UWAGA NA ZBAWICIELI...

Data: 2011-01-17 19:20:52
Autor: Panslavista
UWAGA NA ZBAWICIELI...
    Nie udało się na  Bałkanach, na  Ukrainie, w Gruzji, w Afganistanie parchactwo próbuje osiągnąć w Polsce. Wskazują na to wstrzemięźliwość i dyplomatyczne ruchy w Niemczech i tuskłe "ruchy Browna. Dlatego spadały samoloty...

Data: 2011-01-17 19:47:09
Autor: boukun
UWAGA NA ZBAWICIELI...

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4d34888b$0$2499$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Teraz mają na celowniku Białoruś. Polskie służby były zaangażowane w kolejny przewrót...

boukun

Data: 2011-01-18 02:57:41
Autor: jacek
UWAGA NA ZBAWICIELI...

chłopaki, co wy? może zamiast opowiadać inną wersję,
niz dyplomatyczna, raczcie przytoczyć jakieś rozumne powody,
dlaczego musiał zginąć np Lech, a nie jarosław?

i dlaczego tak jest, że szukają wódki w ciałach,
jakby jakkikolwiek jej stopień miał wpływ
na to, o czym oficjalnie pewnie nigdy nam nie powiedzą.

Data: 2011-01-18 12:09:21
Autor: boukun
UWAGA NA ZBAWICIELI...

Użytkownik "jacek" <jsen@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:259e61dd-b2e9-49b6-9470-26cc1c65702dy19g2000prb.googlegroups.com...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
Zwisa mi to, nie płakałem po Lechu, po Jarosławie tez nie będę płakał...

boukun

Data: 2011-01-18 19:04:41
Autor: .heÂŽsk.
UWAGA NA ZBAWICIELI...
On Tue, 18 Jan 2011 02:57:41 -0800 (PST), jacek <jsen@poczta.onet.pl>
wrote:

chłopaki, co wy? może zamiast opowiadać inną wersję,
niz dyplomatyczna, raczcie przytoczyć jakieś rozumne powody,
dlaczego musiał zginąć np Lech, a nie jarosław?

 jaroslaw tez byl na liscie tej wycieczki ale w ostatniej
 chwili musial zajac sie umierajaca matka. o dziwo, starsza
 pani czuje sie dobrze i nic jej nie dolega... jarzysz?

Data: 2011-01-24 14:22:30
Autor: jacek
UWAGA NA ZBAWICIELI...
On 18 Sty, 19:04, .he(R)sk. <FAKT.super.bred...@interia.pl> wrote:
On Tue, 18 Jan 2011 02:57:41 -0800 (PST), jacek <j...@poczta.onet.pl>
wrote:

> [...]

 chwili musial zajac sie umierajaca matka. o dziwo, starsza
 pani czuje sie dobrze i nic jej nie dolega... jarzysz?

doskonale. ale czy ty jarzysz, dlaczego?

pozdrowienia,
jacek

sorki, no tak, jarzysz bardzo dobrze.

Data: 2011-01-25 03:44:20
Autor: Panslavista
UWAGA NA ZBAWICIELI...
wrote:

> [...]

 pani czuje sie dobrze i nic jej nie dolega... jarzysz?

doskonale. ale czy ty jarzysz, dlaczego?

"Musi przetrwać jeden z Nas..."

UWAGA NA ZBAWICIELI...