UWAGA PKO BP

Data: 2009-03-13 09:20:19
Autor: Dars
UWAGA PKO BP
Ważne starcie byków 23-23,20zł

pzdr
Dars

Data: 2009-03-13 14:08:47
Autor: Fidelio
UWAGA PKO BP
Użytkownik "Dars" <dars@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gpd4vm$3sj$1news.onet.pl...
Ważne starcie byków 23-23,20zł

pzdr
Dars

Może w następnym tygodniu się uda ;-)

Data: 2009-03-13 16:26:40
Autor: Virck
UWAGA PKO BP
Thanks God awaria w BOS uchronila mnie przed ubrankiem po 22.80zl....Czasami takie awarie to jak znak niebios....

Data: 2009-03-13 19:21:59
Autor: kigam
UWAGA PKO BP

Użytkownik "Virck" <Virck_Longe@verizon.net> napisał w wiadomości
Thanks God awaria w BOS uchronila mnie przed ubrankiem po
22.80zl....Czasami
takie awarie to jak znak niebios....

Kupowanie na luce to zły pomysł.

Data: 2009-03-13 23:20:12
Autor: Dars
UWAGA PKO BP

Kupowanie na luce to zły pomysł.

Dokładnie ja czesc towaru oddałem.......

pzdr
DArs

Data: 2009-03-14 11:03:51
Autor: Fidelio
UWAGA PKO BP
Kupowanie na luce to zły pomysł.

Dokładnie ja czesc towaru oddałem.......

pzdr
DArs

W dłuższej perspektywie to i tak jest atrakcyjna cena jak na największy polski bank.
Ciągle jesteśmy poniżej ceny emisyjnej.

Data: 2009-03-14 13:18:24
Autor: kigam
UWAGA PKO BP

Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości

> [...]
>

> pzdr
> DArs

W dłuższej perspektywie to i tak jest atrakcyjna cena jak na największy

Jesteśmy poniżej ceny debiutu, nie poniżej ceny emisyjnej. W promocji dla
indywidualnych  (chyba tylko dla nich dokładnie bo nie pamiętam) sprzedawali
po 19,70 a w kolejce do okienka to nawet po 19 (chyba).

Data: 2009-03-14 14:00:21
Autor: Dars
UWAGA PKO BP

Jesteśmy poniżej ceny debiutu, nie poniżej ceny emisyjnej. W promocji dla
indywidualnych  (chyba tylko dla nich dokładnie bo nie pamiętam) sprzedawali
po 19,70 a w kolejce do okienka to nawet po 19 (chyba).

Tak coś koło 19zł.
JA po prostu czesc mam i czekam na duzo wyższe poziomy
a częsc po prostu gram..
Przy 23zł widze duży opór jak to przejdą to bede widział następny
27-27,5zł.....
Przejscie 23-23,2zł widze jak wig20 przejdzie 1550 pkt.

pzdr
Dars

Data: 2009-03-14 16:34:32
Autor: kigam
UWAGA PKO BP

> [...]

27-27,5zł.....
Przejscie 23-23,2zł widze jak wig20 przejdzie 1550 pkt.

To jeszcze jako ciekawostkę ;-) dodam, że osatni wysyp rekomendacji na tę
spółkę (~miesiąc) wskazuje cenę docelową na poziomie 25,60 (średnia przy
rozrzucie 18,40 do 36 :-) ), mediana jeżeli można tak powiedzieć około 24.
Są też fajne kwiatki jak Unicredit z 14.01 nie brana do obliczeń na kupuj z
ceną docelową 37 i 02.03 na kupuj z ceną 24 :-).

Data: 2009-03-14 19:02:25
Autor: Jan Werbiński
UWAGA PKO BP
Użytkownik "kigam" <pilot.zolwia@gmail.com> napisał w wiadomości news:gpgjao$rr5$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Co jest nie tak z Unicreditem, że tak leci?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-03-15 19:58:26
Autor: Fidelio
UWAGA PKO BP

Użytkownik "kigam" <pilot.zolwia@gmail.com> napisał w wiadomości news:gpg7dp$76i$1atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]

indywidualnych  (chyba tylko dla nich dokładnie bo nie pamiętam) sprzedawali
po 19,70 a w kolejce do okienka to nawet po 19 (chyba).

Słusznie, ceny debiutu :-)

Data: 2009-03-17 12:34:42
Autor: Leksy
UWAGA PKO BP
kigam pisze:
[...]

dlaczego?
z reguły się zarobi tak kupując ...

Data: 2009-03-18 10:59:28
Autor: MariuszM
UWAGA PKO BP
I co teraz, jakie wsparcia przewidujecie?

--

pozdrawiam,
Mariusz

UWAGA PKO BP