USUWAMY KRZYŻE

Data: 2009-12-02 16:19:00
Autor: Skumber
USUWAMY KRZYŻE

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hf60dd$68f$1atlantis.news.neostrada.pl...
Kto to wymyślił, żeby jakieś krzyże z przybitą doń postacią ludzką wieszać po ścianach? Dlaczego z człowieka zrobiono takiego idiotę?

Dosyć ciemnogrodu...
http://www.youtube.com/watch?v=CBTy5Hndmpc

boukun

No to czas powiesic Lenina na scianie.

Data: 2009-12-02 17:12:09
Autor: boukun
USUWAMY KRZYŻE

Użytkownik "Skumber" <sk@pp.pl> napisał w wiadomości news:hf60ld$6ov$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

I tak reagują właśnie tępe mohery, że idiotyzm musi zastąpić idiotyzm...

Logika pierwsza klasa...

boukun

Data: 2009-12-02 19:19:36
Autor: awe
USUWAMY KRZYŻE

[...]

lenin na scianie kojarzy mi sie z salka od geografi gdzie nad wejsciem- starym zwyczajem komuszym -wisial jego portret. Jak se dzis przypomne ze tam w ogole wisial to chce mi sie smiac. Wtedy nikt tego nie bral na powaznie, a ktoregos dnia lysina lenina pokryta zostala musztarda. I tak se wisial dlugo ten lenin i zarazem wszystkim zwisal.
awe

USUWAMY KRZYŻE