UWAGA - NACIĄGACZE

Data: 2012-04-04 11:31:04
Autor: 4CX250
UWAGA - NACIĄGACZE
Użytkownik "p0li" <p0li@autko.SCHNITT.pl> napisał w wiadomości news:wounyl70a4xk.dlgp0li.z.dialoga...
wpisałem najpierw kilka numerów wymyślonych naprędce - wszystkie mają
wykroczenia w ostatnim miesiącu

następnie wpisałem moje numery (samochody nie były w polsce - jeden od roku
drugi od 2) - okazało się że mam wykroczenia sprzed kilku dni

No ale w czym masz problem? Przejedź się na Wiejską do Warszawy to takich cwaniaków 360+50 sztuk naliczysz przy odrobinie szczęścia.Wejdź do pierwszej lepszej kancelarii prawnej, to też na takiego cwaniaczka z dużym prawdopodobieństwem natrafisz.
Tak sobie głosujecie to tak macie w tym polskim grajdole i nic nie usprawiedliwi polskiego cwaniaka że firma zarejestrowana na jakimś cyprze.

Marek

UWAGA - NACIĄGACZE