UWAGA PIRAT

Data: 2012-04-26 14:38:53
Autor: anacron
UWAGA PIRAT
W sumie ma艂o TV ogl膮dam, a takie program jak UWAGA PIRAT widz臋
sporadycznie. Zastanawiam si臋 jednak, sk膮d taka popularno艣膰 tego
programu? Pirat贸w drogowych tam jak na lekarstwo, a i komentarze
niestety tendencyjne (kto te teksty pisze?). Ma艂o tego wida膰, jak
policja zatrzymuje inne pojazdy w miejscach, w kt贸rych stawa膰 nie mo偶na,
wida膰 jak wyprzedza z prawej w zabudowanym, czy w ko艅cu nie zachowuje
bezpiecznej odleg艂o艣ci od poprzedzaj膮cego pojazdu. Jako艣 "g艂os" nie
zwraca uwagi tak偶e na fakt, 偶e ograniczenie do 50 na prostej
trzypasmowej drodze bez przej艣膰 i skrzy偶owa艅 w zasi臋gu wzroku to jaki艣
absurd rodem jeszcze z PRL, kiedy auta na Polskich drogach nie mia艂y ani
system贸w wspomagaj膮cych kierowce, ani porz膮dnych hamulc贸w. Nie wspomina
te偶 o pseudo zabudowanych obszarach, kt贸re takimi s膮 tylko z nazwy. Wi臋c
sk膮d taka popularno艣膰 tak tendencyjnego programu? Cieszy polaka krzywda
rodaka?

Data: 2012-04-26 12:45:57
Autor: to
UWAGA PIRAT
begin anacron
[...]

Wtedy to akurat w takich miejscach by艂o 70/80. To akurat efekt odm贸偶d偶enia ostatnich lat.

Wi臋c
sk膮d taka popularno艣膰 tak tendencyjnego programu? Cieszy polaka krzywda
rodaka?

Zaraz Ci PMS-owi trolle napisz膮, 偶e "twarde prawo ale prawo" i Ty nie jeste艣 od oceniania czy ograniczenie do 30 km/h w lesie ma sens czy nie, natomiast polucjanci nie musz膮 si臋 stosowa膰 do 偶adnych przepis贸w za spraw膮 "kontratypu podstawowego".

Data: 2012-04-26 14:45:42
Autor: z
UWAGA PIRAT
W dniu 2012-04-26 14:38, anacron pisze:
W sumie ma硂 TV ogl眃am, a takie program jak UWAGA PIRAT widz
sporadycznie. Zastanawiam si jednak, sk眃 taka popularno舵 tego
programu?

Jaka popularno舵? Obejrza砮m ze 3 razy i zawsze omijam szerokim 硊kiem.
nie pasi mi konwencja. 痑硂sny prymitywizm. Za to uwielbiam Fan體 czterech k蟪ek :-)

Data: 2012-04-26 15:12:27
Autor: Miroo
UWAGA PIRAT
[...]

A mnie wkurza w tym programie jak policjanci si臋 p艂aszcz膮 i wr臋cz przepraszaj膮 go艣cia, kt贸ry jecha艂 130/50 (w terenie zabudowanym), 偶e nie mog膮 mu da膰 mandatu 400z艂 tylko 500z艂. Ju偶 nie m贸wi臋, 偶e maj膮 go rzuca膰 o ziemi臋 (chocia偶 czasem przyda艂oby si臋), ale troch臋 szorstko艣ci i twardej stanowczo艣ci by nie zaszkodzi艂o.

A z tych program贸w to zdecydowanie bym wola艂 obejrze膰 zatrzymania, kt贸re nie zosta艂y (i nie zostan膮) pokazane :) Na pewno trafiaj膮 si臋 im jakie艣 gwiazdy, lokalni bonzowie tfu, biznesmeni, w艂adza, a nawet szeregowi mundurowi, a w programie jako艣 ich nie wida膰.

Pozdrawiam
Miroo

Data: 2012-04-26 15:53:41
Autor: Miroo
UWAGA PIRAT
Jeszcze jedno - czy jest taki przepis, kt贸ry pozwala im 艂ama膰 przepisy ruchu drogowego, gdy samoch贸d policyjny nie jest pojazdem uprzywilejowanym? Czy jest taki przepis, kt贸ry pozwala kamerzy艣cie TVN Turbo nie zapina膰 pas贸w?

Pozdrawiam
Miroo

Data: 2012-04-26 17:53:29
Autor: anacron
UWAGA PIRAT
W dniu 2012-04-26 15:12, Miroo pisze:
[...]

Widzisz ja znam przypadek z drugiej strony, po tym jak udowodni艂em
policjantowi, 偶e nie czyta艂 instrukcji urz膮dzenia, kt贸re trzyma w r臋ku
zosta艂em nazwany g贸wniarzem. Poinformowa艂 mnie r贸wnie偶, 偶e 偶aden
g贸wniarz nie b臋dzie go uczy艂 jak ma wykonywa膰 swoje obowi膮zki.

Data: 2012-04-26 17:26:02
Autor: kogutek
UWAGA PIRAT
anacron <anacron@anacron.pl> napisa(a):
> [...]

zosta艂em nazwany g贸wniarzem. Poinformowa艂 mnie r贸wnie偶, 偶e 偶aden
g贸wniarz nie b臋dzie go uczy艂 jak ma wykonywa膰 swoje obowi膮zki.

Po czym policjant korzystaj眂 z przys硊guj眂ego mu prawa zaproponowa g髍n
stawk z wide砮k. Nast阷nie sprawdzi dat wa縩o禼i ga秐icy i uzna 縠 ga秐icy
nie masz. Za to uzna 縠 s 糽e ustawione 秝iat砤 i zabra dow骴
rejestracyjny. W sumie pyskowanie kosztowa硂 Cie 500 i zabrany dow骴. Ale
wa縩e 縠 lepszy by砮. Ja za pewnego razu si pop砤ka砮m i zaoszcz阣zi砮m
cztery st體y.  --

Data: 2012-04-26 19:46:55
Autor: z
UWAGA PIRAT
W dniu 2012-04-26 19:26, kogutek pisze:
  Ja za pewnego razu si pop砤ka砮m i zaoszcz阣zi砮m
cztery st體y.

Do pracodawcy te po podwy縦 chodzi z p砤czem?
Trzeba mie chocia odrobin godno禼i.
"- Przekroczy砮m to przekroczy砮m wiedzia砮m co robi nie jestem idiot. Nie robisz mi go禼iu 砤ski. P蟪 roku pracuj na podatki i twoj pensj. Rusz ty砮k, wyle z krzak體 i przejed si ze dwa razy wko硂 osiedla przynajmniej na postrach szczeniakom.
- Ale to komendant mi kaza tu suszy bo jeszcze znak體 budowla馽y nie poprawili. Ja nic nie mog.
- Tym gorzej dla komendanta"

No mo縠 nie dok砤dnie ale taki by mniej wi阠ej dialog. :-)

Nie zapadnie w pami阠i, nie da do my秎enia

A mo縠 jednak

Data: 2012-04-28 14:33:28
Autor: jerzu
UWAGA PIRAT
On Thu, 26 Apr 2012 19:46:55 +0200, z <zch280672@gazeta.pl> wrote:

[...]

Ja mia砮m ostatnio podobn rozmow w drog體k. W rezultacie si
dowiedzia砮m, 縠 komendant _kaza砡 im wystawia jak najwi阠ej mandat體
za przekroczenie pr阣ko禼i. A 縠 akurat to by硂 na DK1 to maj spore
pole do popisu.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczy駍ki  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-04-26 20:07:08
Autor: anacron
UWAGA PIRAT
[...]

Nie, wytoczono mi spraw o gro縠nie policjantowi mo縧iwo禼i z硂縠nia
skargi na niego do prze硂縪nych i prokuratury. :) Niestety nie 縜rtuj.
Samoch骴 mogli sobie trzepa do b髄u, nic by nie znale糽i.

Data: 2012-04-26 20:28:05
Autor: Artur Ma秎眊
UWAGA PIRAT
W dniu 2012-04-26 20:07, anacron pisze:
(...)
Nie, wytoczono mi spraw o gro縠nie policjantowi mo縧iwo禼i z硂縠nia
skargi na niego do prze硂縪nych i prokuratury. :) Niestety nie 縜rtuj.
Samoch骴 mogli sobie trzepa do b髄u, nic by nie znale糽i.

Znajomy komendant nie pom骻?

Data: 2012-04-26 22:12:22
Autor: Buba
UWAGA PIRAT
W dniu 2012-04-26 20:28, Artur Ma秎眊 pisze:
[...]

N A R E S Z C I E :)

--
Buba

Data: 2012-04-27 07:49:17
Autor: Artur Ma秎眊
UWAGA PIRAT
W dniu 2012-04-26 22:12, Buba pisze:
[...]

Co nareszcie? Zorientowani doskonale wiedz kto to :)

--
Jutro to dzi, tyle 縠 jutro.

Data: 2012-04-27 22:28:58
Autor: Buba
UWAGA PIRAT
W dniu 2012-04-27 07:49, Artur Ma秎眊 pisze:

Znajomy komendant nie pom骻?

N A R E S Z C I E :)

Co nareszcie? Zorientowani doskonale wiedz kto to :)

Ale co ma硂 tych //zorientowanych// ;)

--
Buba

Data: 2012-04-27 22:54:42
Autor: Artur Ma秎眊
UWAGA PIRAT
W dniu 2012-04-27 22:28, Buba pisze:
W dniu 2012-04-27 07:49, Artur Ma秎眊 pisze:

Znajomy komendant nie pom骻?

N A R E S Z C I E :)

Co nareszcie? Zorientowani doskonale wiedz kto to :)

Ale co ma硂 tych //zorientowanych// ;)

A czego innego si spodziewa砮?

Data: 2012-04-28 14:29:21
Autor: jerzu
UWAGA PIRAT
On Thu, 26 Apr 2012 20:07:08 +0200, anacron <anacron@anacron.pl>
wrote:

Samoch骴 mogli sobie trzepa do b髄u, nic by nie znale糽i.

Zadziwia mnie Twoja wiara w takie rzeczy.

Data: 2012-05-01 21:06:42
Autor: anacron
UWAGA PIRAT
wrote:

Samoch骴 mogli sobie trzepa do b髄u, nic by nie znale糽i.

Zadziwia mnie Twoja wiara w takie rzeczy.

w ci眊u ubieg砮go roku 3 razy pr骲owali co znale兼. Ostatnio po tym,
jak powiedzia砮m przy policjancie do kolegi "...widzisz Micha, jakby
si cz硂wiek fizyki uczy w gimnazjum  to by w drog體ce nie
pracowa...". Policjant poczu si ura縪ny i postanowi co jednak
znale兼. Nawet po raz pierwszy w 縴ciu poziom ha砤su mia砮m sprawdzany.
No i nie znalaz, a p蠹niej spraw w s眃zie za rzekome przekroczenie
pr阣ko禼i te wygra砮m, bo policjant nie przeczyta jednak instrukcji na
kt髍 si powo硑wa砮m i w砤snymi zeznaniami strzeli sobie sam w kolano,
do tego stopnia, 縠 bez eksperymentu procesowego si obesz硂.

Data: 2012-04-27 08:35:32
Autor: 4CX250
UWAGA PIRAT
U偶ytkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jnbr4q$c6a$1mx1.internetia.pl...

[...]

A jak by艣 zobaczy艂 jak ten do艣wiadczony policdupa pisze swoje wypociny na klawiaturze. Dwa palce wskazuj膮ce obu r膮k wal膮 po klawiaturze jak by艣 na szczud艂ach chodzi艂. Mia艂em okazj臋 widzie膰. Ju偶 nie mog艂em wytrzyma膰 i zapyta艂em czy robi to specjalnie czy nie nie m贸g艂by pisa膰 wszystkimi palcami bo mi si臋 艣pieszy.

Marek

Data: 2012-05-22 02:35:37
Autor: anacron
UWAGA PIRAT
W dniu 2012-04-27 08:35, 4CX250 pisze:
[...]

Tak jak opisujesz to pisa艂o si臋 na starych maszynach do pisania,
sekretarki opr贸cz obowi膮zkowego kursu szybkiego pisania wysy艂ane by艂y na
si艂ownie ;)

Data: 2012-05-22 09:59:23
Autor: Budzik
UWAGA PIRAT
U縴tkownik anacron anacron@anacron.pl ...

A jak by zobaczy jak ten do秝iadczony policdupa pisze swoje wypociny
na klawiaturze. Dwa palce wskazuj眂e obu r眐 wal po klawiaturze jak by
na szczud砤ch chodzi. Mia砮m okazj widzie. Ju nie mog砮m wytrzyma i
zapyta砮m czy robi to specjalnie czy nie nie m骻砨y pisa wszystkimi
palcami bo mi si 秔ieszy.

Tak jak opisujesz to pisa硂 si na starych maszynach do pisania,
sekretarki opr骳z obowi眤kowego kursu szybkiego pisania wysy砤ne by硑 na
si硂wnie ;)

pamietasz scen, jak Gajos przyjmowa zg硂szenie w砤mania?

Data: 2012-05-22 22:01:46
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
UWAGA PIRAT
W dniu 2012-05-22 11:59, Budzik pisze:
[...]

Kradzie縴. I nawet do tego specjalnie marynark w硂縴. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wroc砤w, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2012-05-22 22:15:02
Autor: Grejon
UWAGA PIRAT

pamietasz scen, jak Gajos przyjmowa zg硂szenie w砤mania?

Kradzie縴. I nawet do tego specjalnie marynark w硂縴. ;)

No co? Przecie auto si znalaz硂, tylko jakie gnoje radio r眀n瓿y :)

--
Grzegorz Jo馽a    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2012-05-22 23:21:08
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
UWAGA PIRAT
W dniu 2012-05-22 22:15, Grejon pisze:

pamietasz scen, jak Gajos przyjmowa zg硂szenie w砤mania?

Kradzie縴. I nawet do tego specjalnie marynark w硂縴. ;)

No co? Przecie auto si znalaz硂, tylko jakie gnoje radio r眀n瓿y :)

Ale, 縠 _jemu_ r眀n阬i? A mia by z niego taki, co to z硂dziej by mu auto pod dom odstawi i jeszcze by szyby umy. :)

Data: 2012-05-23 11:39:31
Autor: Grejon
UWAGA PIRAT

Ale, 縠 _jemu_ r眀n阬i? A mia by z niego taki, co to z硂dziej by mu
auto pod dom odstawi i jeszcze by szyby umy. :)

Wida to nie byli zawodowcy...

Data: 2012-05-22 14:53:03
Autor: Adam P砤szczyca
UWAGA PIRAT
Dnia Tue, 22 May 2012 02:35:37 +0200, anacron napisa(a):

Tak jak opisujesz to pisa硂 si na starych maszynach do pisania,
sekretarki opr骳z obowi眤kowego kursu szybkiego pisania wysy砤ne by硑 na
si硂wnie ;)

Jako wtedy mo縩a by硂 pisac po 200zn.min...

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P砤szczyca (+48 502) 122 688

Data: 2012-04-26 15:30:21
Autor: Barcio
UWAGA PIRAT

U偶ytkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jnbfnv$eon$1mx1.internetia.pl...

W sumie ma艂o TV ogl膮dam, a takie program jak UWAGA PIRAT ...

Obejrza艂em kilka odcink贸w i napisa艂em do nich z propozycj膮 dokonania pomiar贸w szybko艣ci samochod贸w prywatnych kt贸rymi policjanci wracaj膮 z pracy do domu. Niestety nie otrzyma艂em odpowiedzi.

Pzdr

Data: 2012-04-26 15:54:55
Autor: BaX
UWAGA PIRAT
[...]

No jak, przecie偶 oni s膮 ci膮gle na s艂u偶bie wi臋c im wolno nie tylko przekracza膰 ale i je藕dzi膰 bez PJ. /dzi艣 by艂o w tvn24 o pani aspirant co od dw贸ch lat nie potrafi zda膰 egzamin贸w, a komendant nie widzi w sumie w tym problemu bo przecie偶 jak zda to b臋dzie miala/

Data: 2012-04-26 16:29:03
Autor: mister
UWAGA PIRAT
W dniu 2012-04-26 14:38, anacron pisze:
 Wi阠 sk眃 taka popularno舵 tak tendencyjnego programu? Cieszy polaka krzywda
rodaka?

tez sie dziwie, o wiele ciekawsza i znacznie bardziej merytoryczna jest stop drogowka na tv 4.
http://www.youtube.com/watch?v=KJhheiF9IgQ

Data: 2012-04-26 16:34:26
Autor: Tomasz Pyra
UWAGA PIRAT
On Thu, 26 Apr 2012 14:38:53 +0200, anacron wrote:

W sumie ma硂 TV ogl眃am, a takie program jak UWAGA PIRAT widz
sporadycznie. Zastanawiam si jednak, sk眃 taka popularno舵 tego
programu?

Z moich obserwacji dyskutuj眂ych na temat tego programu wychodzi 縠 ludzie
to ogl眃aj tylko po to 縠by si podenerwowa na policjant體 i narratora.

Ten program naprawd mo縩aby prowadzi bardziej rzeczowo i obiektywnie, ale
s眃z 縠 w潮秐ie wtedy straci砨y swoich widz體 :)

Co jak te polsatowskie programy co to opowiadaj o jaki ludzkich
"dramatach" na wakacjach czy co...

Data: 2012-04-26 19:22:04
Autor: z
UWAGA PIRAT
W dniu 2012-04-26 16:34, Tomasz Pyra pisze:

Co jak te polsatowskie programy co to opowiadaj o jaki ludzkich
"dramatach" na wakacjach czy co...

Albo W11. :-)
"Jak country to wychodz" Kurde nie pami阾am z k眛 ten cytat :-)

Data: 2012-04-26 20:43:56
Autor: Cavallino
UWAGA PIRAT

U偶ytkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:jnbfnv$eon$1@mx1.internetia.pl...
W sumie ma艂o TV ogl膮dam, a takie program jak UWAGA PIRAT widz臋
sporadycznie. Zastanawiam si臋 jednak, sk膮d taka popularno艣膰 tego
programu?

Sk膮d wniosek 偶e jest popularny?
Bo zdebilali kapelusznicy z pms to ogl膮daj膮 i si臋 tym jaraj膮?

Data: 2012-04-27 08:28:50
Autor: 4CX250
UWAGA PIRAT
U偶ytkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jnbfnv$eon$1mx1.internetia.pl...

Wi臋c sk膮d taka popularno艣膰 tak tendencyjnego programu? Cieszy polaka krzywda
rodaka?

My艣l臋 偶e tak, 偶e g艂贸wnie o to chodzi. Czasem zdarzy mi si臋 ogl膮dn膮膰 fragment jakiego艣 odcinka. Wkurwiaj膮 komentarze lektora w stylu "no i dojecha艂" "no i zaoszcz臋dzi艂" "no to si臋 po艣pieszy艂". Policdupy te偶 rozmawiaj膮 jak ostatnie cioty.

Marek

Data: 2012-04-28 18:29:39
Autor: Bydl
UWAGA PIRAT
On 2012-04-26 14:38:53 +0200, anacron <anacron@anacron.pl> said:

W sumie ma硂 TV ogl眃am, a takie program jak UWAGA PIRAT widz
sporadycznie. Zastanawiam si jednak, sk眃 taka popularno舵 tego
programu?

OK.
Sk眃 czerpiesz wiesz隊o popularno禼i programu?

 Pirat體 drogowych tam jak na lekarstwo, a i komentarze
niestety tendencyjne (kto te teksty pisze?).

Gimnazjalista  - to jego druga praca po pisaniu tekst體 do Gazeta.pl, Onet.pl czy innego, przepraszam za wyra縠nie, portalu.

 Ma硂 tego wida, jak
policja zatrzymuje inne pojazdy w miejscach, w kt髍ych stawa nie mo縩a,

Nie znasz przepis體, prawda?

wida jak wyprzedza z prawej w zabudowanym,

Z pewno禼i睜nie znasz.

 Wi阠
sk眃 taka popularno舵 tak tendencyjnego programu?

No w砤秐ie, sk眃 ta informacja?

--
Bydl

Data: 2012-05-01 21:13:39
Autor: anacron
UWAGA PIRAT
W dniu 2012-04-28 18:29, Bydl pisze:
 Ma硂 tego wida, jak
policja zatrzymuje inne pojazdy w miejscach, w kt髍ych stawa nie mo縩a,

Nie znasz przepis體, prawda?

No to powiedz mi od kiedy policja mo縠 zatrzymywa si na obszarze
wy潮czonym z ruchu (popularnie zwanym azylem) lub zatoczce autobusowej
bez w潮czonych niebieskich 秝iate b硑skowych (popularnie zwanych
kogutami/bombami)?

wida jak wyprzedza z prawej w zabudowanym,
Z pewno禼i nie znasz.

O秝ie mnie mistrzu... Konkretnym cytatem z przepis體 nie pogardz.

Data: 2012-05-01 21:27:33
Autor: J.F.
UWAGA PIRAT
Dnia Tue, 01 May 2012 21:13:39 +0200, anacron napisa(a):
[...]

Odkad sa we dwoch lub maja radio, a kto wie - moze to nawet nie sa warunki
konieczne :-)

J.

Data: 2012-05-02 08:59:00
Autor: jerzu
UWAGA PIRAT
On Tue, 01 May 2012 21:13:39 +0200, anacron <anacron@anacron.pl>
wrote:

[...]

Od zawsze.

Data: 2012-05-02 09:09:26
Autor: anacron
UWAGA PIRAT
wrote:

[...]

No to si mylisz, swojego czasu stali na takim obszarze i kole w nich
wjecha i wyobra sobie, 縠 by wsp蟪udzia w kolizji, mimo, 縠 oni
stali, bo ich tam by nie powinno (tak orzek s眃), wiu阠 zweryfikuj
swoj wiedz na temat przepis體.

Data: 2012-05-02 10:22:31
Autor: RoMan Mandziejewicz
UWAGA PIRAT
Hello anacron,

Wednesday, May 2, 2012, 9:09:26 AM, you wrote:

[...]

Bajki opowiadasz.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-05-02 17:52:00
Autor: Gotfryd Smolik news
UWAGA PIRAT
On Wed, 2 May 2012, anacron wrote:

No to si mylisz, swojego czasu stali na takim obszarze i kole w nich
wjecha i wyobra sobie, 縠 by wsp蟪udzia w kolizji, mimo, 縠 oni
stali, bo ich tam by nie powinno (tak orzek s眃)

  Cos mi tu nie pasuje.
  Niewykluczone, 縠 wszystkie podane przez Ciebie fakty sa prawdziwe,
ale zapomnia砮s o jakims szczeg髄e, w rodzaju tego 縠 np. wystawali
na pas, stali tak 縠 kierujacy "nie m骻" ich widzie itede.
  Z tego, 縠 kogos "nie powinno" by tylko dlatego 縠 obszar jest wy砤czony
z ruchu nie wynika jeszcze nic (a w szczeg髄nosci, 縠 ktos nie mo縠
dostac zgody na przebywanie w obszarze wy砤czonym, remonty dr骻 bys
uniemozliwi).

  Cos mi wyjasnij - co tam robi koles kt髍y w nich wjecha, w tym
obszarze w kt髍ym "nie powinno" go by, i czy zakaz dotyczy
(zasadniczo) przebywania czy raczej "wjazdu"?
  ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-05-02 18:31:17
Autor: anacron
UWAGA PIRAT
 Cos mi wyjasnij - co tam robi koles kt髍y w nich wjecha, w tym
obszarze w kt髍ym "nie powinno" go by, i czy zakaz dotyczy
(zasadniczo) przebywania czy raczej "wjazdu"?
 ;)

Nie wiem dok砤dnie, by mo縠 co przekr阠, w ka縟ym razie radiow髗 na
polu wy潮czonym z ruchu (zw昕enie z dw骳h pas體 do jednego) i chyba
pieszy tam wyszed do policjant體, albo kierowca zatrzymanego pojazdu
nie wiem, w ka縟ym razie s眘iad pr骲owa go min辨 i uciek na lewo i
prawie si mu uda硂, zahaczy o radiow髗. S眃 orzek wsp蟪udzia, bo
radiowozu nie powinno tam by (nie mieli w潮czonych 秝iate b硑skowych i
nie mogli k砤ma, 縠 mieli bo w aucie by DVR).

Data: 2012-05-02 19:16:57
Autor: Gotfryd Smolik news
UWAGA PIRAT
On Wed, 2 May 2012, anacron wrote:

Nie wiem dok砤dnie, by mo縠 co przekr阠, w ka縟ym razie radiow髗 na
polu wy潮czonym z ruchu (zw昕enie z dw骳h pas體 do jednego) i chyba
pieszy tam wyszed do policjant體,

  A to predzej.
  Ale formalnie rzecz biorac, mi wychodzi 縠 policmajstrzy spowodowali
wypadek nie przez to 縠 stali gdzie stali, tylko 縠 zawo砤li owego
pieszego (lub kierowc) tak 縠 przechodzi w miejscu niedozwolonym.

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-05-02 18:53:33
Autor: jerzu
UWAGA PIRAT
On Wed, 02 May 2012 09:09:26 +0200, anacron <anacron@anacron.pl>
wrote:

[...]

Wi阠 poka mi przepis, kt髍y im tego zabrania.

Data: 2012-05-02 19:52:18
Autor: RoMan Mandziejewicz
UWAGA PIRAT
Hello jerzu,

[...]

Art. 3 zawsze da sie zastosowa. Ale to nie ma nic wp髄nego z
kogutami. Bardziej bym si spodziewa, 縠 s眃 m骻 stwierdzi, 縠
powinien awaryjne w潮czy.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-05-02 20:26:40
Autor: Adam P砤szczyca
UWAGA PIRAT
Dnia Wed, 02 May 2012 18:53:33 +0200, jerzu napisa(a):

[...]

Pokaz kt髍y zezwala, bo zabrania PoRD. --

Data: 2012-05-02 23:31:52
Autor: jerzu
UWAGA PIRAT
On Wed, 2 May 2012 20:26:40 +0200, Adam P砤szczyca
<trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:

Pokaz kt髍y zezwala, bo zabrania PoRD.

Konkretnie.

Data: 2012-05-03 01:33:49
Autor: Adam P砤szczyca
UWAGA PIRAT
Dnia Wed, 02 May 2012 23:31:52 +0200, jerzu napisa艂(a):

On Wed, 2 May 2012 20:26:40 +0200, Adam P艂aszczyca
<trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:

Pokaz kt贸ry zezwala, bo zabrania PoRD.

Konkretnie.

Rozporzadzenie o znakach i sygna艂ach drogowych wydane na podstawie
delegacji ustawowej z PoRD:

搂 90. u. 5. Znak P-21 鈥瀙owierzchnia wy艂膮czona鈥 oznacza
powierzchni麓 drogi, na kt贸r膮 wjazd i zatrzymanie s膮 zabronione.

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P艂aszczyca (+48 502) 122 688

Data: 2012-05-03 03:19:36
Autor: anacron
UWAGA PIRAT
W dniu 2012-05-03 01:33, Adam P艂aszczyca pisze:
[...]

Przecie偶 ja zda艂 na PJ, to powinien to zna膰, wi臋c po co podajesz. Mnie
ciekawi, kt贸ry przepis konkretnie im pozwala tam sta膰 _bez_ _w艂膮czonych_
_sygna艂贸w_ _b艂yskowych_

Data: 2012-05-03 18:22:41
Autor: Adam P砤szczyca
UWAGA PIRAT
Dnia Thu, 03 May 2012 03:19:36 +0200, anacron napisa艂(a):

[...]

Przecie偶 ja twierdz臋, 偶e nei wolno. Niestety., jest zapis w ustawie o
policji, 偶e maja prawo kiedy prowadz膮 'dzia艂ania'...

Data: 2012-05-03 20:34:48
Autor: anacron
UWAGA PIRAT
W dniu 2012-05-03 18:22, Adam P艂aszczyca pisze:
[...]

Tak, ale musz膮 wtedy mie膰 w艂膮czone 艣wiat艂a niebieskie b艂yskowe wtedy, to
jest ten ma艂y drobiazg.

Data: 2012-05-03 21:48:50
Autor: Adam P砤szczyca
UWAGA PIRAT
Dnia Thu, 03 May 2012 20:34:48 +0200, anacron napisa(a):

Przecie ja twierdz, 縠 nei wolno. Niestety., jest zapis w ustawie o
policji, 縠 maja prawo kiedy prowadz 'dzia砤nia'...

Tak, ale musz wtedy mie w潮czone 秝iat砤 niebieskie b硑skowe wtedy, to
jest ten ma硑 drobiazg.

Owszem, nie musz. --

Data: 2012-05-04 10:38:39
Autor: jerzu
UWAGA PIRAT
On Thu, 03 May 2012 20:34:48 +0200, anacron <anacron@anacron.pl>
wrote:

Tak, ale musz wtedy mie w潮czone 秝iat砤 niebieskie b硑skowe wtedy, to
jest ten ma硑 drobiazg.

Niestety, nie masz racji.

Data: 2012-05-04 23:42:04
Autor: Adam P砤szczyca
UWAGA PIRAT
Dnia Fri, 04 May 2012 10:38:39 +0200, jerzu napisa(a):

Tak, ale musz wtedy mie w潮czone 秝iat砤 niebieskie b硑skowe wtedy, to
jest ten ma硑 drobiazg.

Niestety, nie masz racji.

Podstawa prawna?

Data: 2012-05-05 00:08:06
Autor: jerzu
UWAGA PIRAT
On Fri, 4 May 2012 23:42:04 +0200, Adam P砤szczyca
[...]

Niech Motyli駍ki pierwszy poda podstaw do "b硑skania". On zacz背,
wi阠...

Data: 2012-05-09 02:54:50
Autor: Adam P砤szczyca
UWAGA PIRAT
Dnia Sat, 05 May 2012 00:08:06 +0200, jerzu napisa(a):

Niestety, nie masz racji.

Podstawa prawna?

Niech Motyli駍ki pierwszy poda podstaw do "b硑skania". On zacz背,
wi阠...
....pisz眂, 縠 nie mam racji poszed砮s w maliny. Niestety, nie musza. --

Data: 2012-05-04 10:38:23
Autor: jerzu
UWAGA PIRAT
On Thu, 3 May 2012 18:22:41 +0200, Adam P砤szczyca
<trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:

Przecie ja twierdz, 縠 nei wolno. Niestety., jest zapis w ustawie o
policji, 縠 maja prawo kiedy prowadz 'dzia砤nia'...

Wi阠 wolno im czy nie wolno? --

Data: 2012-05-04 23:43:20
Autor: Adam P砤szczyca
UWAGA PIRAT
Dnia Fri, 04 May 2012 10:38:23 +0200, jerzu napisa(a):

Przecie ja twierdz, 縠 nei wolno. Niestety., jest zapis w ustawie o
policji, 縠 maja prawo kiedy prowadz 'dzia砤nia'...

Wi阠 wolno im czy nie wolno?

Sytuacja jest taka, 縠 im w zasadzie nie wolno, ale jakby poszed z tym na
policj i zg硂si, to si oka縠, 縠 jednak w砤snie takie dzia砤nia
prowadzili. Skala k砤mstwa, fa硈zywych zezna jak policja stosuje, 縠by
chroni w砤sna dupe jest wielka.

Data: 2012-05-05 00:07:29
Autor: jerzu
UWAGA PIRAT
On Fri, 4 May 2012 23:43:20 +0200, Adam P砤szczyca
[...]

Policja stoj眂a na powierzchni wy潮czonej z ruchu, 砤pi眂a na radar,
prowadzi "dzia砤nia"? Czy nie?

Data: 2012-05-09 02:55:24
Autor: Adam P砤szczyca
UWAGA PIRAT
Dnia Sat, 05 May 2012 00:07:29 +0200, jerzu napisa(a):

[...]

Nie do ko馽a. Ale tutaj przepisy nieprzypadkowo nie s precyzyjne...

Data: 2012-05-03 18:10:53
Autor: Bydl
UWAGA PIRAT
On 2012-05-01 21:13:39 +0200, anacron <anacron@anacron.pl> said:

[...]

Od powstania pord.
Nie czyta砮 nigdy?
Pozwolisz, 縠 powt髍z cytat?
Ma硂 tego wida, jak
policja zatrzymuje inne pojazdy w miejscach, w kt髍ych stawa nie mo縩a,

Ot罂 - w砤秐ie oni maj takie prawo.

wida jak wyprzedza z prawej w zabudowanym,
Z pewno禼i nie znasz.

O秝ie mnie mistrzu... Konkretnym cytatem z przepis體 nie pogardz.

Najpierw b阣ziesz musia wskaza rzekomo istniej眂y zakaz wyprzedzania z prawej strony w terenie zabudowanym.
(hint: nie znajdziesz w polskim prawie _takiego_ zakazu)

--
Bydl

UWAGA PIRAT