UWAGA - NACIĄGACZE

Data: 2012-04-04 13:08:59
Autor: mz
UWAGA - NACIĄGACZE

Ja wpisałem rejestracje samochodu, który poszedł do kasacji więc nie powinno być takiej rejestracji a tu prosze wykroczenia.

Data: 2012-04-04 13:13:03
Autor: AZ
UWAGA - NACIĄGACZE
On 04/04/2012 01:08 PM, mz wrote:

Ja wpisałem rejestracje samochodu, który poszedł do kasacji więc nie
powinno być takiej rejestracji a tu prosze wykroczenia.

Nie możliwe, weź zobacz sobie zdjęcie jeszcze.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-04-04 13:19:09
Autor: mz
UWAGA - NACIĄGACZE

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:jlhabv$q3h$3node2.news.atman.pl...
On 04/04/2012 01:08 PM, mz wrote:

Ja wpisałem rejestracje samochodu, który poszedł do kasacji więc nie
powinno być takiej rejestracji a tu prosze wykroczenia.

Nie możliwe, weź zobacz sobie zdjęcie jeszcze.
Ta już pędze ;) Wyslij sms podaj mi kod to zobacze.
A swją droga to juz mogli by się postarać lepiej te tzw ostatnie zdjęcia wstawić a nie tak na sztywno. uj odrazu widać lipe.

Data: 2012-04-04 14:18:02
Autor: =Marcos=
UWAGA - NACIĄGACZE
Ja wpisałem rejestracje samochodu, który poszedł do kasacji więc nie powinno być takiej rejestracji a tu prosze wykroczenia.

Ja wpisałem "Wujek Staszek". Wygląda na to, że też ma wykroczenie.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

Data: 2012-04-04 14:26:23
Autor: mz
UWAGA - NACIĄGACZE

Użytkownik "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> napisał w wiadomości news:jlhe2l$a58$1inews.gazeta.pl...
Ja wpisałem rejestracje samochodu, który poszedł do kasacji więc nie powinno być takiej rejestracji a tu prosze wykroczenia.

Ja wpisałem "Wujek Staszek". Wygląda na to, że też ma wykroczenie.

Przyjmuje wszystko co wpiszesz. A na dole pisze, że to strona rozrywkowa. Więc co się tu dziwić. Ma służyć do zabawy nie do sprawdzenia.

Data: 2012-04-05 02:14:22
Autor: Czarek Daniluk
UWAGA - NACIĄGACZE
On Apr 4, 2:26 pm, "mz" <a...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> napisał w
wiadomościnews:jlhe2l$a58$1inews.gazeta.pl...>> Ja wpisałem rejestracje samochodu, który poszedł do kasacji więc nie powinno

> Ja wpisałem "Wujek Staszek". Wygląda na to, że też ma wykroczenie.

Przyjmuje wszystko co wpiszesz. A na dole pisze, że to strona rozrywkowa. Więc
co się tu dziwić. Ma służyć do zabawy nie do sprawdzenia.

Nie ma ssłużyć do zarabiania :
szczegół tkwi tutaj - 1. Wyślij SMS na numer 92505 o treści
RADARY(koszt 30,75 zł z VAT)

Nawet nie piszą maczkiem, a ilu frajerów złapie się ?

Pozdrawiam !

PS:
Może jakiś "frajer" pochwali się co mu napisali po wysłaniu smsa za
ponad 3 dychy ?

Data: 2012-04-05 13:19:02
Autor: Bydlę
UWAGA - NACIĄGACZE
On 2012-04-05 09:14:22 +0000, Czarek Daniluk <czarek@cedaniluk.com> said:

Może jakiś "frajer" pochwali się co mu napisali po wysłaniu smsa za
ponad 3 dychy ?

Teraz to już się nie pochwalą.
Spaliłeś temat.

--
Bydlę

Data: 2012-04-05 16:47:39
Autor: z
UWAGA - NACIĄGACZE
W dniu 2012-04-05 13:19, Bydlę pisze:

Teraz to już się nie pochwalą.
Spaliłeś temat.

Nie wiem jak inni :-) Pierwsza zasada: żadnych prawdziwych danych.
Ja wpisałem 12345 i miałem jedno przewinienie. Do tego po cofnięciu było już 3 przewinienia :-) To wystarczyło żeby się dowiedzieć że strona jest do d... A po przeczytaniu regulaminu - że to jest WYŁUDZENIE!!!

PS. Zresztą już po samym doborze kolorów, poucinanych ogonkach można mieć przeczucie. Albo grafik bez pojęcia albo zrobił to celowo...
Sorry zboczenie zawodowe. :-)

Data: 2012-04-06 23:37:40
Autor: Bydlę
UWAGA - NACIĄGACZE
On 2012-04-05 14:47:39 +0000, z <zch280672@gazeta.pl> said:

PS. Zresztą już po samym doborze kolorów, poucinanych ogonkach można mieć przeczucie. Albo grafik bez pojęcia

To byłby brąz z fioletem.

Sorry zboczenie zawodowe. :-)

;-)
--