UWAGA NA SPRZEDAJĄCEGO TMV Z LUBLINA !!!

Data: 2013-06-15 23:55:27
Autor: WOJO
UWAGA NA SPRZEDAJĄCEGO TMV Z LUBLINA !!!
Gość jest niepoważny opowiada bajki przez telefon a w rzeczywistości sprzedaje reanimowane szroty. Jechałem po jego super Audi A6 z 400 km a na miejscu okazało się, że auto całe malowane, szpachlowane (przez telefon mówił, że tylko 2 elementy malowane), uszkodzony zderzak i brakuje połowę wyposażenia, o którym napisał w ogłoszeniu. Zdjęcia do ogłoszeń robi tak, że wszystko ładnie wygląda. Straciłem cały dzień, pieniądze na paliwo i nerwy.

1. O którym Audi piszesz - nie widzę w ofercie sprzedawcy Audi?
2. Na drugi raz pomyśl i zapytaj na PMS czy ktoś z miejscowości sprzedającego, nie poświęci 30 minut na obejrzenie i dokładne zrobienie fotek.
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2013-06-17 08:54:33
Autor: Chris
UWAGA NA SPRZEDAJĄCEGO TMV Z LUBLINA !!!
WOJO nabazgrał(a):

2. Na drugi raz pomyśl i zapytaj na PMS czy ktoś z miejscowości sprzedającego, nie poświęci 30 minut na obejrzenie i dokładne zrobienie fotek.

Do tego jeśli nie znajdzie za free to od 100 do 200 są specjaliści w danym okręgu którzy robią to fakt za kasę ale robią to i tak często taniej niż jazda przez pół polski.

UWAGA NA SPRZEDAJĄCEGO TMV Z LUBLINA !!!