UWAGA

Data: 2011-02-17 12:40:31
Autor: Dobromir
UWAGA

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4d5cbb7e$0$2439$65785112news.neostrada.pl...
   Wystarczyła moja nie całogodzinna nieobecność w domu, aby kilka samochodów jeżdziło za mną, do tego wizytanci w domu i jeden helikopter w żółto-pomarańczowym kolorze wiszący nad całością (taki z osłoną tylnego śmigła), aby popsuto mi kompa, z którego stale pisałem na grupy. O innych uszkodzeniach sprzętu (tak zniszczono mi pralkosuszarkę za 3000 zł, pompę spalinową do wody, traktor RJS-1 oraz masę drobniejszych sprzętów
   Za tę cene zdobyłem wiedzę, że niejaki Petro, vel Obsrywator i jego najbliższa szaja to zwykłe parchate eSBuckie ryje mieszające nam, Polakom na grupach, kasujące posty i rozsyłająe skrypty i wirusy.
   Nie bądźcie bezpieczni, Polska pamięta, idzie Wiosna Ludów, popękaja pęta, cała hołota zniknie a raczej zostanie zniknięta.

Obsrywator to sowiecki prowokator!

PD

Data: 2011-02-17 13:28:26
Autor: Panslavista
UWAGA

"Dobromir" <user@domena.ck> wrote in message news:4d5d092d$0$2506$65785112news.neostrada.pl...

[...]

E tam. To tylko Obrympał, z rogami jelenia, a nie Vikingów.

UWAGA