UWAGA - NACIĄGACZE

Data: 2012-04-04 11:03:54
Autor: p0li
UWAGA - NACIĄGACZE

http://www.bazawykroczen.pl/

wpisałem najpierw kilka numerów wymyślonych naprędce - wszystkie mają wykroczenia w ostatnim miesiącu

następnie wpisałem moje numery (samochody nie były w polsce - jeden od roku drugi od 2) - okazało się że mam wykroczenia sprzed kilku dni

no i niech ktoś znajdzie regulamin --
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2012-04-04 02:09:53
Autor: arch
UWAGA - NACIĄGACZE

--
P0zdrawiam
p0li

Mało tego...jeśli wpiszesz ten sam numer rej. kilka razy, to za każdym
razem podają inne daty wykroczeń.

Data: 2012-04-04 11:09:57
Autor: Big Jack
UWAGA - NACIĄGACZE
W wiadomości
*p0li* napisał(-a):

no i niech ktoś znajdzie regulamin

Po co regulamin? Przecież to prymitywne naciąganie. Odśwież stronę z lista wyników. Za każdym razem co innego :D

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2012-04-04 11:12:07
Autor: anacron
UWAGA - NACIĄGACZE
W dniu 2012-04-04 11:03, p0li pisze:

[...]

Ty tak poważnie?

Data: 2012-04-04 11:12:12
Autor: AZ
UWAGA - NACIĄGACZE
On 04/04/2012 11:03 AM, p0li wrote:

[...]

To naiwny jesteś. Pomyśl, skąd by to mieli mieć?

no i niech ktoś znajdzie regulamin

http://www.bazawykroczen.pl/regulamin.html

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-04-04 11:19:09
Autor: anacron
UWAGA - NACIĄGACZE
W dniu 2012-04-04 11:12, AZ pisze:
To naiwny jesteś. Pomyśl, skąd by to mieli mieć?
Na takich ma to bazować, na takich można zarobić. Pomijając te 25 zł za
aktualna mapę fotoradarów w Polsce najbardziej podoba mi się to w
regulaminie:

6. Organizatorem i administratorem serwisu jest: Grainside Investments
Limited z siedzibą w Nikozji, Petrou liliadi 5, CHLOE HOUSE 1st floor,
Office no 101, 2015 Nicosia, Cyprus, zarejestrowana we właściwym
rejestrze Republiki Cypru (Ministry of Commerce, Industry and Turism
Department of Registrar of Companies and Official Receiver, Nicosia),
pod numerem HE 301935, numer VAT (NIP) 10301935C

7. Organizator oświadcza, że usługi serwisu są skierowane przede
wszystkim dla osób przebywających na Cyprze, a serwis działa w oparciu o
prawo cypryjskie.

Data: 2012-04-04 11:58:57
Autor: Mirek Ptak
UWAGA - NACIĄGACZE
Dnia 2012-04-04 11:19,  *anacron* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
To naiwny jesteś. Pomyśl, skąd by to mieli mieć?
Na takich ma to bazować, na takich można zarobić. Pomijając te 25 zł za

50 zł

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2012-04-04 11:14:23
Autor: anacron
UWAGA - NACIĄGACZE

Znalazłem. http://www.bazawykroczen.pl/regulamin.html

Data: 2012-04-04 11:22:10
Autor: p0li
UWAGA - NACIĄGACZE
T->Dnia 2012-04-04 11:14:23 niejaki anacron napisał:
W dniu 2012-04-04 11:03, p0li pisze:

http://www.bazawykroczen.pl/
no i niech ktoś znajdzie regulamin

Znalazłem. http://www.bazawykroczen.pl/regulamin.html

macie lepszy wzrok niż ja :)

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2012-04-04 11:25:11
Autor: 4CX250
UWAGA - NACIĄGACZE
No to na co czekacie.
Coś mówić co trzeba zrobić ?

Kontakt z administratorem serwisu: grainside@gmail.com

Data: 2012-04-04 11:30:45
Autor: Bydlę
UWAGA - NACIĄGACZE
On 2012-04-04 09:25:11 +0000, "4CX250" <taunusmtv@posta.ornet.pl> said:

No to na co czekacie.
Coś mówić co trzeba zrobić ?

No... normalni oleją tę stronę, jak wiele innych skierowanych do idiotów
A ty co zrobisz?

--
Bydlę

Data: 2012-04-04 11:24:48
Autor: neoniusz
UWAGA - NACIĄGACZE
W dniu 04.04.2012 11:03, p0li pisze:
no i niech ktoś znajdzie regulamin

Zapamietaj sobie na przyszlosc - jak nie mozesz znalezc regulaminu to:
a) jest to przekret
b) nacisnij ctrl+a i wtedy zauwazysz albo ctrl+f i szukaj regulamin

Data: 2012-04-04 11:29:16
Autor: Bydlę
UWAGA - NACIĄGACZE
On 2012-04-04 09:03:54 +0000, p0li <p0li@autko.SCHNITT.pl> said:

http://www.bazawykroczen.pl/

Tak, naciągcze. Naciągają debili niepotrafiących czytać i myśleć.
(to powinno być karane (brak umiejętności czytania i myślenia - przynajmniej zakazem dostępu do pieniędzy i internetu)

no i niech ktoś znajdzie regulamin

Każdy myślący może być?
;>>>

--
Bydlę

Data: 2012-04-04 11:31:32
Autor: AZ
UWAGA - NACIĄGACZE
On 04/04/2012 11:29 AM, Bydlę wrote:

Tak, naciągcze. Naciągają debili niepotrafiących czytać i myśleć.
(to powinno być karane (brak umiejętności czytania i myślenia -
przynajmniej zakazem dostępu do pieniędzy i internetu)

Tu jest dla takich wersja: http://zaszybko.pl

Nawet płacić nie trzeba ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-04-04 11:33:58
Autor: AZ
UWAGA - NACIĄGACZE

No i regulamin: http://zaszybko.pl/index.php?go=terms

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-04-04 11:52:32
Autor: Robson
UWAGA - NACIĄGACZE
Tak, naciągcze. Naciągają debili niepotrafiących czytać i myśleć.
(to powinno być karane (brak umiejętności czytania i myślenia -

Alez to jest karane, przeczytaj regulamin: 50zł +VAT wynosi kara dla korzystającego ;)

Data: 2012-04-04 13:37:42
Autor: Bydlę
UWAGA - NACIĄGACZE
On 2012-04-04 09:52:32 +0000, Robson <robson@z.pl> said:

Tak, naciągcze. Naciągają debili niepotrafiących czytać i myśleć.
(to powinno być karane (brak umiejętności czytania i myślenia -

Alez to jest karane, przeczytaj regulamin: 50zł +VAT wynosi kara dla korzystającego ;)

No, jest ;-), ale kłóci się z mym postulatem odcinania osobników świadomie rezygnujących z czytania i myślenia od pieniędzy.

(chyba że drenowanie kieszeni pod to podciągniemy - tyle, że trzebaby najpierw zabrać takim ludziom pieniądze na zabezpieczenie myślących zstępnych)

--
Bydlę

Data: 2012-04-04 12:12:56
Autor: z
UWAGA - NACIĄGACZE
W dniu 2012-04-04 11:29, Bydlę pisze:
Tak, naciągcze. Naciągają debili niepotrafiących czytać i myśleć.
(to powinno być karane (brak umiejętności czytania i myślenia -
przynajmniej zakazem dostępu do pieniędzy i internetu)

NIE NIE i jeszcze raz NIE!!!
Karane powinno być wyłudzanie pieniędzy.
To że świat staje się coraz bardziej chory nie znaczy że mamy się do tego przyzwyczajać i zezwalać na kradzież.
Jest prawo i trzeba je stosować. Zasady są zasadami i najpierw trzeba je naszym dzieciom wpajać a dopiero później edukować jak sobie radę dawać w życiu (w wyścigu szczurów) A NIE ODWROTNIE!!!

PS. A takie "bydlęce" posty stawiające świat na głowie trzeba prostować i napiętnować :-)

Data: 2012-04-04 12:17:27
Autor: Potocki Passion & Adventure
UWAGA - NACIĄGACZE
W dniu 2012-04-04 12:12, z pisze:
[...]

Popieram całym sercem za ten post!

--
Kacper Potocki
salon@dogspassion.pl

Data: 2012-04-04 15:14:53
Autor: Artur Maśląg
UWAGA - NACIĄGACZE
W dniu 2012-04-04 12:12, z pisze:
[...]

To prawda.

To że świat staje się coraz bardziej chory nie znaczy że mamy się do
tego przyzwyczajać i zezwalać na kradzież.

To fakt, a jakie kradzieże odchodzą na wielka skalę...

Jest prawo i trzeba je stosować. Zasady są zasadami i najpierw trzeba je
naszym dzieciom wpajać a dopiero później edukować jak sobie radę dawać w
życiu (w wyścigu szczurów) A NIE ODWROTNIE!!!

To prawda, niemniej patrząc po tym co się dzieje dobrze nie jest i nie
zanosi się na jakoś lepiej.

PS. A takie "bydlęce" posty stawiające świat na głowie trzeba prostować
i napiętnować :-)

A co chcesz - życzenia śmierci stają się coraz powszechniejsze, więc
dlaczego dlaczego chcesz piętnować akceptację wykorzystywania innych?

--
Jutro to dziś, tyle że jutro.

Data: 2012-04-04 16:09:25
Autor: Bydlę
UWAGA - NACIĄGACZE
On 2012-04-04 10:12:56 +0000, z <zch280672@gazeta.pl> said:

[...]

Nie zgadzasz się na to, by bezmyślne głupki były odcięte od możliwości wydawania pieniędzy?
No właśnie spryciarze na tym bazują, że idiota może wydać pieniędze bez kontroli kogoś myślącego...

Karane powinno być wyłudzanie pieniędzy.

A, to piszesz nie na temat, bo my o stronie, na której nikt nie zajmuje się wyłudzaniem, tylko rzetelnie opisamym pobieraniem pieniędzy za wysłane SMSy.

To że świat staje się coraz bardziej chory

Chory się staje, bo co i rusz jakiś cymbał występuje w obronie idiotów, żądając, by mieli prawo trwonić swe pieniądze.

 nie znaczy że mamy się do tego przyzwyczajać i zezwalać na kradzież.

Dawaj opis tej kradzieży - bo na tamtej stronie nie ma niczego takiego jak kradzież.
(co jest oczywiste dla tych, którzy - jak każdy normalny - najpierw przeczytali regulamin)

Jest prawo i trzeba je stosować.

Dawaj przepis, zabraniający sprzedaży mapy fotoradarów za pieniądze.

Zasady są zasadami i najpierw trzeba je naszym dzieciom wpajać a dopiero później edukować jak sobie radę dawać w życiu (w wyścigu szczurów) A NIE ODWROTNIE!!!

Tak - normalni uczą dzieci myśleć, a matoły żądają prawa do wysyłania SMSów na prawo i  lewo.

PS. A takie "bydlęce" posty stawiające świat na głowie trzeba prostować i napiętnować :-)

Toż robisz to od samego początku - piętnujesz myślących, którzy nie korzystają bezmyślnie z internetu.
Ile wysłałeś już takich SMSów?

--
Bydlę

Data: 2012-04-04 17:38:35
Autor: nazgul
UWAGA - NACIĄGACZE

No właśnie spryciarze na tym bazują, że idiota może wydać pieniędze bez
kontroli kogoś myślącego...

Faktycznie, ktoś uczciwy, inteligentny i prawy (zapewne ktoś taki jak Ty),
powinien decydować o pieniądzach głupków i kretynów.
Inaczej dorwą się do niej wszelkiej maści cwaniaki.

Karane powinno być wyłudzanie pieniędzy.

A, to piszesz nie na temat, bo my o stronie, na ktĂłrej nikt nie zajmuje
się wyłudzaniem, tylko rzetelnie opisamym pobieraniem pieniędzy za
wysłane SMSy.

e, cofam co napisałem wyżej.
Nie możesz zarządzać kasą głupków, masz wypaczone pojęcie o rzetelności.

Data: 2012-04-04 17:56:47
Autor: z
UWAGA - NACIĄGACZE
W dniu 2012-04-04 16:09, Bydlę pisze:
A, to piszesz nie na temat, bo my o stronie, na której nikt nie zajmuje
się wyłudzaniem, tylko rzetelnie opisamym pobieraniem pieniędzy za
wysłane SMSy.

Z jakiego "palikota" się urwałeś?
Usiądź i przemyśl po co jest ta strona. Co obiecuje a co daje w zamian.

Chory się staje, bo co i rusz jakiś cymbał występuje w obronie idiotów,
żądając, by mieli prawo trwonić swe pieniądze.

Się zaplątałeś. Przemyśl. Może to coś da.

Dawaj opis tej kradzieży - bo na tamtej stronie nie ma niczego takiego
jak kradzież.
Jest wyłudzenie które podpada pod paragraf i kropka.

Dawaj przepis, zabraniający sprzedaży mapy fotoradarów za pieniądze.
Nie na temat

Tak - normalni uczą dzieci myśleć, a matoły żądają prawa do wysyłania
SMSów na prawo i lewo.
O co Ci chodzi? Jakiś totalitaryzm? tym wolno wysyłać a tym nie. Kto będzie decydował? Bydlę?

Toż robisz to od samego początku - piętnujesz myślących, którzy nie
korzystają bezmyślnie z internetu.
Nie doczytałeś. Trenuj dalej.
Ja piętnuję złodziei a Ty ich ofiary.

Ile wysłałeś już takich SMSów?
Żadnego ale nikomu niczego zabraniać nie będę jeśli nie łamie prawa.

Data: 2012-04-04 23:35:20
Autor: Bydlę
UWAGA - NACIĄGACZE
On 2012-04-04 15:56:47 +0000, z <zch280672@gazeta.pl> said:

[...]

jeszcze raz - bredzisz i kłamiesz twierdząc, że na tamtej stronie się kogoś okrada, albo łamie prawo sprzedając mapę fotoradarów.

Miałeś podać paragrafy, ale postanowiłeś bawić się w jakieś - godne gówniarza - gierki.
Dawaj ten przepis zabraniający sprzedaży map oraz przepis nazywający sprzedaż ma, kradzieżą.

O ile w ogóle rozumiesz cokowiek z regulaminu, który pewnie - jak każdy normalny człowiek - najpierw przestudiowałeś.
Bo czytałeś w końcu, prawda?
Nie najpierw, a po wpisaniu danych?
;>

--
Bydlę

Data: 2012-04-05 12:12:31
Autor: z
UWAGA - NACIĄGACZE
W dniu 2012-04-04 23:35, Bydlę pisze:

[...]

Art. 286. § 1. k.k. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.

A teraz przeczytaj jeszcze raz co jet napisane na tej "stronie"
"
Baza zdjęć z fotoradarów, z całej Polski.
Sprawdź szybko i błyskawicznie, czy masz zdjęcie w bazie fotoradarów!
W związku z upublicznieniem dostępu do bazy danych informacji o zdjęciach wykonanych przez fotoradary zarówno stacjonarne jak i mobilne na terenie kraju w okresie do 28 dni wstecz uruchamiamy serwis, który ten dostęp upowszechni zainteresowanym za darmo. Niniejsza strona pomoże ustalić osobom, które sądzą, że fotoradar zrobił im zdjęcie, czy i jakie przewinienie zostało utrwalone przez urządzenie. Często wraz z informacją o dacie przewinienia dostępne jest także zdjęcie pojazdu oraz kwota mandatu, jaki kierowca będzie musiał zapłacić.
"

I dalej już nie brnij! :-)

Data: 2012-04-05 13:18:01
Autor: Bydlę
UWAGA - NACIĄGACZE
On 2012-04-05 10:12:31 +0000, z <zch280672@gazeta.pl> said:

[...]

To nie jest przepis o zakazie sprzedawania mapy fotoradrów.
;>>>

Masz dwie możliwości - kombinować i próbować udowadniać, że regulamin tamtej strony nie mówi o tym czym się tam i za ile handluje, albo zamilknąć...

--
Bydlę

Data: 2012-04-05 15:39:42
Autor: z
UWAGA - NACIĄGACZE
W dniu 2012-04-05 13:18, Bydlę pisze:

Masz dwie możliwości - kombinować i próbować udowadniać, że regulamin
tamtej strony nie mówi o tym czym się tam i za ile handluje, albo
zamilknąć...

Masz możliwość ustosunkować się do treści zawartych na tej stronie (w całości) do tego czemu ona ma służyć, kto czerpie i w jaki sposób korzyści z jej istnienia albo...
zamilknąć.

PS. Ten link już znasz:
http://www.prawont.pl/2012/04/kosztowny-koniec-smsow-sugerujacych.html
Teraz zastanów się dlaczego sąd rozpatrywał nie tylko napisany (pewnie starannie i prawidłowo) REGULAMIN!

Data: 2012-04-06 23:36:16
Autor: Bydlę
UWAGA - NACIĄGACZE
On 2012-04-05 13:39:42 +0000, z <zch280672@gazeta.pl> said:

[...]

No a o czym piszę?
Czytasz regulamin - bo jesteś normalny i chcesz wiedzieć o co chodzi, dochodzisz do fragmentu o tym, że serwis zajmuje się sprzedażą mapy fotoradrów (czymkolwiek toto jest) i wychodzisz ze strony.
Więc to nie kradzież, nie włamanie, nie wymuszenie...
;>

--
Bydlę

Data: 2012-04-07 14:33:03
Autor: z
UWAGA - NACIĄGACZE
W dniu 2012-04-06 23:36, Bydlę pisze:
[...]

To jest WYŁUDZENIE. A jeśli w moim wypadku jego próba to i tak nie ma powodu żeby NACIĄGACZY bronić.
Nie trzeba być nienormalnym żeby stać się ich ofiarą. Wystarczy nie znać najnowszych "technik biznesowych". Swoje dziecko też oskarżałbyś a wyciągającego mu piórnik z tornistra rozgrzeszał czy odwrotnie?
Nie stawiajmy świata na głowie. Mam nadzieję że wyroków w takich sprawach będzie coraz więcej.

Data: 2012-04-14 11:18:11
Autor: Bydlę
UWAGA - NACIĄGACZE
On 2012-04-07 14:33:03 +0200, z <zch280672@gazeta.pl> said:

[...]

To jest WYŁUDZENIE.

Żówno prawda - regulamin mówi wyraźnie czym zajmuje się serwis, wszyscy umiejący czytać po przeczytaniu rezygnują, a co zrobią idioci?
A penis wie, co zrobią, bo to idioci...

Nie stawiajmy świata na głowie.

No właśnie - korzystanie z mózgu wychodzi taniej...
;>>>

--
Bydlę

Data: 2012-04-14 18:16:04
Autor: z
UWAGA - NACIĄGACZE
W dniu 2012-04-14 11:18, Bydlę pisze:
Nie stawiajmy świata na głowie.

No właśnie - korzystanie z mózgu wychodzi taniej...

Pozostaje mi tylko podziwiać Twój tok rozumowania.

PS. Rozumiem że jesteś za zniesieniem RSO i innych uregulowań prokonsumenckich.
To jak? Robimy referendum i wypisujemy się z UE.
W gruncie rzeczy też jestem ZA wypisaniem.

Data: 2012-05-03 18:17:59
Autor: Bydlę
UWAGA - NACIĄGACZE
On 2012-04-14 18:16:04 +0200, z <zch280672@gazeta.pl> said:

W dniu 2012-04-14 11:18, Bydlę pisze:
Nie stawiajmy świata na głowie.

No właśnie - korzystanie z mózgu wychodzi taniej...

Pozostaje mi tylko podziwiać Twój tok rozumowania.

Tak. Myślenie nie boli i na dłuższą metę (obecnie: dalszą) się opłaca.
Ma jeszcze jedną śmieszną cechę - nie sposób kupić  - korzystając z mózgu - mapę fotoradarów za jakąś absurdalną cenę. I oszuści nie lubią myślących i zawsze ich atakują...

PS. Rozumiem

Nie, nie rozumiesz. Wydaje ci się tylko.

 że jesteś za zniesieniem RSO i innych uregulowań prokonsumenckich.

Oczywiście.

To jak? Robimy referendum i wypisujemy się z UE.

Z chęcią.

W gruncie rzeczy też jestem ZA wypisaniem.

Witaj w klubie.

--
Bydlę

Data: 2012-05-03 21:56:26
Autor: z
UWAGA - NACIĄGACZE
W dniu 2012-05-03 18:17, Bydlę pisze:

To jak? Robimy referendum i wypisujemy się z UE.

Z chęcią.

W gruncie rzeczy też jestem ZA wypisaniem.

Witaj w klubie.

Gorszym od głupiego prawa jest nagminne nie stosowanie obowiązującego.
Prawo zawsze można poprawić a przyzwyczajenie do korupcji, olewania ...
już trudniej.

Data: 2012-05-04 01:49:40
Autor: Gotfryd Smolik news
UWAGA - NACIĄGACZE
On Thu, 3 May 2012, z wrote:

Gorszym od głupiego prawa jest nagminne nie stosowanie obowiązującego.
Prawo zawsze można poprawić a przyzwyczajenie do korupcji, olewania ...

  Pozwól, że zacytuję "z głowy czyli z niczego" widziany w massmediach
cytat z obrad niemieckiego parlamentu.
  Chodziło ówczesnie o zakaz rozmowy przez komórkę podczas prowadzenia
samochodu, nie była to "unijna" regulacja (bo teraz chyba jest).
  Którys poseł powiedział tak: "ten zakaz nie będzie przestrzegany
i wszyscy to wiemy. NIE MOŻEMY uchwalić takiego przepisu, bo on
będzie uczył obywateli że wolno łamać prawo".
  Wyniku głosowania się domyslasz :>

  Co bys zasugerował w roli wniosku?

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-05-04 07:38:15
Autor: z
UWAGA - NACIĄGACZE

Co bys zasugerował w roli wniosku?
Zmienić

Z mienić parlament na mądrzejszy?
Tak do skutku bo później trudno to szaleństwo odwrócić.
Patrz lata komuny.

PS. To i tak lepiej. Niemcy przynajmniej wiedzieli co uchwalali.
Nasi tylko naciskają przyciski na komendę :-)
Trudne pytania nazywają nagonką oszołomskiej opozycji i wszystko zganiają na UE.

Data: 2012-05-04 09:37:28
Autor: Gotfryd Smolik news
UWAGA - NACIĄGACZE
On Fri, 4 May 2012, z wrote:

Co bys zasugerował w roli wniosku?
Zmienić

Z mienić parlament na mądrzejszy?

....tylko kto to ma zrobic, skoro obywatele najwyrazniej
jakosc prawa maja w miejscu w którym plecy traca swoja
szlachetna nazwę, a wyrok TK jednoznacznie wskazuje iż
obietnice wyborcze sa kabaretem, o tresci mniej ważnej
niż papier na którym zostały wydrukowane?

Tak do skutku bo później trudno to szaleństwo odwrócić.
Patrz lata komuny.

  Lata komuny akurat nie sa najlepszym przykładem, bo dosc
powszechne było skuteczne działanie "prawa powielaczowego",
nie majacego żadnego oparcia w przepisach.

PS. To i tak lepiej. Niemcy przynajmniej wiedzieli co uchwalali.

  No, oni wtedy *NIE* uchwalili tego przepisu!
  Chyba przyjałes złe założenie co do wyniku ;)
  Jesli dzis taki przepis tam obowiazuje, to raczej pod
"unijnym" naciskiem, nawet jesli nieformalnym.

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-05-04 07:33:13
Autor: Mruk
UWAGA - NACIĄGACZE
W dniu 2012-04-07 14:33, z pisze:
[...]

powaliło Cie? Jak jesteś beton i bezmózg to może się dasz złapać. Ale to raczej problem Twój. Strona jest z gatunku tych kabaretowych niż naciągających. Ja to odbieram jako żart.

Niby z jakiego źródła firma na cyprze ma mieć dane o wykroczeniach ?

[...]

mam nadzieje, że ludzi nienormalnie wysyłających pare paredziesiąt złotych będzie mniej. Inaczej wysyp takich stron nastąpi szybko

Data: 2012-05-04 08:01:43
Autor: z
UWAGA - NACIĄGACZE
W dniu 2012-05-04 07:33, Mruk pisze:
  Strona jest z gatunku tych kabaretowych niż
naciągających. Ja to odbieram jako żart.

Niby z jakiego źródła firma na cyprze ma mieć dane o wykroczeniach ?

Jak już Twoje dziecko wyśle smsy to nie będziesz tego tak interpretował
Obywatel nie musi znać "najnowszych technik marketingowych" trzymać rękę na pulsie i studiować grup internetowych. On ma znać prawo. Rozumieć język pisany.
Proste jasne zasady. "Wygrałeś nagrodę, musisz tylko odebrać" nie równa się "Choć zagraj a może coś wygrasz"
W markecie widzisz cenę na półce i ona gwarantuje Ci to samo w kasie.
Chciałbyś się dowiedzieć że zapłacisz 2 x drożej i że w środku jest zupełnie inny towar?
Czy to tak trudno odróżnić?
Przedsiębiorca od siedmiu boleści też musi przestrzegać prawa a tu jak byk nie przestrzega.

mam nadzieje, że ludzi nienormalnie wysyłających pare paredziesiąt
złotych będzie mniej. Inaczej wysyp takich stron nastąpi szybko

To nie tak ma działać. Jest próba wyłudzenia i to już jest przewinienie.
Nieuczciwość ma być karana a nie dzięki niej ma ubywać głupców.
Takie jest prawo. Pogódź się z tym albo domagaj się wyjścia z UE

PS. Kurde. Czego teraz w szkołach uczą?

Data: 2012-05-04 09:27:41
Autor: Gotfryd Smolik news
UWAGA - NACIĄGACZE
On Fri, 4 May 2012, Mruk wrote:

W dniu 2012-04-07 14:33, z pisze:
[...]

  Może.
  Patrz niżej - to nie uprawnia do popełnienia przestępstwa,
a tym samym nie zwalnia od kary ani nie powoduje (i nie powinno)
uniemożliwienia scigania.

Ale to raczej problem Twój.
Strona jest z gatunku tych kabaretowych niż
naciągających. Ja to odbieram jako żart.

  Żart się kończy w momencie, w którym nie chca oddać pieniędzy
zapłaconych za obiecane swiadczenie.

Niby z jakiego źródła firma na cyprze ma mieć dane o wykroczeniach ?

  Nie wiem, Rutkowskiego trzeba by spytać skad on "bierze wiedzę"
której zazwyczaj ja czy Ty nie mamy.

[...]

  Jedno nie wyklucza drugiego.
  Głupota poszkodowanego nie uprawnia do popełnienia przestępstwa,
mimo że sprzyja jego popełnieniu.

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-04-04 11:31:04
Autor: 4CX250
UWAGA - NACIĄGACZE
Użytkownik "p0li" <p0li@autko.SCHNITT.pl> napisał w wiadomości news:wounyl70a4xk.dlgp0li.z.dialoga...
[...]

No ale w czym masz problem? Przejedź się na Wiejską do Warszawy to takich cwaniaków 360+50 sztuk naliczysz przy odrobinie szczęścia.Wejdź do pierwszej lepszej kancelarii prawnej, to też na takiego cwaniaczka z dużym prawdopodobieństwem natrafisz.
Tak sobie głosujecie to tak macie w tym polskim grajdole i nic nie usprawiedliwi polskiego cwaniaka że firma zarejestrowana na jakimś cyprze.

Marek

Data: 2012-04-04 13:08:59
Autor: mz
UWAGA - NACIĄGACZE

Ja wpisałem rejestracje samochodu, który poszedł do kasacji więc nie powinno być takiej rejestracji a tu prosze wykroczenia.

Data: 2012-04-04 13:13:03
Autor: AZ
UWAGA - NACIĄGACZE
On 04/04/2012 01:08 PM, mz wrote:

Ja wpisałem rejestracje samochodu, który poszedł do kasacji więc nie
powinno być takiej rejestracji a tu prosze wykroczenia.

Nie możliwe, weź zobacz sobie zdjęcie jeszcze.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-04-04 13:19:09
Autor: mz
UWAGA - NACIĄGACZE

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:jlhabv$q3h$3node2.news.atman.pl...
On 04/04/2012 01:08 PM, mz wrote:

Ja wpisałem rejestracje samochodu, który poszedł do kasacji więc nie
powinno być takiej rejestracji a tu prosze wykroczenia.

Nie możliwe, weź zobacz sobie zdjęcie jeszcze.
Ta już pędze ;) Wyslij sms podaj mi kod to zobacze.
A swją droga to juz mogli by się postarać lepiej te tzw ostatnie zdjęcia wstawić a nie tak na sztywno. uj odrazu widać lipe.

Data: 2012-04-04 14:18:02
Autor: =Marcos=
UWAGA - NACIĄGACZE
Ja wpisałem rejestracje samochodu, który poszedł do kasacji więc nie powinno być takiej rejestracji a tu prosze wykroczenia.

Ja wpisałem "Wujek Staszek". Wygląda na to, że też ma wykroczenie.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

Data: 2012-04-04 14:26:23
Autor: mz
UWAGA - NACIĄGACZE

Użytkownik "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> napisał w wiadomości news:jlhe2l$a58$1inews.gazeta.pl...
Ja wpisałem rejestracje samochodu, który poszedł do kasacji więc nie powinno być takiej rejestracji a tu prosze wykroczenia.

Ja wpisałem "Wujek Staszek". Wygląda na to, że też ma wykroczenie.

Przyjmuje wszystko co wpiszesz. A na dole pisze, że to strona rozrywkowa. Więc co się tu dziwić. Ma służyć do zabawy nie do sprawdzenia.

Data: 2012-04-05 02:14:22
Autor: Czarek Daniluk
UWAGA - NACIĄGACZE
On Apr 4, 2:26 pm, "mz" <a...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> napisał w
wiadomościnews:jlhe2l$a58$1inews.gazeta.pl...>> Ja wpisałem rejestracje samochodu, który poszedł do kasacji więc nie powinno

> Ja wpisałem "Wujek Staszek". Wygląda na to, że też ma wykroczenie.

Przyjmuje wszystko co wpiszesz. A na dole pisze, że to strona rozrywkowa. Więc
co się tu dziwić. Ma służyć do zabawy nie do sprawdzenia.

Nie ma ssłużyć do zarabiania :
szczegół tkwi tutaj - 1. Wyślij SMS na numer 92505 o treści
RADARY(koszt 30,75 zł z VAT)

Nawet nie piszą maczkiem, a ilu frajerów złapie się ?

Pozdrawiam !

PS:
Może jakiś "frajer" pochwali się co mu napisali po wysłaniu smsa za
ponad 3 dychy ?

Data: 2012-04-05 13:19:02
Autor: Bydlę
UWAGA - NACIĄGACZE
On 2012-04-05 09:14:22 +0000, Czarek Daniluk <czarek@cedaniluk.com> said:

Może jakiś "frajer" pochwali się co mu napisali po wysłaniu smsa za
ponad 3 dychy ?

Teraz to już się nie pochwalą.
Spaliłeś temat.

--
Bydlę

Data: 2012-04-05 16:47:39
Autor: z
UWAGA - NACIĄGACZE
W dniu 2012-04-05 13:19, Bydlę pisze:

Teraz to już się nie pochwalą.
Spaliłeś temat.

Nie wiem jak inni :-) Pierwsza zasada: żadnych prawdziwych danych.
Ja wpisałem 12345 i miałem jedno przewinienie. Do tego po cofnięciu było już 3 przewinienia :-) To wystarczyło żeby się dowiedzieć że strona jest do d... A po przeczytaniu regulaminu - że to jest WYŁUDZENIE!!!

PS. Zresztą już po samym doborze kolorów, poucinanych ogonkach można mieć przeczucie. Albo grafik bez pojęcia albo zrobił to celowo...
Sorry zboczenie zawodowe. :-)

Data: 2012-04-06 23:37:40
Autor: Bydlę
UWAGA - NACIĄGACZE
On 2012-04-05 14:47:39 +0000, z <zch280672@gazeta.pl> said:

PS. Zresztą już po samym doborze kolorów, poucinanych ogonkach można mieć przeczucie. Albo grafik bez pojęcia

To byłby brąz z fioletem.

Sorry zboczenie zawodowe. :-)

;-)
--
Bydlę

Data: 2012-04-04 14:51:08
Autor: Uncle Pete
UWAGA - NACIĄGACZE
On 2012-04-04 11:03, p0li wrote:

http://www.bazawykroczen.pl/

A czytałeś co na dole jest napisane niebieskimi literkami? Wyręczę Cię: "Serwis WWW ma charakter rozrywkowy."

To jest nowa wersja żartu primaaprilisowego z ubiegłego roku: http://zaszybko.pl/

Piotr

Data: 2012-04-04 15:06:18
Autor: AZ
UWAGA - NACIĄGACZE
On 04/04/2012 02:51 PM, Uncle Pete wrote:

A czytałeś co na dole jest napisane niebieskimi literkami? Wyręczę Cię:
"Serwis WWW ma charakter rozrywkowy."

To jest nowa wersja żartu primaaprilisowego z ubiegłego roku:
http://zaszybko.pl/

Tak, tak. Tylko tamta była darmowa.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-04-04 16:16:09
Autor: Michal Lukasik
UWAGA - NACIĄGACZE
Dnia 4.4.2012, AZ napisał(a):

On 04/04/2012 02:51 PM, Uncle Pete wrote:

To jest nowa wersja żartu primaaprilisowego z ubiegłego roku:
http://zaszybko.pl/

Tak, tak. Tylko tamta była darmowa.

No ale jak widać w wątku, nadal są tacy, których tamta (i inne) niczego
nie nauczyła. ;P
--
    Michu <michu_l(at)tlen(dot)pl>

"Howard, you know me to be a very smart man.
 Don’t you think that if I were wrong, I’d know it?"
Sheldon Cooper

Data: 2012-04-04 15:26:43
Autor: megrims
UWAGA - NACIĄGACZE
[...]

trochę NTG, ale:
jest coś darmowego i bez regulaminu. Tylko ciekawe, czy to fake,
czy podaje prawdziwe dane: www.pobralem.pl

Data: 2012-04-04 19:41:35
Autor: 'Tom N'
UWAGA - NACIĄGACZE
megrims w <news:jlhi6f$7uh$1usenet.news.interia.pl>:

trochę NTG, ale:
jest coś darmowego i bez regulaminu. Tylko ciekawe, czy to fake,
czy podaje prawdziwe dane: www.pobralem.pl

Do wyboru:
"Posiadamy informacje o pobieranych materiałach multimedialnych z Twojego
IP"
"Nie posiadamy informacji o Twoim IP"

Żadne IP, które sprawdziłem nie jest *Moje*. Moje (Twoje) to mogą być np.
192.168.x.x lub 10.x.x.x

Data: 2012-04-05 02:06:46
Autor: megrims
UWAGA - NACIĄGACZE
W dniu 2012-04-04 19:41, 'Tom N' pisze:
[...]

Adresy 192.168.x.x to sieci prywatne. Publiczny adres znajdziesz pod
www.whatismyip.com albo http://www.geoiptool.com/. Jak chcesz
się schować to użyj https://www.torproject.org/.

Twój adres publiczny to 46.4.214.107. Wygląda na niemcy.

Data: 2012-04-05 10:05:46
Autor: RoMan Mandziejewicz
UWAGA - NACIĄGACZE
Hello megrims,

Thursday, April 5, 2012, 2:06:46 AM, you wrote:

[...]

Adresy 192.168.x.x to sieci prywatne. Publiczny adres znajdziesz pod
www.whatismyip.com albo http://www.geoiptool.com/. Jak chcesz
się schować to użyj https://www.torproject.org/.

Używanie TORa w usenecie oznacza całkowitą niewidzialność postów...

[...]

--
Best regards,

Data: 2012-04-05 21:02:44
Autor: megrims
UWAGA - NACIĄGACZE
[...]

nie widzialność, czy brak możliwości namierzenia źródła?

Data: 2012-04-05 21:27:08
Autor: 'Tom N'
UWAGA - NACIĄGACZE
megrims w <news:jlkq8k$r7a$1usenet.news.interia.pl>:

[...]

Nie trzeba znać źródła, żeby wiadomość wyciąć, wystarczy pierwszy host,
który się przedstawi, żeby było wiadomo, że to TOR.

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-04-05 22:05:57
Autor: RoMan Mandziejewicz
UWAGA - NACIĄGACZE
Hello megrims,

[...]

Niewidzialność - uczciwe, polskie serwery news odrzucają posty
pochodzące z wszelkiego rodzaju anonimizerów.

--
Best regards,

Data: 2012-04-06 14:22:51
Autor: megrims
UWAGA - NACIĄGACZE
Hello megrims,

[...]

Zawsze pozostaje BT5 i WiFi u sąsiada.

Data: 2012-04-05 21:23:07
Autor: 'Tom N'
UWAGA - NACIĄGACZE
megrims w <news:jlinmi$att$1usenet.news.interia.pl>:

[...]

Toż napisałem, że mogą być moje (Twoje) takie adresy.

Publiczny adres znajdziesz pod
www.whatismyip.com albo http://www.geoiptool.com/.

Publiczne, nie znaczy, że to mój IP.

Twój adres publiczny to 46.4.214.107. Wygląda na niemcy.

LOL
Ja dobrze wiem co jest w nagłówkach wiadomości które wysyłam...

Z DE do DC w 10 sekund -- bez mercedesa albo yeti? ;P

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-04-04 16:03:31
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
UWAGA - NACIĄGACZE
[...]

Jest http://www.bazawykroczen.pl/regulamin.html - przeczytaj -

to już było aby nie klepać własnych danych osobowych i nie akceptować każdego okienka bez przeczytania regulaminu
;)

--
                      Wojciech Smagowicz

Data: 2012-04-04 16:25:47
Autor: gregor
UWAGA - NACIĄGACZE
[...]

Niezły przekręt nie wierzcie w takie bzdury sam piałem (wraz z kolegami) Policyjny system do tych wykroczeń i nazywa się E-RSoW (E-Prewencja po zmianach dotyczących mandatów ale to ma tylko woj. podlaskie) w większości woj. korzystają z E-RSoW i nie ma możliwości by jakieś badziewie miało dostęp do tej bazy

gregor

Data: 2012-04-04 17:50:54
Autor: nazgul
UWAGA - NACIĄGACZE

[...]

w sumie czemu nie udostępnić takiej bazy?
Najlepiej odpłatnie na stronie samorządu, policji lub SM.
Zawsze to jakiś dodatkowy wpływ do budżetu, a nikt do glądania fotek przecież przymuszany nie jest.

Data: 2012-04-23 09:51:02
Autor: Artur Maśląg
UWAGA - NACIĄGACZE
[...]

Nikt już nie znajdzie, ponieważ interes zamknięty :)  Zdaje się, że
nie obronili "regulaminu
zgodnego z prawem" :)

UWAGA - NACIĄGACZE