UWAGA PSP DZIS DZIEN "NOWEGO WATKU"

Data: 2009-05-31 08:56:31
Autor: konserwator
UWAGA PSP DZIS DZIEN "NOWEGO WATKU"
Kazdy zaangazowany psp-owicz proszony jest o napisanie minimum 10 nowych watkow dla uczczenia naszego swieta.

rym

Data: 2009-05-31 09:42:23
Autor: mkarwan

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:gvta8s$db8$1nemesis.news.neostrada.pl...
Kazdy zaangazowany psp-owicz proszony jest o napisanie minimum 10 nowych watkow dla uczczenia naszego swieta.

Czemu robisz z siebie durnia?

Data: 2009-05-31 10:19:13
Autor: konserwator
Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gvtcuu$gg3$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

czemu chodzisz za watkami ludzi i jak ten ostatni upierdas czepiasz sie i cenzurujesz wszystkich?
Konstytucja daje mi prawo nielimitowanej wypowiedzi i jak ci sie nie podoba to daj mnie do KF.
Nie rozumiesz, ze jestes najwiekszym spamerem psp - chodzac za wszystkimi niemal i napominajac ich?
Odnos sie do meritum dyskusji a nie do ilosci watkow. Prawdopodobnie czytasz je wszystkie stad twoja frustracja. Odpusc sobie kilku grupowiczow np. mnie i ilosc watkow ci sie relatywnie zmniejszy.

rym

Data: 2009-05-31 10:21:15
Autor: Tzva Adonai
UWAGA PSP DZIS DZIEN "NOWEGO WATKU"
czemu chodzisz za watkami ludzi i jak ten ostatni upierdas czepiasz sie i cenzurujesz wszystkich?

Czemu reagujesz na listy tego antypolskiego śmiecia i spamera?

Data: 2009-05-31 10:46:20
Autor: mkarwan
Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:gvtelv$66f$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Jesteś tak zaślepiony, że nie rozumiesz rzeczy oczywistych i wypisujesz bzdury.
Piszesz "cenzurujesz wszystkich".
Na czym polega "moja cenzura"?
Czy ty rozumiesz co oznacza cenzura i cenzurowanie listów?
Gdybyś uważnie czytał moje listy zrozumiałbyś, że jestem przeciwko cenzurowaniu wypowiedzi.
Zadałeś się powołując na konstytucję. Po co?
Masz prawo poruszania się po drogach?
Czy wolność poruszania się wykorzystujesz do jeżdżenia lewą zamiast prawą stroną, jeżdżenia jak ci się podoba?
Czy też podporządkowujesz się pewnym zasadom, co oznacza, że swobodę poruszania nie wykorzystujesz przeciwko innym?
Zdaj sobie sprawę, że ty i inni spamerzy ograniczacie moją wolność.
Wolność do normalnego korzystania z grupy dyskusyjnej, a nie przedzierania się przez dziesiątki wątków.
W okresie, gdy ktoś kasował listy spamerów grupa wracała do normalności.
Byłem i jestem nadal przeciwnikiem kasowania cudzych listów.
Czy Waszym celem jest zmuszenie kogoś do podjęcia innych skutecznych działań, które doprowadza do tego, że będzie to normalna grupa, a nie szambo spamowane przez durnych spamerów?
Odwołuję się do rozsądku ludzi mądrych, tych którym zależy na tym, aby ta grupa wróciła do normalności.
Swoją reakcja pokazujesz, że ciebie do tego grona trudno zaliczyć.

Data: 2009-05-31 10:49:38
Autor: konserwator
UWAGA PSP DZIS DZIEN "NOWEGO WATKU"

http://libertas.eu/pl/emailcamp003/?gclid=CL3aoaXhvZoCFQiF3godKnfPqw
"Naukowcy piszą, że skłonność środowiska polityczno-medialnego (m.in. "Gazety Wyborczej") do terroryzmu ideologicznego nie wygasła"
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6610020,Polscy_naukowcy_o_obronie_konferencji_o_gejach_na.html
Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gvtgmt$lcr$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

zaliczaj mnie do czego chcesz.
Powtorze po raz ostatni: daj mnie do KF i nie bedziesz czytal moich postow. To nie jest takie trudne. Jak nie umiesz: pomoge.

Data: 2009-05-31 14:50:45
Autor: mkarwan
Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:gvtgf1$9sk$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Rzecz w tym, że odpowiadający na listy spamerów wyciągają ich z filtra.
To takie oczywiste i dziwne, że nie jest oczywiste dla ciebie.
Odpowiadających na listy spamerów też ma wsadzić do filtra?

Data: 2009-05-31 18:18:20
Autor: matador
UWAGA PSP DZIS DZIEN "NOWEGO WATKU"
>konserwator pisze: