USDPLN

Data: 2011-05-26 21:27:25
Autor: alibaba8
USDPLN

> zacytować swojego adwersarza bez wstawiania krzaków ....

> Pozdrawiam

> Endriu

Kolego Endriu, czy Twoje analizy s± poparte podobnym wysiłkiem intelektualnym jak powyższe zdanie? Co¶ mi się wydaje, że się jednak pomyliłem.

Data: 2011-05-26 21:49:46
Autor: root
USDPLN

Kolego Endriu, czy Twoje analizy s± poparte podobnym wysiłkiem intelektualnym jak powyższe zdanie? Co¶ mi się wydaje, że się jednak pomyliłem.

Koledzy! O co chodzi? Dlaczego kol. Alibaba odpowiada kol. Dieterowi a
cytuje Endriu i dlaczego kol. Endriu odpowiada sam sobie a cytuje kol.
Alibabę ? Jakiego programu używacie bo albo mój się rozlatuję albo Wasz.

Data: 2011-05-26 22:25:27
Autor: Endriu
USDPLN
Koledzy! O co chodzi?

Nie wiem o co chodzi, ale kolega Ron z koleg± Alibab± - pierony - ewidentnie pogardzili moimi kreskami ...

Człowiek się stara jak może i jeszcze opierdol na koniec dostanie .... ech....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-05-27 19:58:24
Autor: Zbyszek
USDPLN
Dnia 26-05-2011 o 22:25:27 Endriu <nmp3 <interia.pl> napisał(a):

Koledzy! O co chodzi?

Nie wiem o co chodzi, ale kolega Ron z koleg± Alibab± - pierony -  ewidentnie
pogardzili moimi kreskami ...

CzÂłowiek siĂŞ stara jak moÂże i jeszcze opierdol na koniec dostanie ....
ech....

nie martw sie, więcej zostnie dla ciebie !
dobry dealer kreskÄ… nie gardzi ;)

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2011-05-27 20:48:09
Autor: Endriu
USDPLN
nie martw sie, więcej zostnie dla ciebie !
dobry dealer kresk± nie gardzi ;)

Dzięki Zbyszku za słowa otuchy.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/