USA sprawdza, jak głosowali posłowie ws. AC TA

Data: 2012-01-29 16:33:53
Autor: zdumiony
USA sprawdza, jak głosowali posłowie ws. AC TA
Data: 2012-01-29 17:10:36
Autor: pluton
USA sprawdza, jak głosowali posłowie ws. ACTA
http://www.gadu-gadu.pl/usa-sprawdza-jak-glosowali-poslowie-ws-acta
Kiedyś ZSRR, teraz USA

No niestety tak nas kaczki wpieprzyly w gowno. Troche potrwa, zanim sie
wygrzebiemy.

Nullification

Data: 2012-01-29 19:05:37
Autor: XL
Dnia Sun, 29 Jan 2012 16:33:53 +0100, zdumiony napisał(a):

http://www.gadu-gadu.pl/usa-sprawdza-jak-glosowali-poslowie-ws-acta
Kiedyś ZSRR, teraz USA

Było.
--
XL

Data: 2012-01-29 20:46:54
Autor: bolek
[...]

A co zrobią z niepokornymi ?
Wynajmą łagry od Putina ?
To ciekawe który teraz poleci klęczeć na dywan u Obamy ?
Jak u nas stacjonowały ruskie to przynajmniej zachowywali pozory !

bolek

Data: 2012-01-29 19:57:11
Autor: Obserwator
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]

To ciekawe który teraz poleci klęczeć na dywan u Obamy ?
Jak u nas stacjonowały ruskie to przynajmniej zachowywali pozory !

ruskie dalej sa i nie wyparowaly. Nikt nadal nie wie kto dzwonil z amasady USA.

Glupta bylo udzielanie informacji jakiemus anonimowi ktory dzonil z telefonu
ambasady. To smierdzi prowokacja.

Data: 2012-01-29 21:07:04
Autor: bolek

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jg48an$685$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Glupta bylo udzielanie informacji jakiemus anonimowi ktory dzonil z telefonu

To znaczy, że jankesi posłuchują pół świata, a nie wiedzą kto dzwoni
a ich ambasady ? Bardzo ciekawe.

bolek

Data: 2012-01-29 20:21:05
Autor: Obserwator
USA sprawdza, jak głosowali posłowie ws. ACTA
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):
To znaczy, że jankesi posłuchują pół świata, a nie wiedzą kto dzwoni
a ich ambasady ? Bardzo ciekawe.

a kto ci powiedzial,ze juz nie wiedza? skad ci przyszlo do glowy, ze janksi
podsluchuja pol swiata ?

Wszystkie sluzby podsluchuja, nie tylko jankeskie:) Taka ich rola.

Data: 2012-01-29 20:59:04
Autor: abc
USA sprawdza, jak głosowali posłowie ws. ACTA
A czy ktoś ci zabrania sprawdzić jak w tej sprawie (i w innych sprawach) głosowali amerykańscy kongresmeni?

Data: 2012-01-29 21:08:46
Autor: bolek

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4f25a542$0$1270$65785112news.neostrada.pl...
A czy ktoś ci zabrania sprawdzić jak w tej sprawie (i w innych sprawach) głosowali amerykańscy kongresmeni?

Ja mam  w dupie jak one i nad czym tam głosują.
I oczekuję wzajemności.

bolek

Data: 2012-01-29 20:18:06
Autor: Obserwator
USA sprawdza, jak głosowali posłowie ws. ACTA
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):
Ja mam  w dupie jak one i nad czym tam głosują.
I oczekuję wzajemności.

a ruskich nie masz w dupie? --

Data: 2012-01-29 21:59:58
Autor: bolek

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jg49ht$aer$1inews.gazeta.pl...
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):

Ja mam  w dupie jak one i nad czym tam głosują.
I oczekuję wzajemności.

a ruskich nie masz w dupie?

Jakoś nie słyszałem żeby to ruscy dzwonili.

Data: 2012-01-29 21:18:42
Autor: Obserwator
USA sprawdza, jak głosowali posłowie ws. ACTA
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):
Jakoś nie słyszałem żeby to ruscy dzwonili.

eh bolek...jaja sobie robisz? pracujesz w ambasadzie jako bezpieczniak
jankeski?:)) Przeciez sie takich informacji nie upublicznia.

Data: 2012-01-29 22:59:29
Autor: bolek

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jg4d3i$m0q$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ale o jankesach słyszałem...

Data: 2012-01-29 22:11:21
Autor: Obserwator
USA sprawdza, jak głosowali posłowie ws. ACTA
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):
Ale o jankesach słyszałem...

...bolek. zlituj sie...ale pomysl od kogo slyszales?  --

Data: 2012-01-29 21:52:13
Autor: jadryś
W dniu 2012-01-29 20:46, bolek pisze:

[...]

Wtedy to łatwiej było znosić, wszak mieliśmy całą masę sowieckich sołdatów na terenie kraju, i nie mieliśmy wielkiego wyboru.. Jednak ta dzisiejsza służalczość naszych władz wydaje się być podyktowana tylko i wyłącznie sprzedajnością..

USA sprawdza, jak głosowali posłowie ws. AC TA