UWAGA! Oszuści okradający przedsiębiorców

Data: 2014-07-20 07:39:33
Autor: Stachu Chebel
UWAGA! Oszuści okradający przedsiębiorców
W dniu niedziela, 20 lipca 2014 13:48:57 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
http://www.youtube.com/watch?v=G9cj7wjyQlc&list=UUrFx0KTUzpDQY2mkLWoIdyg

Buahaha... !!  Tyż takie piśmidło dostałem. Trza być ostatnim ciulem, coby dać się na to nabrać. Lepszy numer, kiedyś zawaliłem termin opłaty ZUS. Przyszło w 2 dni pismo z f-my ponoć windykacyjnej. Jak nie zabulę kary (chyba 5 stówek jak pamiętam), to moje konto bankowe (prawidłowo podany numer konta i nazwa banku) zostanie zablokowane, a jego odblokowanie będzie kosztować 1000. Nawet nie chciało mi się dzwonić w tym temacie do banku i zus'u. Zadzwoniłem na policję, dostali świchola z nr konta, namierzyli gówniarzy od strzału.

Ale kto z zus'u przekazał szczeniakom informację o przerąbanym terminie płatności, do dzisiaj nie wiadomo..

Data: 2014-07-20 09:54:00
Autor: leming.show
użytkownik Stachu Chebel napisał:

Ale kto z zus'u przekazał szczeniakom informację o przerąbanym terminie płatności, do dzisiaj nie wiadomo..

Kasa nie smierdzi, firmy windykacyjne maja swoja tzw. "wywiadownie", musza miec wtyczki wszedzie, taki biznes.

UWAGA! Oszuści okradający przedsiębiorców