USB DVD

Data: 2009-12-27 23:33:38
Autor: acepl
USB DVD
Witam,

Mam dość denerwujący problem z napędem DVD SATA w obudowie USB 4World.
Mianowicie to bydlę ma na sztywno wpisany spin-down na 3 sekundy, co
skutkuje szarpaniem podczas oglądania filmów divx. Z DVD problemów nie
ma (chyba żeby liczyć przeskakiwanie kilkusekundowych okresów), za to
jeśli Divx jest w wysokiej kompresji to zaczyna się jazda (spin-down
to 3 sekundy, a nawet najmniejsza prędkość to 0,5 MB na sekundę (co
oznacza 11 sekund filmu).

Pytanie: czy to normalne (a co za tym idzie skorzystam z prawa do
zwrotu towaru w ciągu 10 dni) czy może jest jakiś program do
ustawiania tego, którego jeszcze nie znalazłem?
Problem jest taki, że system widzi CD/DVD 4World, a nie Lite-On'a,
więc nie ma nawet jak ustawić te czasy w napędzie...

Pozdrawiam,

Data: 2009-12-28 08:46:12
Autor: qwerty
USB DVD
Użytkownik "acepl" <ace@op.home.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:0b76df4c-1281-4728-8ac3-0239222cc61c@g26g2000yqe.googlegroups.com...
Problem jest taki, że system widzi CD/DVD 4World, a nie Lite-On'a,
więc nie ma nawet jak ustawić te czasy w napędzie...

Przekopiuj na dysk.

Data: 2009-12-28 01:57:59
Autor: acepl
USB DVD
On 28 Gru, 08:46, "qwerty" <qwert...@poczta.fm> wrote:
Użytkownik "acepl" <a...@op.home.pl> napisał w wiadomości grup

> Problem jest taki, że system widzi CD/DVD 4World, a nie Lite-On'a,
> więc nie ma nawet jak ustawić te czasy w napędzie...

Przekopiuj na dysk.

Nie wszystko można przekopiować (tzn. będzie się to mijało z celem
posiadania DVD), w związku z tym potrzebne mi bardziej wyrafinowane
rozwiązanie. Filmy to tylko przykład... Są i inne przypadki kiedy
takie działanie jest wkurzające.

Data: 2009-12-28 19:13:59
Autor: Gawel
USB DVD
Dnia Sun, 27 Dec 2009 23:33:38 -0800 (PST), acepl napisał(a):

Witam,
Pytanie: czy to normalne (a co za tym idzie skorzystam z prawa do
zwrotu towaru w ciągu 10 dni)...

Pozdrawiam,

Jesli kupiles wysylkowo, to mozesz oddac w ciagu 10 dni bez podania
przyczyny zwrotu. Sprzedawcy czesto zastrzegaja sobie, aby  dokonac zwrotu
to produkt nie moze nosic sladow uzytkowania i czesto tez opakowanie ma byc
w stanie nienaruszonym (traktuja je jako integralna czesc produktu). Jesli
nie wysylkowo to byc moze sprobuj skorzystac z prawa niezgodnosci towaru z
umowa (nie na prawie gwarancji).Jesli masz czas i chec to walcz. Z reguly
takie sprawy sa odrzucane za pierwszym razem.

Gawel

USB DVD