Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   UWAGA PIRAT

UWAGA PIRAT

Data: 2012-04-28 18:29:39
Autor: Bydlę
UWAGA PIRAT
On 2012-04-26 14:38:53 +0200, anacron <anacron@anacron.pl> said:

W sumie mało TV oglądam, a takie program jak UWAGA PIRAT widzę
sporadycznie. Zastanawiam się jednak, skąd taka popularność tego
programu?


OK.
Skąd czerpiesz wieszę o popularności programu?


 Piratów drogowych tam jak na lekarstwo, a i komentarze
niestety tendencyjne (kto te teksty pisze?).

Gimnazjalista  - to jego druga praca po pisaniu tekstów do Gazeta.pl, Onet.pl czy innego, przepraszam za wyrażenie, portalu.


 Mało tego widać, jak
policja zatrzymuje inne pojazdy w miejscach, w których stawać nie można,

Nie znasz przepisów, prawda?


widać jak wyprzedza z prawej w zabudowanym,

Z pewnością nie znasz.

 Więc
skąd taka popularność tak tendencyjnego programu?


No właśnie, skąd ta informacja?

--
Bydlę

Data: 2012-05-01 21:13:39
Autor: anacron
UWAGA PIRAT
W dniu 2012-04-28 18:29, Bydlę pisze:
 Mało tego widać, jak
policja zatrzymuje inne pojazdy w miejscach, w których stawać nie można,

Nie znasz przepisów, prawda?

No to powiedz mi od kiedy policja może zatrzymywać się na obszarze
wyłączonym z ruchu (popularnie zwanym azylem) lub zatoczce autobusowej
bez włączonych niebieskich świateł błyskowych (popularnie zwanych
kogutami/bombami)?

widać jak wyprzedza z prawej w zabudowanym,
Z pewnością nie znasz.

Oświeć mnie mistrzu... Konkretnym cytatem z przepisów nie pogardzę.

Data: 2012-05-01 21:27:33
Autor: J.F.
UWAGA PIRAT
Dnia Tue, 01 May 2012 21:13:39 +0200, anacron napisał(a):
W dniu 2012-04-28 18:29, Bydlę pisze:
 Mało tego widać, jak
policja zatrzymuje inne pojazdy w miejscach, w których stawać nie można,

Nie znasz przepisów, prawda?

No to powiedz mi od kiedy policja może zatrzymywać się na obszarze
wyłączonym z ruchu (popularnie zwanym azylem) lub zatoczce autobusowej
bez włączonych niebieskich świateł błyskowych (popularnie zwanych
kogutami/bombami)?

Odkad sa we dwoch lub maja radio, a kto wie - moze to nawet nie sa warunki
konieczne :-)

J.

Data: 2012-05-02 08:59:00
Autor: jerzu
UWAGA PIRAT
On Tue, 01 May 2012 21:13:39 +0200, anacron <anacron@anacron.pl>
wrote:

No to powiedz mi od kiedy policja może zatrzymywać się na obszarze
wyłączonym z ruchu (popularnie zwanym azylem) lub zatoczce autobusowej
bez włączonych niebieskich świateł błyskowych (popularnie zwanych
kogutami/bombami)?

Od zawsze.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

Data: 2012-05-02 09:09:26
Autor: anacron
UWAGA PIRAT
W dniu 2012-05-02 08:59, jerzu pisze:
On Tue, 01 May 2012 21:13:39 +0200, anacron <anacron@anacron.pl>
wrote:

No to powiedz mi od kiedy policja może zatrzymywać się na obszarze
wyłączonym z ruchu (popularnie zwanym azylem) lub zatoczce autobusowej
bez włączonych niebieskich świateł błyskowych (popularnie zwanych
kogutami/bombami)?

Od zawsze.

No to się mylisz, swojego czasu stali na takim obszarze i koleś w nich
wjechał i wyobraź sobie, że był współudział w kolizji, mimo, że oni
stali, bo ich tam być nie powinno (tak orzekł sąd), wiuęc zweryfikuj
swoją wiedzę na temat przepisów.

Data: 2012-05-02 10:22:31
Autor: RoMan Mandziejewicz
UWAGA PIRAT
Hello anacron,

Wednesday, May 2, 2012, 9:09:26 AM, you wrote:

No to powiedz mi od kiedy policja może zatrzymywać się na obszarze
wyłączonym z ruchu (popularnie zwanym azylem) lub zatoczce autobusowej
bez włączonych niebieskich świateł błyskowych (popularnie zwanych
kogutami/bombami)?
Od zawsze.
No to się mylisz, swojego czasu stali na takim obszarze i koleś w nich
wjechał i wyobraź sobie, że był współudział w kolizji, mimo, że oni
stali, bo ich tam być nie powinno (tak orzekł sąd), wiuęc zweryfikuj
swoją wiedzę na temat przepisów.

Bajki opowiadasz.

--
Best regards,
 RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Data: 2012-05-02 17:52:00
Autor: Gotfryd Smolik news
UWAGA PIRAT
On Wed, 2 May 2012, anacron wrote:

No to się mylisz, swojego czasu stali na takim obszarze i koleś w nich
wjechał i wyobraź sobie, że był współudział w kolizji, mimo, że oni
stali, bo ich tam być nie powinno (tak orzekł sąd)

  Cos mi tu nie pasuje.
  Niewykluczone, że wszystkie podane przez Ciebie fakty sa prawdziwe,
ale zapomniałes o jakims szczególe, w rodzaju tego że np. wystawali
na pas, stali tak że kierujacy "nie mógł" ich widzieć itede.
  Z tego, że kogos "nie powinno" być tylko dlatego że obszar jest wyłaczony
z ruchu nie wynika jeszcze nic (a w szczególnosci, że ktos nie może
dostac zgody na przebywanie w obszarze wyłaczonym, remonty dróg bys
uniemozliwił).

  Cos mi wyjasnij - co tam robił koles który w nich wjechał, w tym
obszarze w którym "nie powinno" go być, i czy zakaz dotyczy
(zasadniczo) przebywania czy raczej "wjazdu"?
  ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-05-02 18:31:17
Autor: anacron
UWAGA PIRAT
W dniu 2012-05-02 17:52, Gotfryd Smolik news pisze:
 Cos mi wyjasnij - co tam robił koles który w nich wjechał, w tym
obszarze w którym "nie powinno" go być, i czy zakaz dotyczy
(zasadniczo) przebywania czy raczej "wjazdu"?
 ;)

Nie wiem dokładnie, być może coś przekręcę, w każdym razie radiowóz na
polu wyłączonym z ruchu (zwężenie z dwóch pasów do jednego) i chyba
pieszy tam wyszedł do policjantów, albo kierowca zatrzymanego pojazdu
nie wiem, w każdym razie sąsiad próbował go minąć i uciekł na lewo i
prawie się mu udało, zahaczył o radiowóz. Sąd orzekł współudział, bo
radiowozu nie powinno tam być (nie mieli włączonych świateł błyskowych i
nie mogli kłamać, że mieli bo w aucie był DVR).

Data: 2012-05-02 19:16:57
Autor: Gotfryd Smolik news
UWAGA PIRAT
On Wed, 2 May 2012, anacron wrote:

Nie wiem dokładnie, być może coś przekręcę, w każdym razie radiowóz na
polu wyłączonym z ruchu (zwężenie z dwóch pasów do jednego) i chyba
pieszy tam wyszedł do policjantów,

  A to predzej.
  Ale formalnie rzecz biorac, mi wychodzi że policmajstrzy spowodowali
wypadek nie przez to że stali gdzie stali, tylko że zawołali owego
pieszego (lub kierowcę) tak że przechodził w miejscu niedozwolonym.

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-05-02 18:53:33
Autor: jerzu
UWAGA PIRAT
On Wed, 02 May 2012 09:09:26 +0200, anacron <anacron@anacron.pl>
wrote:

No to się mylisz, swojego czasu stali na takim obszarze i koleś w nich
wjechał i wyobraź sobie, że był współudział w kolizji, mimo, że oni
stali, bo ich tam być nie powinno (tak orzekł sąd), wiuęc zweryfikuj
swoją wiedzę na temat przepisów.

Więc pokaż mi przepis, który im tego zabrania.


--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

Data: 2012-05-02 19:52:18
Autor: RoMan Mandziejewicz
UWAGA PIRAT
Hello jerzu,

Wednesday, May 2, 2012, 6:53:33 PM, you wrote:

No to się mylisz, swojego czasu stali na takim obszarze i koleś w nich
wjechał i wyobraź sobie, że był współudział w kolizji, mimo, że oni
stali, bo ich tam być nie powinno (tak orzekł sąd), wiuęc zweryfikuj
swoją wiedzę na temat przepisów.
Więc pokaż mi przepis, który im tego zabrania.

Art. 3 zawsze da sie zastosować. Ale to nie ma nic wpólnego z
kogutami. Bardziej bym się spodziewał, że sąd mógł stwierdzić, że
powinien awaryjne włączyć.

--
Best regards,
 RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Data: 2012-05-02 20:26:40
Autor: Adam Płaszczyca
UWAGA PIRAT
Dnia Wed, 02 May 2012 18:53:33 +0200, jerzu napisał(a):

No to się mylisz, swojego czasu stali na takim obszarze i koleś w nich
wjechał i wyobraź sobie, że był współudział w kolizji, mimo, że oni
stali, bo ich tam być nie powinno (tak orzekł sąd), wiuęc zweryfikuj
swoją wiedzę na temat przepisów.

Więc pokaż mi przepis, który im tego zabrania.

Pokaz który zezwala, bo zabrania PoRD. --
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2012-05-02 23:31:52
Autor: jerzu
UWAGA PIRAT
On Wed, 2 May 2012 20:26:40 +0200, Adam Płaszczyca
<trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:

Pokaz który zezwala, bo zabrania PoRD.

Konkretnie.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

Data: 2012-05-03 01:33:49
Autor: Adam Płaszczyca
UWAGA PIRAT
Dnia Wed, 02 May 2012 23:31:52 +0200, jerzu napisał(a):

On Wed, 2 May 2012 20:26:40 +0200, Adam Płaszczyca
<trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:

Pokaz ktĂłry zezwala, bo zabrania PoRD.

Konkretnie.

Rozporzadzenie o znakach i sygnałach drogowych wydane na podstawie
delegacji ustawowej z PoRD:

§ 90. u. 5. Znak P-21 „powierzchnia wyłączona” oznacza
powierzchni´ drogi, na którą wjazd i zatrzymanie są zabronione.


--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
 _______/ /_     Wywoływanie slajdĂłw http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2012-05-03 03:19:36
Autor: anacron
UWAGA PIRAT
W dniu 2012-05-03 01:33, Adam Płaszczyca pisze:
Rozporzadzenie o znakach i sygnałach drogowych wydane na podstawie
delegacji ustawowej z PoRD:

§ 90. u. 5. Znak P-21 „powierzchnia wyłączona” oznacza
powierzchni´ drogi, na którą wjazd i zatrzymanie są zabronione.

Przecież ja zdał na PJ, to powinien to znać, więc po co podajesz. Mnie
ciekawi, który przepis konkretnie im pozwala tam stać _bez_ _włączonych_
_sygnałów_ _błyskowych_

Data: 2012-05-03 18:22:41
Autor: Adam Płaszczyca
UWAGA PIRAT
Dnia Thu, 03 May 2012 03:19:36 +0200, anacron napisał(a):

§ 90. u. 5. Znak P-21 „powierzchnia wyłączona” oznacza
powierzchni´ drogi, na którą wjazd i zatrzymanie są zabronione.

Przecież ja zdał na PJ, to powinien to znać, więc po co podajesz. Mnie
ciekawi, który przepis konkretnie im pozwala tam stać _bez_ _włączonych_
_sygnałów_ _błyskowych_

Przecież ja twierdzę, że nei wolno. Niestety., jest zapis w ustawie o
policji, że maja prawo kiedy prowadzą 'działania'...

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
 _______/ /_     Wywoływanie slajdĂłw http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2012-05-03 20:34:48
Autor: anacron
UWAGA PIRAT
W dniu 2012-05-03 18:22, Adam Płaszczyca pisze:
Dnia Thu, 03 May 2012 03:19:36 +0200, anacron napisał(a):

§ 90. u. 5. Znak P-21 „powierzchnia wyłączona” oznacza
powierzchni´ drogi, na którą wjazd i zatrzymanie są zabronione.

Przecież ja zdał na PJ, to powinien to znać, więc po co podajesz. Mnie
ciekawi, który przepis konkretnie im pozwala tam stać _bez_ _włączonych_
_sygnałów_ _błyskowych_

Przecież ja twierdzę, że nei wolno. Niestety., jest zapis w ustawie o
policji, że maja prawo kiedy prowadzą 'działania'...

Tak, ale muszą wtedy mieć włączone światła niebieskie błyskowe wtedy, to
jest ten mały drobiazg.

Data: 2012-05-03 21:48:50
Autor: Adam Płaszczyca
UWAGA PIRAT
Dnia Thu, 03 May 2012 20:34:48 +0200, anacron napisał(a):

Przecież ja twierdzę, że nei wolno. Niestety., jest zapis w ustawie o
policji, że maja prawo kiedy prowadzą 'działania'...

Tak, ale muszą wtedy mieć włączone światła niebieskie błyskowe wtedy, to
jest ten mały drobiazg.

Owszem, nie muszą. --
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2012-05-04 10:38:39
Autor: jerzu
UWAGA PIRAT
On Thu, 03 May 2012 20:34:48 +0200, anacron <anacron@anacron.pl>
wrote:

Tak, ale muszą wtedy mieć włączone światła niebieskie błyskowe wtedy, to
jest ten mały drobiazg.

Niestety, nie masz racji.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

Data: 2012-05-04 23:42:04
Autor: Adam Płaszczyca
UWAGA PIRAT
Dnia Fri, 04 May 2012 10:38:39 +0200, jerzu napisał(a):

Tak, ale muszą wtedy mieć włączone światła niebieskie błyskowe wtedy, to
jest ten mały drobiazg.

Niestety, nie masz racji.

Podstawa prawna?

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2012-05-05 00:08:06
Autor: jerzu
UWAGA PIRAT
On Fri, 4 May 2012 23:42:04 +0200, Adam Płaszczyca
<trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:

Dnia Fri, 04 May 2012 10:38:39 +0200, jerzu napisał(a):

Tak, ale muszą wtedy mieć włączone światła niebieskie błyskowe wtedy, to
jest ten mały drobiazg.

Niestety, nie masz racji.

Podstawa prawna?

Niech Motyliński pierwszy poda podstawę do "błyskania". On zaczął,
więc...

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

Data: 2012-05-09 02:54:50
Autor: Adam Płaszczyca
UWAGA PIRAT
Dnia Sat, 05 May 2012 00:08:06 +0200, jerzu napisał(a):

Niestety, nie masz racji.

Podstawa prawna?

Niech Motyliński pierwszy poda podstawę do "błyskania". On zaczął,
więc...
....pisząc, że nie mam racji poszedłes w maliny. Niestety, nie musza. --
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2012-05-04 10:38:23
Autor: jerzu
UWAGA PIRAT
On Thu, 3 May 2012 18:22:41 +0200, Adam Płaszczyca
<trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:


Przecież ja twierdzę, że nei wolno. Niestety., jest zapis w ustawie o
policji, że maja prawo kiedy prowadzą 'działania'...

Więc wolno im czy nie wolno? --
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

Data: 2012-05-04 23:43:20
Autor: Adam Płaszczyca
UWAGA PIRAT
Dnia Fri, 04 May 2012 10:38:23 +0200, jerzu napisał(a):


Przecież ja twierdzę, że nei wolno. Niestety., jest zapis w ustawie o
policji, że maja prawo kiedy prowadzą 'działania'...

Więc wolno im czy nie wolno?

Sytuacja jest taka, że im w zasadzie nie wolno, ale jakbyś poszedł z tym na
policję i zgłosił, to się okaże, że jednak własnie takie działania
prowadzili. Skala kłamstwa, fałszywych zeznań jaką policja stosuje, żeby
chronić własna dupe jest wielka.

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2012-05-05 00:07:29
Autor: jerzu
UWAGA PIRAT
On Fri, 4 May 2012 23:43:20 +0200, Adam Płaszczyca
<trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:


Sytuacja jest taka, że im w zasadzie nie wolno, ale jakbyś poszedł z tym na
policję i zgłosił, to się okaże, że jednak własnie takie działania
prowadzili. Skala kłamstwa, fałszywych zeznań jaką policja stosuje, żeby
chronić własna dupe jest wielka.

Policja stojąca na powierzchni wyłączonej z ruchu, łapiąca na radar,
prowadzi "działania"? Czy nie?

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

Data: 2012-05-09 02:55:24
Autor: Adam Płaszczyca
UWAGA PIRAT
Dnia Sat, 05 May 2012 00:07:29 +0200, jerzu napisał(a):

Sytuacja jest taka, że im w zasadzie nie wolno, ale jakbyś poszedł z tym na
policję i zgłosił, to się okaże, że jednak własnie takie działania
prowadzili. Skala kłamstwa, fałszywych zeznań jaką policja stosuje, żeby
chronić własna dupe jest wielka.

Policja stojąca na powierzchni wyłączonej z ruchu, łapiąca na radar,
prowadzi "działania"? Czy nie?

Nie do końca. Ale tutaj przepisy nieprzypadkowo nie są precyzyjne...

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2012-05-03 18:10:53
Autor: Bydlę
UWAGA PIRAT
On 2012-05-01 21:13:39 +0200, anacron <anacron@anacron.pl> said:

W dniu 2012-04-28 18:29, Bydlę pisze:
Mało tego widać, jak
policja zatrzymuje inne pojazdy w miejscach, w których stawać nie można,

Nie znasz przepisów, prawda?

No to powiedz mi od kiedy policja może zatrzymywać się na obszarze
wyłączonym z ruchu (popularnie zwanym azylem) lub zatoczce autobusowej
bez włączonych niebieskich świateł błyskowych (popularnie zwanych
kogutami/bombami)?

Od powstania pord.
Nie czytałeś nigdy?
Pozwolisz, że powtórzę cytat?
Mało tego widać, jak
policja zatrzymuje inne pojazdy w miejscach, w których stawać nie można,

Otóż - właśnie oni mają takie prawo.


widać jak wyprzedza z prawej w zabudowanym,
Z pewnością nie znasz.

Oświeć mnie mistrzu... Konkretnym cytatem z przepisów nie pogardzę.

Najpierw będziesz musiał wskazać rzekomo istniejący zakaz wyprzedzania z prawej strony w terenie zabudowanym.
(hint: nie znajdziesz w polskim prawie _takiego_ zakazu)


--
Bydlę

UWAGA PIRAT

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona