USD na CHF bezpośrednio czy przez PLN?

Data: 2016-08-30 22:59:23
Autor: RobertS
USD na CHF bezpośrednio czy przez PLN?
witam

w szczególności pytanie do użytkowników cinkciarza

potrzebuję wymienić USD na CHF i teraz czy bardziej się opłaca zrobić to bezpośrednio czy najpierw na PLN i dopiero nabyć CHF?

macie jakieś doświadczenia w tego rodzaju wymianach?

RobertS

Data: 2016-08-31 16:13:19
Autor: RobertS
USD na CHF bezpośrednio czy przez PLN?
W dniu 2016-08-30 o 23:02, Kris pisze:

Przetestuj na 1usd

kojarzę, że tak mało się chyba nie da wymienić, ale spróbuję

RobertS

Data: 2016-08-31 09:20:00
Autor: Kris
W dniu środa, 31 sierpnia 2016 16:13:31 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:
W dniu 2016-08-30 o 23:02, Kris pisze:

> Przetestuj na 1usd

kojarzę, że tak mało się chyba nie da wymienić, ale spróbuję
Przetestuj więc na 100usd. Więcej jak równowartość jednego piwa nie stracisz. A zresztą nauka kosztować musi.
Ile tej waluty masz do wymiany ze to tak istotne dla Ciebie?

Data: 2016-09-01 15:04:26
Autor: Krzysztof

Użytkownik "RobertS"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nq4s3a$gts$1@sunflower.man.poznan.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Ja mam doswiadczenie z kantoru Aliora, wymienialem EUR na USD (trzeba wlaczyc crossy), kursy lekko lepsze niz przez PLN. Podobnie bedzie z USD i CHF.

Data: 2016-09-02 21:22:27
Autor: RobertS
W dniu 2016-09-01 o 15:04, Krzysztof pisze:

Ja mam doswiadczenie z kantoru Aliora, wymienialem EUR na USD (trzeba
wlaczyc crossy), kursy lekko lepsze niz przez PLN. Podobnie bedzie z USD
i CHF.

tak, wychodzi lepiej bezpośrednio no i oczywiście wygodniej

to teraz muszę porównać czy w kantorze Aliora kurs nie będzie lepszy

tylko czy z Aliora można bez prowizji przesłać CHF do cinkciarza? bo zakładam, że obsługi kasowej dla tej waluty Alior nie prowadzi (zgadza się?)

ps
a ja zwykle wymieniam USD na EUR (lub/i CHF), mogliśmy się dogadać, może byłoby taniej bez pośrednika ;-)

RobertS

USD na CHF bezpośrednio czy przez PLN?