USA radzą Amerykanom w Warszawie: Omijajcie trasę marszu

Data: 2018-11-08 12:09:21
Autor: japanizer
USA radzą Amerykanom w Warszawie: Omijajcie trasę marszu
Amerykanie kolejną nacją sypiącą piach w tryby dojnej zmiany:

https://www.rp.pl/11-listopada/181109423-USA-radza-Amerykanom-w-Warszawie-Omijajcie-trase-marszu.html

  Na stronie ambasady USA w Polsce można znaleźć ostrzeżenie przed wydarzeniami,   jakie mogą mieć miejsce w czasie marszu organizowanego 11 listopada w Warszawie.   Ostrzeżenie takie umieścił również na Twitterze Departament Stanu. Młodzi patrioci na marszu niepodległości w USA:

http://docklinemagazine.com/wp-content/uploads/2018/06/independence-day-parade-e1530137704311.jpg

Młodzi patrioci na marszu niepodległości w Polsce:

https://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/xiuktkpTURBXy8zOGFkZTA1NDYxYWZiZTk3ZWJiYTE0MTVlZDI3ZTBlOC5qcGeRkwIAzQHk

Data: 2018-11-08 13:06:51
Autor: Zenek Kapelinder
USA radzą Amerykanom w Warszawie: Omijajcie trasę marszu
Te zdjecia to za Tuska byly robione. Wyrazne zdjecia policyjnych prowokatorow z tamtych manifestacji tez masz. Przypomnij co wtedy o policjantach mowil gowno dowodzacy premier. Czy moze ja mam to zrobic?

Data: 2018-11-08 18:56:46
Autor: japanizer
On Friday, November 9, 2018 at 6:06:52 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Te zdjecia to za Tuska byly robione

W 2016 i 2017 to nie jest "za Tuska", PiSdziak.

Wyrazne zdjecia policyjnych prowokatorow z tamtych manifestacji tez masz.

Którzy na zdjęciach to policyjni prowokatorzy? Precyzyjnie PiSdziak, kłamco pisowski.

Data: 2018-11-09 07:48:26
Autor: Pajdak
pajac "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:9fa41532-b6e4-44e7-85bc-cc8f3128f5d5googlegroups.com...
Te zdjecia to za Tuska byly robione. Wyrazne zdjecia policyjnych prowokatorow z tamtych manifestacji tez masz. Przypomnij co wtedy o policjantach mowil gowno dowodzacy premier. Czy moze ja mam to zrobic?

Sądzę, że dym zacznie się juz 10-tego a zakończy w poniedziałek zapełnieniem aresztów wichrzycielami z KOD.

zenuś, jak tam reparacje? Będą?

--
Pajdak

Data: 2018-11-09 03:02:26
Autor: Zenek Kapelinder
USA radzą Amerykanom w Warszawie: Omijajcie trasę marszu
Beda pizdziak reparacje. Ale nie licz ze do drzwi za ktorymi przebywasz klamke wstawia. Jej nie ma nie z powodu braku kasy zeby szpital kupil. Powod jest inny. Twoja dzialka to bedzie mieso w jadlospisie dwa razy w tygodniu zamiast raz na dwa tygodnie.

Data: 2018-11-09 20:44:42
Autor: Pajdak
USA radzą Amerykanom w Warszawie: Omijajcie trasę marszu
pajac "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
Beda pizdziak reparacje.

zenus, K I E D Y ?? ;-)))

Ale nie licz ze do drzwi za ktorymi przebywasz klamke wstawia.

kogucie, nie każdy ma taki "wytłumiony pokoik" jak ty. ;-)))

Jej nie ma nie z powodu braku kasy zeby szpital kupil.

To twój problem koguciku ;-)))

Powod jest inny.

Wiem, wiem. Wybory zostały sfałszowane ;-)))

https://tinyurl.com/ojboliboli

Twoja dzialka to bedzie mieso w jadlospisie dwa razy
w tygodniu zamiast raz na dwa tygodnie.

zenus, mało mnie obchodzi, że żresz z kociej miski.

--
Pajdak

Data: 2018-11-09 07:46:29
Autor: Pajdak
Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:8793275c-8c64-40fb-a445-4706cdc5645cgooglegroups.com...
Amerykanie kolejną nacją sypiącą piach w tryby dojnej zmiany:

To POmówienia! Wczoraj w TVN24 Sasin zapewniał, że będzie spokojnie i rodzinnie.

--
Pajdak

Data: 2018-11-08 23:27:40
Autor: japanizer
On Friday, November 9, 2018 at 4:04:20 PM UTC+9, Pajdak wrote:
>Amerykanie kolejną nacją sypiącą piach w tryby dojnej zmiany:

To POmówienia! Wczoraj w TVN24 Sasin zapewniał, że będzie spokojnie i rodzinnie.

Dzisiaj do ostrzegania przed zadymami dołączyła ambasada Kanady.

USA radzą Amerykanom w Warszawie: Omijajcie trasę marszu