USA sterroryzowane przez pederastów

Data: 2009-04-21 22:13:15
Autor: abc
USA sterroryzowane przez pederastów
Perez Hilton zapytał Miss Kalifornii o to, czy kolejne amerykańskie stany powinny legalizować małżeństwa homoseksualistów. "Obecnie można wybierać między małżeństwem homo i hetero. Ale wiesz co, sądzę, że w moim kraju, w mojej rodzinie, małżeństwo powinno być zawierane przez mężczyznę i kobietę. Nie chcę nikogo urazić, ale tak zostałam wychowana" - odparła Carrie Prejean. Ta szczera odpowiedź, zdaniem niektórych komentatorów, zdyskwalifikowała reprezentantkę Kalifornii.

Hilton był wściekły, a organizatorzy konkursu przeprosili za zachowanie długonogiej blondynki. - W ten sposób straciłam koronę - stwierdziła Carrie, która w końcu zajęła w konkursie drugie miejsce. Zresztą sam Hilton przyznaje, że wcześniej dziewczyna z Kalifornii była faworytką.

To oburzający incydent. I to nie dlatego, że gej oceniający najpiękniejsze kobiety Ameryki, jest tak samo na miejscu jak wegetarianin w jury konkursu na najsmaczniejszą szynkę. To, co oburza najbardziej, to cenzura, której domagają się homoseksualiści. Dlaczego walczący o szacunek dla kochających inaczej nie mogą darzyć szacunkiem tych, którzy choćby z powodu wiary nie podzielają ich przekonań?

Więcej: http://blog.rp.pl/przybylski/2009/04/21/gej-pokonal-miss-kalifornii-teraz-czas-na-obame/

--
Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny.

Data: 2009-04-22 07:57:57
Autor: Piotr
Dnia Tue, 21 Apr 2009 22:13:15 +0200, abc napisał(a):

[...]

Kto ma media, ten ma władzę, a teraz władzę mają uciśnione pedzie.
Czyli neoproletaryat. pz
Piotr

Data: 2009-04-22 09:17:16
Autor: Grzegorz Z.
tonący lefebrysta brzydko się chwyta
Cytujesz prostytutkę abecaku? Współodpowiedzialną za publiczne sianie
zgorszenia?

Data: 2009-04-22 09:48:41
Autor: Piotr
Dnia Wed, 22 Apr 2009 09:17:16 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Cytujesz prostytutkę abecaku? Współodpowiedzialną za publiczne sianie
zgorszenia?

To ten Perez sie prostytuuje? pz
Piotr

Data: 2009-04-22 09:57:30
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 22 Apr 2009 09:48:41 +0200, Piotr napisał(a):

Dnia Wed, 22 Apr 2009 09:17:16 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Cytujesz prostytutkę abecaku? Współodpowiedzialną za publiczne sianie
zgorszenia?

To ten Perez sie prostytuuje?

Tego nie wiem.

Za to zafascynował mnie oportunizm lefebrysty, podpierającego swój koślawy
obraz świata wypowiedzią "dziwki" paradującej publicznie przed kamerami w
stroju bikini.

Widocznie jestem nie na bieżąco z postępem jaki dotarł także i do wyznawców
sekty z Econe.

USA sterroryzowane przez pederastów