USUWAMY KRZYŻE

Data: 2009-12-02 16:14:13
Autor: boukun
USUWAMY KRZYŻE
Kto to wymyślił, żeby jakieś krzyże z przybitą doń postacią ludzką wieszać po ścianach? Dlaczego z człowieka zrobiono takiego idiotę?

Dosyć ciemnogrodu...
http://www.youtube.com/watch?v=CBTy5Hndmpc

boukun

Data: 2009-12-02 08:34:30
Autor: Tzva Adonai
USUWAMY KRZYŻE
boukun napisał(a):

Dosyć ciemnogrodu...

Zamieściłem twój film na Frondzie, bo byłem ciekawy ich reakcji... Na
razie nie podchodzą do tego co zrobiłeś zbyt entuzjastycznie:
http://forum.fronda.pl/?akcja=pokaz&id=3048757

Data: 2009-12-02 17:38:26
Autor: boukun
USUWAMY KRZYŻE

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:66aac206-572f-404d-bdf7-7b32bd0967eex16g2000vbk.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

Dosyć ciemnogrodu...

Zamieściłem twój film na Frondzie, bo byłem ciekawy ich reakcji... Na
razie nie podchodzą do tego co zrobiłeś zbyt entuzjastycznie:
http://forum.fronda.pl/?akcja=pokaz&id=3048757

To ty robisz mi kworum...
Musisz im powiedzieć, że byłem rozsądnym katolikiem...

boukun

Data: 2009-12-02 16:19:00
Autor: Skumber
USUWAMY KRZYŻE

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hf60dd$68f$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

No to czas powiesic Lenina na scianie.

Data: 2009-12-02 17:12:09
Autor: boukun
USUWAMY KRZYŻE

Użytkownik "Skumber" <sk@pp.pl> napisał w wiadomości news:hf60ld$6ov$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

I tak reagują właśnie tępe mohery, że idiotyzm musi zastąpić idiotyzm...

Logika pierwsza klasa...

boukun

Data: 2009-12-02 19:19:36
Autor: awe
USUWAMY KRZYŻE

[...]

-- -- -- -- --
lenin na scianie kojarzy mi sie z salka od geografi gdzie nad wejsciem- starym zwyczajem komuszym -wisial jego portret. Jak se dzis przypomne ze tam w ogole wisial to chce mi sie smiac. Wtedy nikt tego nie bral na powaznie, a ktoregos dnia lysina lenina pokryta zostala musztarda. I tak se wisial dlugo ten lenin i zarazem wszystkim zwisal.
awe

Data: 2009-12-02 16:21:31
Autor: Piotr
USUWAMY KRZYŻE
Dnia Wed, 2 Dec 2009 16:14:13 +0100, boukun napisał(a):

Dosyć ciemnogrodu...

Znaczy co, bezrobotny matołku na utrzymaniu żony, idziesz do szkoły?

Data: 2009-12-02 17:09:27
Autor: boukun
USUWAMY KRZYŻE

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1qfciaq7yra74$.dlgmasz.facet.luzik...
Dnia Wed, 2 Dec 2009 16:14:13 +0100, boukun napisał(a):

Dosyć ciemnogrodu...

Znaczy co, bezrobotny matołku na utrzymaniu żony, idziesz do szkoły?

Brawo głupi Piotrusiuuuu, brawo!! Do nogi, grzeczny Piotruś, grzeczny, ssij
pałę, już! Lubisz to, lubisz, e he.... łasisz się, łaszisz... i lokale pedalskie
znasz, u hu, hu...

boukun

Data: 2009-12-02 19:20:50
Autor: awe
USUWAMY KRZYŻE

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hf63l0$d0a$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -
wasze dialogi sa urocze. Mozna byloby napisac sztuke i pokazywac w teatrze. sukces murowany. Teatr jednak musialby byc z popcornem i coca-cola...
awe

Data: 2009-12-02 22:00:39
Autor: Piotr
USUWAMY KRZYŻE
Dnia Wed, 2 Dec 2009 19:20:50 +0100, awe napisał(a):

wasze dialogi sa urocze. Mozna byloby napisac sztuke i pokazywac w teatrze. sukces murowany. Teatr jednak musialby byc z popcornem i coca-cola...

Nie nasze dialogi, a moje dialogi, tato Dawidolfa tylko odbija "z wdziękiem
głupiego robota".
Piotr
PS. Nęci cię psychopatia, synku? To uważaj bo się zbakierujesz. (życzliwie)

USUWAMY KRZYŻE