UWAGA - OSZUST na Allegro, użytkownik: >> Joanna aas <<

Data: 2009-09-26 02:02:11
Autor: amrac
UWAGA - OSZUST na Allegro, użytkownik: >> Joanna aas <<
Swego czasu próbowała mnie oszukać parka oszustów z północy. Polecam nie zadawać się z tym użytkownikiem! Wpłaciłem kasę, przez 4 miesi±ce nie dostałem Reby. Pieni±dze (920 zł) oddali dopiero po zgłoszeniu sprawy na Policji. Wszystko opisane tu:

http://amrac.menek.one.pl/oszust/oszust.txt

Data: 2009-09-26 09:54:41
Autor: Jan Srzednicki
UWAGA - OSZUST na Allegro, uĹĽytkownik: >> Joanna_aas <<
On 2009-09-26, amrac wrote:
Swego czasu próbowała mnie oszukać parka oszustów z północy. Polecam nie zadawać się z tym użytkownikiem! Wpłaciłem kasę, przez 4 miesiące nie dostałem Reby. Pieniądze (920 zł) oddali dopiero po zgłoszeniu sprawy na Policji. Wszystko opisane tu:

http://amrac.menek.one.pl/oszust/oszust.txt

Ależ się z nimi babrałeś...

Najpóźniej po miesiącu sprawa powinna była wylądować na Policji, bez
żadnego odwoływania.

Data: 2009-09-26 12:30:31
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 26.09.2009 11:54 użytkownik Jan Srzednicki napisał :
On 2009-09-26, amrac wrote:
[...]

Ależ się z nimi babrałe¶...

NajpóĽniej po miesi±cu sprawa powinna była wyl±dować na Policji, bez
żadnego odwoływania.

W sumie to oszu¶ci powinni się cieszyć, że im jaj nie uci±ł. Nie wiem czy to było wychowawcze.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-09-27 02:45:32
Autor: amrac
Jan Srzednicki pisze:
On 2009-09-26, amrac wrote:
[...]

Już takie mętkie serduszko mam:D A mówiła mi kuzynka, żeby iść na pały. No cóż, to tak ku przestrodze.

Data: 2009-09-26 13:06:44
Autor: Michał Krawczyk
amrac wrote:

[...]

Gdzie sprzedaj± Reby za 920 zł?

Michał

Data: 2009-09-26 15:34:43
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 26.09.2009 13:06 użytkownik Michał Krawczyk napisał :
amrac wrote:

[...]

Nigdzie jak widać na zał±czonym obrazku. :-D

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-09-27 02:43:48
Autor: amrac
Michał Krawczyk pisze:
Gdzie sprzedaj± Reby za 920 zł?

Michał

Gdzie¶ tam chyba naskrobałem, że miała być "z ci±gnięta" z nowego roweru... a wyszło jak widać.

Data: 2009-09-27 23:01:52
Autor: Wojtek M.
UWAGA - OSZUST na Allegro, użytkownik: >> Jo anna aas <<

http://amrac.menek.one.pl/oszust/oszust.txt

Podziwiam za cierpliwo¶ć, Ja po 14 dniach wystawiłem negatywa w podobnej sprawie.

Pozdrawiam
Wojtek z Krakowa

Data: 2009-09-28 13:41:11
Autor: amrac
Wojtek M. pisze:

http://amrac.menek.one.pl/oszust/oszust.txt

Podziwiam za cierpliwo¶ć, Ja po 14 dniach wystawiłem negatywa w podobnej sprawie.

Pozdrawiam
Wojtek z Krakowa

Ale to był mój pierwszy raz, nawet teraz mnie serce boli, że im czerwony komentarz dałem:D

UWAGA - OSZUST na Allegro, użytkownik: >> Joanna aas <<