UWAGA

Data: 2011-02-17 08:17:11
Autor: Prawusek
UWAGA

From: "Prawusek" <prawusek@interia.pl>
Subject: Re: UWAGA
Date: 17 lutego 2011 08:14

"Prawusek" <prawusek@interia.pl> wrote in message

From: "Prawusek" <prawusek@interia.pl>
Subject: UWAGA
Date: 17 lutego 2011 07:09

   Wystarczyła moja nie całogodzinna nieobecność w domu, aby kilka
samochodów jeżdziło za mną, do tego wizytanci w domu i jeden helikopter w
żółto-pomarańczowym kolorze wiszący nad całością (taki z osłoną tylnego
śmigła), aby popsuto mi kompa, z którego stale pisałem na grupy. O innych
uszkodzeniach sprzętu (tak zniszczono mi pralkosuszarkę za 3000 zł, pompę
spalinową do wody, traktor RJS-1 oraz masę drobniejszych sprzętów
   Za tę cene zdobyłem wiedzę, że niejaki Petro, vel Obsrywator i jego
najbliższa szaja to zwykłe parchate eSBuckie ryje mieszające nam, Polakom
na
grupach, kasujące posty i rozsyłająe skrypty i wirusy.
   Nie bądźcie bezpieczni, Polska pamięta, idzie Wiosna Ludów, popękaja
pęta, cała hołota zniknie a raczej zostanie zniknięta.

I do tego jeszcze kasownik.

UWAGA