UWAGA NA SPRZEDAJĄCEGO TMV Z LUBLINA !!!

Data: 2013-06-17 15:15:22
Autor: AT
UWAGA NA SPRZEDAJĄCEGO TMV Z LUBLINA !!!

Użytkownik <jaco75@o2.pl> napisał w wiadomości news:4ce706ac-9eff-42c6-b1a9-148731784925googlegroups.com...
telefon:
601-30-40-70
601304070
601 304 070
601-304-070
http://tmv.otomoto.pl/

Gość jest niepoważny opowiada bajki przez telefon a w rzeczywistości sprzedaje reanimowane szroty. Jechałem po jego super Audi A6 z 400 km a na miejscu okazało się, że auto całe malowane, szpachlowane (przez telefon mówił, że tylko 2 elementy malowane), uszkodzony zderzak i brakuje -- -- -- -- -- -- -- -

Błąd popełniłeś, ze jechałeś jedno auto oglądać, ja jadąc 400km miałem w jednej okolicy az 8 do kupienia po3 oglądanym dokonałem zakupu, z małymi przygodami zwrotem po 2 miesiącach wymiany pism ok 1k (oddał handlarz) stwierdzam, ze zakup bardzo udany, niebite auto przekręcony tylko licznik o 60k. ale 3 pierwszwe to było cięzko jak nie bity to inny wyciek z silnika

pozdrawiam

UWAGA NA SPRZEDAJĄCEGO TMV Z LUBLINA !!!