UWAGA PIRAT

Data: 2012-04-26 15:12:27
Autor: Miroo
UWAGA PIRAT
W dniu 2012-04-26 14:38, anacron pisze:
W sumie mało TV oglądam, a takie program jak UWAGA PIRAT widzę
sporadycznie. Zastanawiam się jednak, skąd taka popularność tego
programu? Piratów drogowych tam jak na lekarstwo, a i komentarze
niestety tendencyjne (kto te teksty pisze?). Mało tego widać, jak
policja zatrzymuje inne pojazdy w miejscach, w których stawać nie można,
widać jak wyprzedza z prawej w zabudowanym, czy w końcu nie zachowuje
bezpiecznej odległości od poprzedzającego pojazdu. Jakoś "głos" nie
zwraca uwagi także na fakt, że ograniczenie do 50 na prostej
trzypasmowej drodze bez przejść i skrzyżowań w zasięgu wzroku to jakiś
absurd rodem jeszcze z PRL, kiedy auta na Polskich drogach nie miały ani
systemów wspomagających kierowce, ani porządnych hamulców. Nie wspomina
też o pseudo zabudowanych obszarach, które takimi są tylko z nazwy. Więc
skąd taka popularność tak tendencyjnego programu? Cieszy polaka krzywda
rodaka?

A mnie wkurza w tym programie jak policjanci się płaszczą i wręcz przepraszają gościa, który jechał 130/50 (w terenie zabudowanym), że nie mogą mu dać mandatu 400zł tylko 500zł. Już nie mówię, że mają go rzucać o ziemię (chociaż czasem przydałoby się), ale trochę szorstkości i twardej stanowczości by nie zaszkodziło.

A z tych programów to zdecydowanie bym wolał obejrzeć zatrzymania, które nie zostały (i nie zostaną) pokazane :) Na pewno trafiają się im jakieś gwiazdy, lokalni bonzowie tfu, biznesmeni, władza, a nawet szeregowi mundurowi, a w programie jakoś ich nie widać.

Pozdrawiam
Miroo

Data: 2012-04-26 15:53:41
Autor: Miroo
UWAGA PIRAT
Jeszcze jedno - czy jest taki przepis, który pozwala im łamać przepisy ruchu drogowego, gdy samochód policyjny nie jest pojazdem uprzywilejowanym? Czy jest taki przepis, który pozwala kamerzyście TVN Turbo nie zapinać pasów?

Pozdrawiam
Miroo

Data: 2012-04-26 17:53:29
Autor: anacron
UWAGA PIRAT
W dniu 2012-04-26 15:12, Miroo pisze:
[...]

Widzisz ja znam przypadek z drugiej strony, po tym jak udowodniłem
policjantowi, że nie czytał instrukcji urządzenia, które trzyma w ręku
zostałem nazwany gówniarzem. Poinformował mnie również, że żaden
gówniarz nie będzie go uczył jak ma wykonywać swoje obowiązki.

Data: 2012-04-26 17:26:02
Autor: kogutek
UWAGA PIRAT
anacron <anacron@anacron.pl> napisa³(a):
> [...]

zostałem nazwany gówniarzem. Poinformował mnie również, że żaden
gówniarz nie będzie go uczył jak ma wykonywać swoje obowiązki.

Po czym policjant korzystaj±c z przys³uguj±cego mu prawa zaproponowa³ górn±
stawkê z wide³ek. Nastêpnie sprawdzi³ datê wa¿no¶ci ga¶nicy i uzna³ ¿e ga¶nicy
nie masz. Za to uzna³ ¿e s± ¼le ustawione ¶wiat³a i zabra³ dowód
rejestracyjny. W sumie pyskowanie kosztowa³o Cie 500 i zabrany dowód. Ale
wa¿ne ¿e lepszy by³e¶. Ja za¶ pewnego razu siê pop³aka³em i zaoszczêdzi³em
cztery stówy.  --

Data: 2012-04-26 19:46:55
Autor: z
UWAGA PIRAT
W dniu 2012-04-26 19:26, kogutek pisze:
  Ja za¶ pewnego razu siê pop³aka³em i zaoszczêdzi³em
cztery stówy.

Do pracodawcy te¿ po podwy¿kê chodziæ z p³aczem?
Trzeba mieæ chocia¿ odrobinê godno¶ci.
"- Przekroczy³em to przekroczy³em wiedzia³em co robiê nie jestem idiot±. Nie robisz mi go¶ciu ³aski. Pó³ roku pracujê na podatki i twoj± pensjê. Rusz ty³ek, wyle¼ z krzaków i przejed¼ siê ze dwa razy wko³o osiedla przynajmniej na postrach szczeniakom.
- Ale to komendant mi kaza³ tu suszyæ bo jeszcze znaków budowlañcy nie poprawili. Ja nic nie mogê.
- Tym gorzej dla komendanta"

No mo¿e nie dok³adnie ale taki by³ mniej wiêcej dialog. :-)

Nie zapadnie w pamiêci, nie da do my¶lenia

A mo¿e jednak

Data: 2012-04-28 14:33:28
Autor: jerzu
UWAGA PIRAT
On Thu, 26 Apr 2012 19:46:55 +0200, z <zch280672@gazeta.pl> wrote:

[...]

Ja mia³em ostatnio podobn± rozmowê w drogówk±. W rezultacie siê
dowiedzia³em, ¿e komendant _kaza³_ im wystawiaæ jak najwiêcej mandatów
za przekroczenie prêdko¶ci. A ¿e akurat to by³o na DK1 to maj± spore
pole do popisu.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-04-26 20:07:08
Autor: anacron
UWAGA PIRAT
[...]

Nie, wytoczono mi sprawê o gro¿enie policjantowi mo¿liwo¶ci± z³o¿enia
skargi na niego do prze³o¿onych i prokuratury. :) Niestety nie ¿artujê.
Samochód mogli sobie trzepaæ do bólu, nic by nie znale¼li.

Data: 2012-04-26 20:28:05
Autor: Artur Ma¶l±g
UWAGA PIRAT
W dniu 2012-04-26 20:07, anacron pisze:
(...)
Nie, wytoczono mi sprawê o gro¿enie policjantowi mo¿liwo¶ci± z³o¿enia
skargi na niego do prze³o¿onych i prokuratury. :) Niestety nie ¿artujê.
Samochód mogli sobie trzepaæ do bólu, nic by nie znale¼li.

Znajomy komendant nie pomóg³?

Data: 2012-04-26 22:12:22
Autor: Buba
UWAGA PIRAT
W dniu 2012-04-26 20:28, Artur Ma¶l±g pisze:
[...]

N A R E S Z C I E :)

--
Buba

Data: 2012-04-27 07:49:17
Autor: Artur Ma¶l±g
UWAGA PIRAT
W dniu 2012-04-26 22:12, Buba pisze:
[...]

Co nareszcie? Zorientowani doskonale wiedz± kto to :)

--
Jutro to dzi¶, tyle ¿e jutro.

Data: 2012-04-27 22:28:58
Autor: Buba
UWAGA PIRAT
W dniu 2012-04-27 07:49, Artur Ma¶l±g pisze:

Znajomy komendant nie pomóg³?

N A R E S Z C I E :)

Co nareszcie? Zorientowani doskonale wiedz± kto to :)

Ale co¶ ma³o tych //zorientowanych// ;)

--
Buba

Data: 2012-04-27 22:54:42
Autor: Artur Ma¶l±g
UWAGA PIRAT
W dniu 2012-04-27 22:28, Buba pisze:
W dniu 2012-04-27 07:49, Artur Ma¶l±g pisze:

Znajomy komendant nie pomóg³?

N A R E S Z C I E :)

Co nareszcie? Zorientowani doskonale wiedz± kto to :)

Ale co¶ ma³o tych //zorientowanych// ;)

A czego innego siê spodziewa³e¶?

Data: 2012-04-28 14:29:21
Autor: jerzu
UWAGA PIRAT
On Thu, 26 Apr 2012 20:07:08 +0200, anacron <anacron@anacron.pl>
wrote:

Samochód mogli sobie trzepaæ do bólu, nic by nie znale¼li.

Zadziwia mnie Twoja wiara w takie rzeczy.

Data: 2012-05-01 21:06:42
Autor: anacron
UWAGA PIRAT
wrote:

Samochód mogli sobie trzepaæ do bólu, nic by nie znale¼li.

Zadziwia mnie Twoja wiara w takie rzeczy.

w ci±gu ubieg³ego roku 3 razy próbowali co¶ znale¼æ. Ostatnio po tym,
jak powiedzia³em przy policjancie do kolegi "...widzisz Micha³, jakby
siê cz³owiek fizyki uczy³ w gimnazjum  to by w drogówce nie
pracowa³...". Policjant poczu³ siê ura¿ony i postanowi³ co¶ jednak
znale¼æ. Nawet po raz pierwszy w ¿yciu poziom ha³asu mia³em sprawdzany.
No i nie znalaz³, a pó¼niej sprawê w s±dzie za rzekome przekroczenie
prêdko¶ci te¿ wygra³em, bo policjant nie przeczyta³ jednak instrukcji na
któr± siê powo³ywa³em i w³asnymi zeznaniami strzeli³ sobie sam w kolano,
do tego stopnia, ¿e bez eksperymentu procesowego siê obesz³o.

Data: 2012-04-27 08:35:32
Autor: 4CX250
UWAGA PIRAT
Użytkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisał w wiadomości news:jnbr4q$c6a$1mx1.internetia.pl...

[...]

A jak byś zobaczył jak ten doświadczony policdupa pisze swoje wypociny na klawiaturze. Dwa palce wskazujące obu rąk walą po klawiaturze jak byś na szczudłach chodził. Miałem okazję widzieć. Już nie mogłem wytrzymać i zapytałem czy robi to specjalnie czy nie nie mógłby pisać wszystkimi palcami bo mi się śpieszy.

Marek

Data: 2012-05-22 02:35:37
Autor: anacron
UWAGA PIRAT
W dniu 2012-04-27 08:35, 4CX250 pisze:
A jak byś zobaczył jak ten doświadczony policdupa pisze swoje wypociny
na klawiaturze. Dwa palce wskazujÄ…ce obu rÄ…k walÄ… po klawiaturze jak byÅ›
na szczudłach chodził. Miałem okazję widzieć. Już nie mogłem wytrzymać i
zapytałem czy robi to specjalnie czy nie nie mógłby pisać wszystkimi
palcami bo mi się śpieszy.

Tak jak opisujesz to pisało się na starych maszynach do pisania,
sekretarki oprócz obowiązkowego kursu szybkiego pisania wysyłane były na
siłownie ;)

Data: 2012-05-22 09:59:23
Autor: Budzik
UWAGA PIRAT
U¿ytkownik anacron anacron@anacron.pl ...

A jak by¶ zobaczy³ jak ten do¶wiadczony policdupa pisze swoje wypociny
na klawiaturze. Dwa palce wskazuj±ce obu r±k wal± po klawiaturze jak by¶
na szczud³ach chodzi³. Mia³em okazjê widzieæ. Ju¿ nie mog³em wytrzymaæ i
zapyta³em czy robi to specjalnie czy nie nie móg³by pisaæ wszystkimi
palcami bo mi siê ¶pieszy.

Tak jak opisujesz to pisa³o siê na starych maszynach do pisania,
sekretarki oprócz obowi±zkowego kursu szybkiego pisania wysy³ane by³y na
si³ownie ;)

pamietasz scenê, jak Gajos przyjmowa³ zg³oszenie w³amania?

Data: 2012-05-22 22:01:46
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
UWAGA PIRAT
W dniu 2012-05-22 11:59, Budzik pisze:
[...]

Kradzie¿y. I nawet do tego specjalnie marynarkê w³o¿y³. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wroc³aw, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2012-05-22 22:15:02
Autor: Grejon
UWAGA PIRAT

pamietasz scenê, jak Gajos przyjmowa³ zg³oszenie w³amania?

Kradzie¿y. I nawet do tego specjalnie marynarkê w³o¿y³. ;)

No co? Przecie¿ auto siê znalaz³o, tylko jakie¶ gnoje radio r±bnê³y :)

--
Grzegorz Joñca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2012-05-22 23:21:08
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
UWAGA PIRAT
W dniu 2012-05-22 22:15, Grejon pisze:

pamietasz scenê, jak Gajos przyjmowa³ zg³oszenie w³amania?

Kradzie¿y. I nawet do tego specjalnie marynarkê w³o¿y³. ;)

No co? Przecie¿ auto siê znalaz³o, tylko jakie¶ gnoje radio r±bnê³y :)

Ale, ¿e _jemu_ r±bnêli? A mia³ byæ z niego taki, co to z³odziej by mu auto pod dom odstawi³ i jeszcze by szyby umy³. :)

Data: 2012-05-23 11:39:31
Autor: Grejon
UWAGA PIRAT

Ale, ¿e _jemu_ r±bnêli? A mia³ byæ z niego taki, co to z³odziej by mu
auto pod dom odstawi³ i jeszcze by szyby umy³. :)

Widaæ to nie byli zawodowcy...

Data: 2012-05-22 14:53:03
Autor: Adam P³aszczyca
UWAGA PIRAT
Dnia Tue, 22 May 2012 02:35:37 +0200, anacron napisa³(a):

Tak jak opisujesz to pisa³o siê na starych maszynach do pisania,
sekretarki oprócz obowi±zkowego kursu szybkiego pisania wysy³ane by³y na
si³ownie ;)

Jako¶ wtedy mo¿na by³o pisac po 200zn.min...

--
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P³aszczyca (+48 502) 122 688

UWAGA PIRAT