UWAGA

Data: 2011-02-17 07:09:01
Autor: Prawusek
UWAGA
    Wystarczyła moja nie całogodzinna nieobecność w domu, aby kilka samochodów jeżdziło za mną, do tego wizytanci w domu i jeden helikopter w żółto-pomarańczowym kolorze wiszący nad całością (taki z osłoną tylnego śmigła), aby popsuto mi kompa, z którego stale pisałem na grupy. O innych uszkodzeniach sprzętu (tak zniszczono mi pralkosuszarkę za 3000 zł, pompę spalinową do wody, traktor RJS-1 oraz masę drobniejszych sprzętów
    Za tę cene zdobyłem wiedzę, że niejaki Petro, vel Obsrywator i jego najbliższa szaja to zwykłe parchate eSBuckie ryje mieszające nam, Polakom na grupach, kasujące posty i rozsyłająe skrypty i wirusy.
    Nie bądźcie bezpieczni, Polska pamięta, idzie Wiosna Ludów, popękaja pęta, cała hołota zniknie a raczej zostanie zniknięta.

Data: 2011-02-16 22:46:22
Autor: Tzva Adonai
UWAGA
Prawusek napisał(a):

Wystarczy�a moja nie ca�ogodzinna nieobecno�� w domu, aby kilka

Paranoja emerytowanego esbeka...

Data: 2011-02-17 08:07:25
Autor: Przemysław Warzywny
UWAGA

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał

[...]

Idzie wiosna, Panslavistę dopadają urojenia, jak co rok z resztą.

Przemek

--

"Rozumiem żal PiS, że czuje się bardzo ograniczone i - by tak rzec - zubożone przed wyborami z powodu zakazu, bo przecież w najtęższych głowach PiSowskiego PR z pewnością już powstały spoty wyborcze ze szczątkami samolotu w Smoleńsku."

Magdalena Środa

Data: 2011-02-17 11:38:34
Autor: jadrys
UWAGA
W dniu 2011-02-17 07:09, Prawusek pisze:
[...]

Ty się Panslaw doigrasz. Przecież oni w końcu mogą cię sprzątnąć! Nie lepiej siedzieć cicho?

Data: 2011-02-17 11:58:58
Autor: Panslavista
UWAGA
"jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:ijitq9$n3u$1news.onet.pl...

Jacy oni. To wy, a nie oni.

Wiem o tym, można zabrać ze sobą paru sqrwysynów na "ajcia".
I poblokować działania antypolskie, zwłaszcza, gdy się wie w które trybiki można nasypać piachu na tyle skutecznie, bo niewidocznie, że jak się rozpierdoli to i tak nie będą wiedzieć z jakiego powodu.
Jak mina z opóźnionym zapłonem.

Jak na razie to POPIS i cała Lewizna w miasorubku, na przemiał.

Data: 2011-02-17 03:11:31
Autor: J-23
UWAGA
On 17 Lut, 11:58, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:
"jadrys" <C...@yahoo.com> wrote in messagenews:ijitq9$n3u$1news.onet.pl....

[...]

oj! bo przyjdzie siostra Ratched i zrobia Ci lobotmie

Data: 2011-02-17 12:12:48
Autor: Panslavista
UWAGA

"J-23" <khanula@gazeta.pl> wrote in message news:7a28089d-be91-4a5c-820a-4ec7203e15e0w6g2000vbo.googlegroups.com...
[...]

Ty uważaj, bo ci zrobią łomotnie.

Data: 2011-02-17 03:25:47
Autor: J-23
UWAGA
On 17 Lut, 12:12, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:
"J-23" <khan...@gazeta.pl> wrote in message

> [...]

> Jak na razie to POPIS i cała Lewizna w miasorubku, na przemiał.

oj! bo przyjdzie siostra Ratched i zrobia Ci lobotmie

wez leki, co Ci je pan doktur przepisali

Data: 2011-02-17 15:05:04
Autor: jadrys
UWAGA
W dniu 2011-02-17 11:58, Panslavista pisze:
[...]

Raczej nie nazwałbym tych ci ci szkodzą "lewizną".

Data: 2011-02-17 12:40:31
Autor: Dobromir
UWAGA

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4d5cbb7e$0$2439$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Obsrywator to sowiecki prowokator!

PD

Data: 2011-02-17 13:28:26
Autor: Panslavista
UWAGA

"Dobromir" <user@domena.ck> wrote in message news:4d5d092d$0$2506$65785112news.neostrada.pl...

[...]

E tam. To tylko Obrympał, z rogami jelenia, a nie Vikingów.

UWAGA