USA stoją za prĂłbą puczu w Turcji - turecki minister

Data: 2016-07-16 21:19:26
Autor: A. Filip
USA stoją za prĂłbą puczu w Turcji - turecki minister
http://pl.sputniknews.com/swiat/20160716/3489003/usa-turcja-pucz.html
20:47 16.07.2016
Amerykańskie władze stoją za próbą organizacji w Turcji puczu --
oświadczył turecki minister pracy i opieki społecznej Süleyman Soylu,
jak poinformowały zachodnie media.

Jedynym wiarygodnym dementi będzie jego _szybkie_ wywalenie z Tureckiego
rządu na zbity ryj.  Jakoś się tego nie spodziewam :-)

Usta są pełne, lecz żołądki puste.  (Przysłowie ormiańskie)

Data: 2016-07-16 14:57:23
Autor: bronek.tallar
USA stoją za próbą puczu w Turcji - turecki minister
użytkownik A. Filip napisał:
> Amerykańskie władze stoją za próbą organizacji w Turcji puczu --
> oświadczył turecki minister pracy i opieki społecznej Süleyman Soylu,
> jak poinformowały zachodnie media.

Oj, tak strzelać do ruskich myśliwców i pluć
jednocześnie na sojusznika usa, niemądre bardzo.

Data: 2016-07-16 15:10:52
Autor: Zenek Kapelinder
USA stoją za próbą puczu w Turcji - turecki minister
Puczysci zdarzyli podac ze samolot nie naruszyl granic Turcji. I ze wracal po zbombardowaniu jadacych do Turcji cystern z ropa.

Data: 2016-07-17 09:02:01
Autor: Mark VVoydak
Dnia Sat, 16 Jul 2016 21:19:26 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

[...]

Ile ci płaci Putin ze tego typu rewelacje?

http://goo.gl/sCAVxT

--
Mark VVoydak

Data: 2016-07-17 03:39:07
Autor: bronek.tallar
użytkownik Mark VVoydak napisał:

Ile ci płaci Putin ze tego typu rewelacje?

http://goo.gl/sCAVxT

Wszyscy wiemy o tureckim legalizowaniu ISIS-owej ropy.
Biznes jest biznes, sentymenty i idee precz!!!
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Rosjanie-oskarzaja-Turcje-o-handel-ropa-z-ISIS-Wykrylismy-12-tys-cystern,wid,18068230,wiadomosc.html?ticaid=11761c

http://pl.sputniknews.com/swiat/20151229/1747352/Syria-ropa-naftowa-Daesh-naloty-Rosja.html

Pamiętasz Woydaczku paydaczku jak ruskie napisali o podpaleniu
ruskiej budki na rozkaz min.Sienkiewicza? I to 1,5 roku
wcześniej nim wyszły taśmy.

Widzisz Paydaczku Woudaczku, kilka źródeł info. jest lepsze
od jednego, owszem rugamy ruskich, ale tak na pół gwizdka,
bo ruscy też co ciekawego chlapną czasem.

Data: 2016-07-17 12:47:11
Autor: A. Filip
bronek.tallar@gmail.com pisze:
[...]

Tym razem "zwrócili uwagę" na to co _im_ pasowało a co zachodnie media
"mogły" starać się przemilczeć/ocenzurować.

Po co mają "Putinowcy" kłamać jak akurat nie muszą?
Turecki minister coś takiego *powiedział* :-)

Nieskończony jest urok dziewicy, nieustanna zazdrość żony.  (Przysłowie chińskie)

Data: 2016-07-17 04:07:33
Autor: bronek.tallar
użytkownik A. Filip napisał:

Tym razem "zwrócili uwagę" na to co _im_ pasowało a co zachodnie media
"mogły" starać się przemilczeć/ocenzurować.

Po co mają "Putinowcy" kłamać jak akurat nie muszą?
Turecki minister coś takiego *powiedział* :-)

Owszem, ruscy mówia to co im pasuje, a że nie mówią
o swoich wojskowych w ISIS to juz inna bajka:)
Nu ale w rasiji 10% muslimów, więc żadna to nowość..

Data: 2016-07-17 16:29:14
Autor: Zenek Kapelinder
USA stoją za próbą puczu w Turcji - turecki minister
A ty byles i widziales ruskich wojskowych. Ciebie uspic trzeba bo wyleczyc sie nie da.

Data: 2016-07-18 03:24:10
Autor: stevep
W dniu .07.2016 o 01:29 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

A ty byles i widziales ruskich wojskowych. Ciebie uspic trzeba bo  wyleczyc sie nie da.
Ja widziałem w TV, cały korpus z przodu i z tyłu w medalach.

--
stevep

Data: 2016-07-18 05:53:19
Autor: A. Filip
USA stoją za prĂłbą puczu w Turcji - turecki minister
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:
A ty byles i widziales ruskich wojskowych. Ciebie uspic trzeba bo
wyleczyc sie nie da.

Są w "Państwie" Islamskim ludzie z obywatelstwem Federacji Rosyjskiej?
Tak samo jak z obywatelstwem USA.  W Rosji była i jest powszechna służba
wojskowa armia była proporcjonalnie większa wiec ludzi których można
nazwać "wojskowymi" jest więcej.

Wiec w ciemno zakładam że w "P"I są obywatele Rosji z przeszkoleniem
wojskowym w armii Rosyjskiej.  AFAIR oficer Marynarki UK też tam
zwiał.  Jak będzie potrafił przekonująco zasugerować+ że ich państwo
Rosyjskie tam wysyła to dopiero będzie zupełnie inna para kaloszy.
AFAIR wysyłanie za granice "dla spokoju olimpiady w Soczi" było już
sugerowane+.  Zaś z punktu widzenia cynicznej realpolityk Rosji *może*
zależeć żeby " _dla zachodu_ terroryści" stanowili (lekką) większość
zbrojnej opozycji wobec Asada ale tylko na tyle by "mniej energicznie"
przeszkadzać w dotarciu.

A na tym oświadczeniu tureckiego ministra Rosja "zarobi" tak czy siak.
Turcja raczej+ się bardzo stanowczo i energicznie z tego nie wycofa więc
"sugerować" że to prawda będą mogli przez dziesięciolecia.  Kiedyś
pewnie Turcy "słabo" zdementują a wtedy będzie można Turcji dowalać
(także) po linii "mało wiarygodni ministrowie" - przyda się przy
rozgrywaniu strąconego ruskiego samolotu :-)

Susza w św. Bartłomieja, mroźnej zimy jest nadzieja.  (Przysłowie polskie)

Data: 2016-07-18 03:22:27
Autor: stevep
W dniu .07.2016 o 12:39 <bronek.tallar@gmail.com> pisze:

[...]

Musisz przypominać te durne pisowskie przekazy dnia?

--
stevep

Data: 2016-07-17 09:31:29
Autor: A. Filip
USA stoją za "stanie za" :-) ]
Mark VVoydak <mark.vvoydak@forest.gmx.it> pisze:
[...]

No przecież USA _zdementowały_ więc można wierzyć ;-) [2][1]

[2] https://pl.wikiquote.org/wiki/Aleksander_Gorczakow
,,Nie wierzę w niezdementowane informacje."

[1] http://www.ndtv.com/world-news/claims-us-backed-turkey-coup-utterly-false-john-kerry-1432318
Claims US Backed Turkey Coup 'Utterly False': John Kerry
World | Agence France-Presse | Updated: July 17, 2016 07:09 IST

Wielki jak brzoza, a głupi jak koza.  (Przysłowie polskie)

Data: 2016-07-17 10:00:53
Autor: Budzik
USA stoją za próbą puczu w Turcji - turecki minister
Użytkownik A. Filip anfi@buntownik.pl ...

[...]

Z ciekawości - w jakim celu?

USA stoją za prĂłbą puczu w Turcji - turecki minister