USB 3.0 zbyt wolny

Data: 2016-10-22 15:30:32
Autor: Chris
USB 3.0 zbyt wolny
W dniu 22.10.2016 o 14:15, Jacek pisze:
Prawie nowy laptop ASUS Zenbook i nowy pendrive Kingston USB 3.0.
Windows 10. Przy kopiowaniu dużych plików prędkość nie przekracza 15
MB/s, a pendrive ma deklarowane 100. Starszy pendrive też Kingston i też
3.0 wyciąga ledwie 10.

Kingstony są różne od taniego wolnego badziewia po super szybki ale niestety też drogie. Co to za model?

Ja mam taki i nie narzekam na transfery.

https://www.kingston.com/datasheets/hxs3_pl.pdf

Prędkość1
USB 3.1 Gen 1 (USB 3.0)
odczyt 350 MB/s, zapis 250 MB/s (128-512 GB)
USB 3.1 Gen 1 (USB 3.0)
Odczyt 350 MB/s, zapis 180 MB/s (64 GB)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-10-23 14:51:58
Autor: Saiko Kila
USB 3.0 zbyt wolny
Proces Chris <xxx@xxx.xxx> zwrócił błąd:
Ja mam taki i nie narzekam na transfery.

https://www.kingston.com/datasheets/hxs3_pl.pdf

Pamięć lotna, ale pan marketingowiec już nie bardzo, zwłaszcza na
umyśle: "zgodna ze standardem USB 3.1 Gen 1 [...]Jest także wstecznie
kompatybilna ze standardami USB 3.0 [...]" ;P

--
Saiko Kila
My dog's name is Muhammad.

Data: 2016-10-24 08:47:40
Autor: Chris
USB 3.0 zbyt wolny
W dniu 2016-10-23 o 14:51, Saiko Kila pisze:
  "zgodna ze standardem USB 3.1 Gen 1 [...]Jest także wstecznie
kompatybilna ze standardami USB 3.0 [...]" ;P

Nie czytałem tego PDF-a :) ale dobre :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-10-24 18:23:26
Autor: marfi
USB 3.0 zbyt wolny
Użytkownik "Saiko Kila" <fnvxbxvyn@benatr.cy> napisał w wiadomości news:3p0d79cjp3ia.dlgsaikokila.pl...
[...]

Ale te wymiary ją dyskwalifikują: "Wymiary 776,3 mm x 23,48 mm x 12,17 mm"
:)

--
marfi

USB 3.0 zbyt wolny