USB -> PCI

Data: 2017-06-26 19:28:33
Autor: Sebastian Biały
USB -> PCI
Cześć.

Widział ktos może jakiś rodzaj przjściówki którą po wsadzeniu w gniazdo USB 2/3 dostane jeden slot PCI? Widziałem taką dla USB->ISA.

Nie spodziewam się pełnej prędkości, nie o to z resztą chodzi.

A chodzi o to aby bardzo starą kartę do akwizycji danych na PCI spróbować wykorzystać w laptopie.

Data: 2017-06-26 19:49:30
Autor: Robert Wańkowski
USB -> PCI
A może inaczej...
PCMCIA -- > PCI?

Robert

Data: 2017-06-26 20:53:43
Autor: Sebastian Biały
USB -> PCI
On 6/26/2017 7:49 PM, Robert Wańkowski wrote:
A może inaczej...
PCMCIA -- > PCI?

Wchodzi w rachube, sprawdze dostępność.

Data: 2017-06-26 20:58:28
Autor: Sebastian Biały
USB -> PCI
On 6/26/2017 8:53 PM, Sebastian Biały wrote:
On 6/26/2017 7:49 PM, Robert Wańkowski wrote:
A może inaczej...
PCMCIA -- > PCI?
Wchodzi w rachube, sprawdze dostępność.

Aleeee.... po kilku minitach zerkania na nacie widze wyłcznie PCI->PCMCIA. A ja chcę w druga stronę.

Data: 2017-06-26 21:03:50
Autor: marfi
USB -> PCI
Użytkownik "Sebastian Biały" <heby@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:oirlgp$bp8$3node2.news.atman.pl...
[...]

Takie coś?

http://www.ebay.com/itm/Laptop-Expresscard-34mm-54mm-To-2-PCI-32bit-slots-adapter-Express-Card/192217808455?_trksid=p2047675.c100011.m1850&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D41376%26meid%3D49261d89cc464cc3b73905a6a47078fd%26pid%3D100011%26rk%3D1%26rkt%3D3%26mehot%3Dlo%26sd%3D272547117801

--
marfi

Data: 2017-06-26 21:32:23
Autor: Sebastian Biały
USB -> PCI
On 6/26/2017 9:03 PM, marfi wrote:
[...]

Uuuu drogo. Poszukam jeszcze. Dzięki

Data: 2017-06-26 21:44:05
Autor: Robert Wańkowski
USB -> PCI
[...]

To i tak tanio do tego :-)
https://superuser.com/questions/330979/adaptor-that-allows-me-to-use-a-pci-card-via-a-usb-connection

Robert

Data: 2017-06-26 20:32:22
Autor: Adam
USB -> PCI
[...]

A może po porostu "drutami wyjąć" - znaczy taśmę z gniazdem PCI podlutować wprost do bebechów laptoka.

Generalnie z PCI-e nie powinno być problemów. Nie wiem jednak, czy pełne PCI występuje. A jeśli nawet jest, to czy długość kabli nie miała by wpływu na opóźnienia sygnałów.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2017-06-26 20:56:07
Autor: Sebastian Biały
USB -> PCI
On 6/26/2017 8:32 PM, Adam wrote:
[...]

a) PCI to duzo drutów.
b) laptop prawdopodobnie nie ma PCI nigdzie wyprowadzone (same PCIe).

Generalnie z PCI-e nie powinno być problemów. Nie wiem jednak, czy pełne PCI występuje. A jeśli nawet jest, to czy długość kabli nie miała by wpływu na opóźnienia sygnałów.

Dlatego zakładam że tam będzie inteligentny mostek usb->pci. Czy takowe jednak występują - nie wiem. Wiem jednak że kiedyś hadrware hackerzy potrafili rozpiąć PCI i wstawić między kartę a płyte sniffer, dodatkowo zwalniając to kilkadziesiąt razy i nie bylo jakiś dramatycznych problemów.

Data: 2017-06-26 21:54:26
Autor: Robert Wańkowski
USB -> PCI
A chodzi o to aby bardzo starą kartę do akwizycji danych na PCI spróbować wykorzystać w laptopie.
A stacja dokująca do laptopa? Miewają PCI.

Robert

Data: 2017-06-27 18:03:45
Autor: Sebastian Biały
USB -> PCI
On 6/26/2017 9:54 PM, Robert Wańkowski wrote:
A chodzi o to aby bardzo starą kartę do akwizycji danych na PCI spróbować wykorzystać w laptopie.
A stacja dokująca do laptopa? Miewają PCI.

Ten nie ma.

Data: 2017-06-27 09:49:17
Autor: JoteR
USB -> PCI
"Sebastian Biały" napisał:

A chodzi o to aby bardzo starą kartę do akwizycji danych na PCI spróbować wykorzystać w laptopie.

Musi być aż tak bardzo mobilnie? Bo może taniej wyjdzie stary pecet plus zdalny dostęp.

JoteR

Data: 2017-06-27 18:05:35
Autor: Sebastian Biały
USB -> PCI
On 6/27/2017 9:49 AM, JoteR wrote:
A chodzi o to aby bardzo starą kartę do akwizycji danych na PCI spróbować wykorzystać w laptopie.
Musi być aż tak bardzo mobilnie? Bo może taniej wyjdzie stary pecet plus zdalny dostęp.

Musi być ;) Chodzisz po hali i robisz akwizycję w dziwnych miejscach.

Juz proponowalem terminal HP z gniazdem PCI przez sieć, ale osoba która to chce takiego terminala nie chce. Urabiam dalej, ale w miedzy czasie zapytuje czy taką przelotkę dostanę. Wychodzi na to że w cenie latopa ;)

Data: 2017-06-30 12:10:10
Autor: JoteR
USB -> PCI
"Sebastian Biały" napisał:

osoba która to chce takiego terminala nie chce.

No to niech targa po hali wózeczek z pecetem i baterią akumulatorów. Tak w trosce o koszty i dbałość o kondycję fizyczną "młodych, dynamicznych pracowników, nie bojących się wyzwań" ;-> A tak swoją drogą - przecież teraz taką akwizycję na halach (nawet niekoniecznie wysokiego składowania) załatwia się ręcznymi terminalami, może to jest okazja, aby wprowadzić współczesne rozwiązania, zamiast "pudrować syfa"?
Tak, wiem, "cięcie kosztów"...

JoteR

Data: 2017-06-30 19:06:05
Autor: Sebastian Biały
USB -> PCI
On 6/30/2017 12:10 PM, JoteR wrote:
osoba która to chce takiego terminala nie chce.
składowania) załatwia się ręcznymi terminalami, może to jest okazja, aby wprowadzić współczesne rozwiązania, zamiast "pudrować syfa"?

Nie da się.

b) karta ma już zrobioną elektronikę pomiarową. Zmiana karty jest bolesna.

b) zmiana przyzwyczajeń rownież.

Tak, wiem, "cięcie kosztów"...

Nie, tutaj nie o to chodzi. Trudno powiedzieć o co chodzi ;)

Data: 2017-06-30 12:32:35
Autor: t-1
USB -> PCI
Cześć.

Widział ktos może jakiś rodzaj przjściówki którą po wsadzeniu w gniazdo USB 2/3 dostane jeden slot PCI? Widziałem taką dla USB->ISA.

Może tu coś znajdziesz?
http://www.microsatacables.com/

USB -> PCI