale 1?!?

1 mld USD to więcej niż 2 mld PLN, które totalniacy chcą przeznaczyć na onkologię

Data: 2020-02-18 01:24:16
Autor: mrbluesky.pl
USA przekażą Trójmorzu ok. miliarda USD
1 mld USD to więcej niż 2 mld PLN, które totalniacy chcą przeznaczyć na onkologię -- -
Oni chetnie by to przeznaczyli nawet na zakup dodatKOwych 100szt F35 byle nie na rzondowe media ;P

Data: 2020-02-18 11:45:11
Autor: u2
W dniu 18.02.2020 o 10:24, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
[...]

zbliża sie wojna, czeba się zbroić, si vis pacem ? para bellum:)

Data: 2020-02-18 02:58:45
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 18 lutego 2020 11:45:42 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]
> zbliża sie wojna, czeba się zbroić, si vis pacem ? para bellum:)

Samoloty dla rządu kupić, by w komfortowych warunkach mógł sp... na zachód i czołgi rozebrać pod pozorem modernizacji.

--
Bruno

Data: 2020-02-18 13:33:59
Autor: u2
[...]

zazdrościsz brutek:)))))))))))

Data: 2020-02-18 05:44:17
Autor: mrbluesky.pl
USA przekażą Trójmorzu ok. miliarda USD
zbliża sie wojna, czeba się zbroić, si vis pacem ? para bellum:) -- -
Tej wojny nie wygra sie olowiem tylko rozancem.
Si vis pacem memento vita Bella Donna Maria :)

Data: 2020-02-18 14:48:20
Autor: u2
W dniu 18.02.2020 o 14:44, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
zbliża sie wojna, czeba się zbroić, si vis pacem ? para bellum:)
-- -
Tej wojny nie wygra sie olowiem tylko rozancem.
Si vis pacem memento vita Bella Donna Maria :)

raczej memento mori:)

Data: 2020-02-18 15:59:29
Autor: mrbluesky.pl
USA przekażą Trójmorzu ok. miliarda USD
Tej wojny nie wygra sie olowiem tylko rozancem. Si vis pacem memento vita Bella Donna Maria :)

raczej memento mori:) -- -
Tez moze byc tyle ze przy pamietaniu o smierci trzeba jeszcze pamietac...ze jej nie ma ;P
Inaczej idzie sie w hedonizm i nihilizm zamiast do nieba ;))))

Data: 2020-02-18 16:45:45
Autor: Zenek Kapelinder
USA przekażą Trójmorzu ok. miliarda USD
Oczywiście że jest się nieśmiertelnym. Doświadczenie życiowe pokazuje że zawsze umieraja ci inni co są śmiertelni?

Data: 2020-02-19 08:35:18
Autor: u2
W dniu 19.02.2020 o 00:59, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
Tez moze byc tyle ze przy pamietaniu o smierci
trzeba jeszcze pamietac...ze jej nie ma ;P

ludzie umierają jak muchy, rozejrzyj się wokoło

Data: 2020-02-19 14:09:05
Autor: mrbluesky.pl
USA przekażą Trójmorzu ok. miliarda USD
Tez moze byc tyle ze przy pamietaniu o smierci trzeba jeszcze pamietac...ze jej nie ma ;P

ludzie umierają jak muchy, rozejrzyj się wokoło
-- -
Zadne tam "umierajom" tylKO przechodzom do lepsiejszego Zycia :)

Data: 2020-02-19 23:20:21
Autor: u2
W dniu 19.02.2020 o 23:09, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
[...]

tak mi powiedziała moja matka, że przechodzi na "wyższy" poziom, że nigdy się już nie spotkamy, ale jej koniec był tragiczny, przynajmniej z mojej ziemskiej perspektywy

USA przekażą Trójmorzu ok. miliarda USD