USB-C i ładowanie z hubem

Data: 2019-02-14 18:45:22
Autor: Sebastian Biały
USB-C i ładowanie z hubem
Cześć.

Biorę do ręki telefon z Androidem oraz USB-C.

Podpinam hub 3.0 usb-c który ma możliwość ładowania telefonu i jednoczesnego zasilania urządzeń.

Telefon z niższej półki cenowej.

Jakie mam prawdopodobnieństwo że taki setup nie zadziała? Pytam, bo z OTG na USB2.0 są jakieś kosmiczne jaja, huby mają specjalne przełaczniki aby dostosować się do imbecylizmów hardware i łaskawie wymusić ładowanie z obsługą usb jako master w dodatku to prawie nigdy nie działa, nawet na markowych telefonach.

Zastanawiam się nad Moto X4 i czasem najzwyczajniej chciałbym przerzucić kilka GB z kamery na dysk twardy. Oba podpinam pod HUBa, huba do zasilania (bo dysk) i spodziewam się że będzie działać *i* ładować telefon jednocześnie. Telefonu nie mam a nigdzie na necie nie widzę jednaj odpowiedzi czy ucb-c w tym telefonie może być masterem i był ładowane jednocześnie.

Niestety filmiki na necie i "recenzje" skupiają się głównie na pierdołach z kolic czy ładnie oddaje fiołkowy, czy dobrze leży w dłoni itp bezuzyteczności.

Data: 2019-02-15 20:32:26
Autor: CaerSobreUnÁrbol
USB-C i ładowanie z hubem
Sebastian Biały wrote in message: