UWAGA NA GALERIA-BIZNESU.PL!!!!!!!!!!!!!!

Data: 2010-12-29 02:54:23
Autor: ecologic
UWAGA NA GALERIA-BIZNESU.PL!!!!!!!!!!!!!!
Galeria-biznesu.pl to jedna wielka sciema i zlodziejstwo. Nie ma co
pisac o pozycjonowaniu dzieki niej bo kompletnie nic nie daje
(sprawdzone na wlasnym przykladzie). Jezeli chodzi o ilosc wyswietlen,
ktorym oni sie niezwykle szczyca to tez jedna wielka sciema! Po 3 tyg
po podpisaniu umowy (mialem niby 3000 wyswietlen patrzac na raport
google odnosnie odwiedzen na mojej stronie jest to nierealne,
(przykladowo moja aukcja na allegro.pl ma ok 200 wyswietlen co 2
tyg!!!) Teraz bez mojej zgody i zadnego podpisu przedluzyli mi umowe o
rok!! " Dlatego prosze was trzymajcie sie z dala od Galeri-biznesu.pl
bo szkoda pieniedzy, czasu i co najwazniejsze nerwow!!

UWAGA NA GALERIA-BIZNESU.PL!!!!!!!!!!!!!!