USB scroller

Data: 2010-03-21 14:06:01
Autor: tg
USB scroller
"vissim" <vissim@poczta.onet.pl> wrote in message news:sgrtyv9i1vbl.12pf5j17bxl7s$.dlg40tude.net...
Czy znacie jakiś bezprzewodowy gadżet usb, w którym mógłbym zaprogramować
guziki PG UP/ PG DN, i scroll ? Wiem że istnieją wskaźniki, ale są za
drogie dla mnie :)

Poza tym nie wiem czy dobrze szukam takiego wynalazku pod nazwą "usb
scroller". Może ewentualnie znacie jakiś model programowalnej mini-myszy
która mogłaby spełnić moje oczekiwania ?

moze bezprzewodowa klawiatura numeryczna? kosztuje grosze

Data: 2010-03-21 15:37:33
Autor: vissim
USB scroller
[...]

hmm
Mówisz o tych cieniutkich coś rodem z tych w laptopach bez numerycznej ?
Pomyślę nad tym rozwiązaniem, ale te co dotychczas widziałem były trochę za
duże, a mi chodzi bardziej o ergonomię.

USB scroller