UWAGA

Data: 2011-02-17 08:07:25
Autor: Przemysław Warzywny
UWAGA

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał

   Wystarczyła moja nie całogodzinna nieobecność w domu, aby kilka samochodów jeżdziło za mną, do tego wizytanci w domu i jeden helikopter w żółto-pomarańczowym kolorze wiszący nad całością (taki z osłoną tylnego śmigła), aby popsuto mi kompa, z którego stale pisałem na grupy. O innych uszkodzeniach sprzętu (tak zniszczono mi pralkosuszarkę za 3000 zł, pompę spalinową do wody, traktor RJS-1 oraz masę drobniejszych sprzętów
   Za tę cene zdobyłem wiedzę, że niejaki Petro, vel Obsrywator i jego najbliższa szaja to zwykłe parchate eSBuckie ryje mieszające nam, Polakom na grupach, kasujące posty i rozsyłająe skrypty i wirusy.
   Nie bądźcie bezpieczni, Polska pamięta, idzie Wiosna Ludów, popękaja pęta, cała hołota zniknie a raczej zostanie zniknięta.

Idzie wiosna, Panslavistę dopadają urojenia, jak co rok z resztą.

Przemek

--

"Rozumiem żal PiS, że czuje się bardzo ograniczone i - by tak rzec - zubożone przed wyborami z powodu zakazu, bo przecież w najtęższych głowach PiSowskiego PR z pewnością już powstały spoty wyborcze ze szczątkami samolotu w Smoleńsku."

Magdalena Środa

UWAGA