UWAGA NA SPRZEDAJĄCEGO TMV Z LUBLINA !!!

Data: 2013-08-11 11:02:19
Autor: jaco75
UWAGA NA SPRZEDAJĄCEGO TMV Z LUBLINA !!!
W dniu sobota, 15 czerwca 2013 08:39:55 UTC+2 użytkownik jac...@o2.pl napisał:
telefon: 601-30-40-70

601304070

601 304 070

601-304-070

http://tmv.otomoto.pl/

Gość jest niepoważny opowiada bajki przez telefon a w rzeczywistości sprzedaje reanimowane szroty. Jechałem po jego super Audi A6 z 400 km a na miejscu okazało się, że auto całe malowane, szpachlowane (przez telefon mówił, że tylko 2 elementy malowane), uszkodzony zderzak i brakuje połowę wyposażenia, o którym napisał w ogłoszeniu. Zdjęcia do ogłoszeń robi tak, że wszystko ładnie wygląda. Straciłem cały dzień, pieniądze na paliwo i nerwy. OSTRZEGAM!

UWAGA Handlarzyna zmienił numer telefonu 503791108 503 791 108 503-791-108 503-79-11-08 I kolejny numer telefonu (coś ostatnio handlarzyna często zmienia telefony chyba brakuje amatorów na jego "super bezwypadkowe" fury)
513184064
513 184 064
513-184-064
513-18-40-64

Data: 2013-09-06 05:16:57
Autor: casanowa
W dniu niedziela, 11 sierpnia 2013 20:02:19 UTC+2 użytkownik jac...@o2.pl napisał:
> [...]

UWAGA Handlarzyna zmienił numer telefonu 503791108 503 791 108 503-791-108 503-79-11-08 I kolejny numer telefonu (coś ostatnio handlarzyna często zmienia telefony chyba brakuje amatorów na jego "super bezwypadkowe" fury)

i dodał adres do TMV ul.Północna 21 to jest adres komisu "Sukces"
 www.komis-sukces.otomoto.pl , robi antyreklamę komisowi, że też go nie wywalą z tego miejsca.

UWAGA NA SPRZEDAJĄCEGO TMV Z LUBLINA !!!