USB scroller

Data: 2010-03-18 20:52:51
Autor: vissim
USB scroller
Hej, Czytam dużo na ekranie a pozycja z wyciągniętą sztucznie reką trzymaną na
myszy nie jest wygodna. Czy znacie jakiś bezprzewodowy gadżet usb, w którym mógłbym zaprogramować
guziki PG UP/ PG DN, i scroll ? Wiem że istnieją wskaźniki, ale są za
drogie dla mnie :)

Poza tym nie wiem czy dobrze szukam takiego wynalazku pod nazwą "usb
scroller". Może ewentualnie znacie jakiś model programowalnej mini-myszy
która mogłaby spełnić moje oczekiwania ? --
Vissim

Data: 2010-03-19 15:35:32
Autor: =Marcos=
USB scroller

A bezprzewodowa mysz jest za duża? Są takie z programowalnymi przyciskami i scrolla też masz. Choćby taka mini mysz: http://www.allegro.pl/item960615489_mysz_tracer_exclusive_trm_138w.html

--
Marcos
[Marek Ślusarczyk]

Data: 2010-03-21 14:13:27
Autor: vissim
USB scroller
A bezprzewodowa mysz jest za duża? Są takie z programowalnymi przyciskami i scrolla też masz. Choćby taka mini mysz: http://www.allegro.pl/item960615489_mysz_tracer_exclusive_trm_138w.html

cyt. "Posiada 6 przycisków (w tym przyciski multimedialne) i rolkę
działającą w dwóch płaszczyznach."
co to za multimedia i po co mi poziomy scroll...?

Tak, przeglądałem myszy, ale powiem że żadna nie spełnia moich oczekiwań.
Są co prawda rozmiary mini, bezprzewodowe, z progrmowalnymi guzikami, ale
nie wiadomo co to jest ta "programowalność" i czy mogę podpiąc pod to inne
klawisze jak np. PG UP/DOWN, a nie tylko te specyficzne "multimedialne" co
są na klawiaturach najczęściej.

NA razie znalazłem jeden model coś na kształt moich wymagań:
Gyration Go 2.4 Cordless Air Optical mouse

Idę szukać dalej...albo napiszę do znajomych w Chinach żeby mi wyszukali
jakiś model :)

Data: 2010-03-21 14:06:01
Autor: tg
USB scroller
"vissim" <vissim@poczta.onet.pl> wrote in message news:sgrtyv9i1vbl.12pf5j17bxl7s$.dlg40tude.net...
[...]

moze bezprzewodowa klawiatura numeryczna? kosztuje grosze

Data: 2010-03-21 15:37:33
Autor: vissim
USB scroller
[...]

hmm
Mówisz o tych cieniutkich coś rodem z tych w laptopach bez numerycznej ?
Pomyślę nad tym rozwiązaniem, ale te co dotychczas widziałem były trochę za
duże, a mi chodzi bardziej o ergonomię.

USB scroller