USA przekażą Trójmorzu ok. miliarda USD

Data: 2020-02-17 06:56:58
Autor: u2
USA przekażą Trójmorzu ok. miliarda USD
na inwestycje :

https://wpolityce.pl/polityka/487080-pilne-usa-przekaza-trojmorzu-ok-miliarda-usd-na-inwestycje

Stany Zjednoczone zamierzają przekazać krajom Europy Środkowo-Wschodniej zaangażowanych w Inicjatywę Trójmorza do 1 mld USD na inwestycje energetyczne - ogłosił sekretarz stanu USA Mike Pompeo w sobotę, w drugim dniu Monachijskiej Konferencji Bezpieczeństwa.
Reklama

     Naszym celem jest ożywienie prywatnych inwestycji w sektorach energetycznych tych państw

-- argumentował Pompeo w swoim wystąpieniu na dorocznej konferencji.

Sprawę skomentował dla portalu wPolityce.pl minister Krzysztof Szczerski, szef Gabinetu Prezydenta Andrzeja Dudy.

     Rozmawiałem o tym projekcie w styczniu w Departamencie Stanu USA. Udało się

-- powiedział minister Krzysztof Szczerski.

Pompeo zapewnia o przekazaniu środków

Szef amerykańskiej dyplomacji zapewniał, że środki te zostaną przekazane przez agencję rządową (DFC, International Development Finance Corporation) przy wsparciu Kongresu USA.

     Naszym celem jest ożywienie prywatnych inwestycji" w sektorach energetycznych tych państw

-- argumentował Pompeo w swoim wystąpieniu na dorocznej konferencji.

Skupił się w nim na obronie roli USA w światowej polityce oraz krytykowaniu Chin i Rosji, a także wzywaniu do jedności Zachodu.

Krytyka USA przez Niemcy

Pompeo odniósł się też do krytyki USA ze strony prezydenta Niemiec Franka-Waltera Steinmeiera, który stwierdził w piątek, że Stany Zjednoczone pod rządami obecnej administracji odrzucają ideę społeczności międzynarodowej. Zdaniem szefa amerykańskiej dyplomacji twierdzenia takie ,,nie odzwierciedlają rzeczywistości".

     Z radością informuję, że (doniesienia) o śmierci Sojuszu Północnoatlantyckiego są mocno przesadzone. Zachód wygrywa i wygrywamy razem

-- podkreślił Pompeo.

Wskazując m.in. na aneksję Krymu przez Rosję w 2014 roku, ocenił, że to Rosja, Chiny i Iran podważają światowy porządek.

     Obecnie, po ponad 30 latach od upadku muru berlińskiego, wciąż zagrażają nam państwa, które nie szanują suwerenności

-- zauważył szef amerykańskiej dyplomacji.

Kwestia Chin

Po raz kolejny ostrzegł przed chińskim gigantem telekomunikacyjnym Huawei.

     Huawei i inne wspierane przez rząd chińskie firmy technologiczne to ,,konie trojańskie" służące chińskiemu wywiadowi

-- ocenił.

Pompeo po raz kolejny wyraził sprzeciw USA wobec gazociągu Nord Stream 2. Przestrzegł też, że ,,rosyjskie kampanie dezinformacyjne próbują obrócić naszych obywateli przeciwko sobie".

Trójmorze jest inicjatywą polityczno-gospodarczą powołaną w 2015 r. z inicjatywy prezydentów Polski i Chorwacji. Obecnie członkami grupy jest 12 państw członków UE: Austria, Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Estonia, Litwa, Łotwa, Polska, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Węgry położonych między Adriatykiem, Bałtykiem i Morzem Czarnym. W forum, na zasadzie partnerstwa, brały udział w ostatnim czasie także UE, Niemcy oraz USA. Celem inicjatywy jest promowanie dialogu oraz gospodarczej współpracy dla rozwoju infrastruktury w regionie struktury w obszarze produkcji energii, transportu oraz usług cyfrowych.

tp/wkt/PAP
Zdjęcie Zespół wPolityce.pl
autor: Zespół wPolityce.pl

Data: 2020-02-17 08:28:10
Autor: mrbluesky.pl
[...]
sKOmpcy ;P
50 albo 100 mld to rozumiem ale 1?!?

Data: 2020-02-17 18:28:36
Autor: u2
USA przekażą TrĂłjmorzu ok. miliardaQ1|ADƒ
W dniu 17.02.2020 o 17:28, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
[...]
-- -
sKOmpcy ;P
50 albo 100 mld to rozumiem ale 1?!?

1 mld USD to więcej niż 2 mld PLN, które totalniacy chcą przeznaczyć na onkologię

Data: 2020-02-18 01:24:16
Autor: mrbluesky.pl
USA przekażą Trójmorzu ok. miliarda USD
1 mld USD to więcej niż 2 mld PLN, które totalniacy chcą przeznaczyć na onkologię -- -
Oni chetnie by to przeznaczyli nawet na zakup dodatKOwych 100szt F35 byle nie na rzondowe media ;P

Data: 2020-02-18 11:45:11
Autor: u2
W dniu 18.02.2020 o 10:24, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
[...]

zbliża sie wojna, czeba się zbroić, si vis pacem ? para bellum:)

Data: 2020-02-18 02:58:45
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 18 lutego 2020 11:45:42 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]
> zbliża sie wojna, czeba się zbroić, si vis pacem ? para bellum:)

Samoloty dla rządu kupić, by w komfortowych warunkach mógł sp... na zachód i czołgi rozebrać pod pozorem modernizacji.

--
Bruno

Data: 2020-02-18 13:33:59
Autor: u2
[...]

zazdrościsz brutek:)))))))))))

Data: 2020-02-18 05:44:17
Autor: mrbluesky.pl
USA przekażą Trójmorzu ok. miliarda USD
zbliża sie wojna, czeba się zbroić, si vis pacem ? para bellum:) -- -
Tej wojny nie wygra sie olowiem tylko rozancem.
Si vis pacem memento vita Bella Donna Maria :)

Data: 2020-02-18 14:48:20
Autor: u2
W dniu 18.02.2020 o 14:44, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
zbliża sie wojna, czeba się zbroić, si vis pacem ? para bellum:)
-- -
Tej wojny nie wygra sie olowiem tylko rozancem.
Si vis pacem memento vita Bella Donna Maria :)

raczej memento mori:)

Data: 2020-02-18 15:59:29
Autor: mrbluesky.pl
USA przekażą Trójmorzu ok. miliarda USD
Tej wojny nie wygra sie olowiem tylko rozancem. Si vis pacem memento vita Bella Donna Maria :)

raczej memento mori:) -- -
Tez moze byc tyle ze przy pamietaniu o smierci trzeba jeszcze pamietac...ze jej nie ma ;P
Inaczej idzie sie w hedonizm i nihilizm zamiast do nieba ;))))

Data: 2020-02-18 16:45:45
Autor: Zenek Kapelinder
USA przekażą Trójmorzu ok. miliarda USD
Oczywiście że jest się nieśmiertelnym. Doświadczenie życiowe pokazuje że zawsze umieraja ci inni co są śmiertelni?

Data: 2020-02-19 08:35:18
Autor: u2
W dniu 19.02.2020 o 00:59, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
Tez moze byc tyle ze przy pamietaniu o smierci
trzeba jeszcze pamietac...ze jej nie ma ;P

ludzie umierają jak muchy, rozejrzyj się wokoło

Data: 2020-02-19 14:09:05
Autor: mrbluesky.pl
USA przekażą Trójmorzu ok. miliarda USD
Tez moze byc tyle ze przy pamietaniu o smierci trzeba jeszcze pamietac...ze jej nie ma ;P

ludzie umierają jak muchy, rozejrzyj się wokoło
-- -
Zadne tam "umierajom" tylKO przechodzom do lepsiejszego Zycia :)

Data: 2020-02-19 23:20:21
Autor: u2
W dniu 19.02.2020 o 23:09, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
[...]

tak mi powiedziała moja matka, że przechodzi na "wyższy" poziom, że nigdy się już nie spotkamy, ale jej koniec był tragiczny, przynajmniej z mojej ziemskiej perspektywy

Data: 2020-02-17 08:33:01
Autor: Runt
USA przekażą TrĂłjmorzu ok. miliardaQ1|ADƒ
W dniu 2020-02-17 o 06:56, BUC u2 pisze:
na inwestycje :

PiS znów się obłowi.
https://www.newsweek.pl/polska/polityka/jak-pieniadze-z-fozz-pomogly-kaczynskim/52lte75

https://wpolityce.pl/polityka/487080-pilne-usa-przekaza-trojmorzu-ok-miliarda-usd-na-inwestycje

Pod warunkiem, że zakup technologii i materiałów zostanie dokonany w USA, a wykonawcami bedą firmy wskazane przez Yankesów ;-)))

--
Runt
"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-02-17 12:57:24
Autor: u2
W dniu 17.02.2020 o 08:33, Runt pisze:
Pod warunkiem, że zakup technologii i materiałów zostanie dokonany w USA, a wykonawcami bedą firmy wskazane przez Yankesów

zazdrościsz szpunt:))))))))))))

Data: 2020-02-17 13:31:56
Autor: Runt
USA przekażą TrĂłjmorzu ok. miliardaQ1|ADƒ
W dniu 2020-02-17 o 12:57, CEP u2 wystękał:
W dniu 17.02.2020 o 08:33, Runt pisze:
Pod warunkiem, że zakup technologii i materiałów zostanie dokonany w USA, a wykonawcami bedą firmy wskazane przez Yankesów
zazdrościsz szpunt:))))))))))))

W O N idioto!

Data: 2020-02-17 16:08:42
Autor: u2
W dniu 17.02.2020 o 13:31, Runt pisze:
[...]

znowu stękasz szpunt:)))))))))))))

Data: 2020-02-18 10:58:53
Autor: Runt
USA przekażą TrĂłjmorzu ok. miliardaQ1|ADƒ
W dniu 2020-02-17 o 15:24, "tempak" z wyjęczał:
Wykopaliska prowadzisz czy nie patrzysz gdzie wysyłasz "tempaku" ;-)
Tu też zasmiecasz forum swoimi durnotami?

Data: 2020-02-19 11:14:07
Autor: z
USA przekażą TrĂłjmorzu ok. miliardaQ1|ADƒ
Chciałeś napisać na "polityka" ale że nie czytasz to puściłeś też na "prawo" a teraz nawet nie umiesz się pokajać tylko sypiesz wyzwiskami.

Cały Runt

Data: 2020-02-19 15:03:15
Autor: Runt
W dniu 2020-02-19 o 11:14, z pisze:
Chciałeś napisać na "polityka" ale że nie czytasz to puściłeś też na "prawo"

Nie ma paomyłki. Zrobiłem to celowo. Niech wiedzą coście z ptaszki.

a teraz nawet nie umiesz się pokajać tylko sypiesz wyzwiskami.

Jak Kuba Bogu tak Bóg Kubie. Nie zaczynam 1-wszy ale jeżeli ktoś mi nastąpi na odcisk nie nastawiam 2-giego policzka tylko walę na odlew,

Cały Runt

Chłopie, przestań użalać sie nad soba.

Data: 2020-02-19 09:25:32
Autor: Jacek Bialy
USA przekażą Trójmorzu ok. miliarda USD
   -- - Nie zaczynam 1-wszy ale jeżeli ktoś mi
nastąpi na odcisk (...)

Nie kop ludzi po kostkach, tylko wracaj do piaskownicy chłopaczku.

JB

Data: 2020-02-19 10:48:47
Autor: Zenek Kapelinder
USA przekażą Trójmorzu ok. miliarda USD
Ojcu też byś się pizdziak vel runt dziura w dupie poskarzył. Ale nn jesteś i go nie znasz.

USA przekażą Trójmorzu ok. miliarda USD