USB active/passive

Data: 2009-03-31 00:44:14
Autor: Wojtek
USB active/passive
Witam,

Mam Mante 056 do której wkładam pendrive i oglądam filmy.

W celu obejrzenia filmu muszę go zgrać na pendrive i podłączyć do
Manty.

Zastanawiam się czy mogę oglądać filmy bezpośrednio z dysku komputera?

Istnieje przejściówka i/lub oprogramowanie które to zapewnia?

Może warto iść w drugą stronę i kupić NASa z interfejsem LAN + USB?

Z góry dzięki za propozycje.

pozdr.,

Data: 2009-03-31 10:11:02
Autor: Dominik & Co
USB active/passive
Wojtek napisał(a):

Zastanawiam się czy mogę oglądać filmy bezpośrednio z dysku komputera?

Istnieje przejściówka i/lub oprogramowanie które to zapewnia?

W sensie udawanie dysku USB przez PC? AFAIK nie, była swego czasu
o tym dyskusja.

Może warto iść w drugą stronę i kupić NASa z interfejsem LAN + USB?

Owszem, jeśli przez usb jest widziany jako dysk wymienny, powinno działać.
Tylko system plików raczej FAT.

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2009-03-31 05:12:59
Autor: Wojtek
USB active/passive
On 31 Mar, 10:11, Dominik & Co
<Dominik.Alaszewskinawirtualnejpol...@invalid.com> wrote:
Wojtek napisał(a):
> Może warto iść w drugą stronę i kupić NASa z interfejsem LAN + USB?
Owszem, jeśli przez usb jest widziany jako dysk wymienny, powinno działać.
Tylko system plików raczej FAT.
Ciekawe jak poznać z opisu, ze dysk będzie widziany jak dysk wymienny
usb, znalazłem taki:
REVOLTEC - Alu Guard (RS049) 3.5" SATA->LAN USB
http://www.listan.net/listan.net/index.php?StoryID=72&GroupID=1883&Level1ID=2222&Level2ID=2232&ArticleID=2602&ctype=al

pozdr.,

Data: 2009-04-01 10:08:45
Autor: ąćęłńóśźż
USB active/passive
Przy okazji:
Czy warto usb flash disk formatować jako FAT32, czy raczej pozostać przy "zwykłym" FAT ?
JaC

-- -- -