UWAGA! SKODA - gwar ancja dożywotniej m obilności.

Data: 2010-03-21 11:58:20
Autor: jerzu
UWAGA! SKODA - gwar ancja dożywotniej m obilności.
On Sun, 21 Mar 2010 11:52:18 +0100, Tomasz Kałużny
<vyehoo_tnij_to_przed_@o2.pl> wrote:

Ale wtedy okazuje się, że gwarancja dożywotniej mobilności nie działa gdy dojedzie się na serwis na własnych kołach. Zapomnij o aucie zastępczym a tym bardziej za darmo... Wystarczyłoby zadzwonić do centrum serwisowego będąc przed bramą serwisu. Wtedy jak najbardziej przysługiwałoby prawo do pakietu.

Tak samo działa np. Assistance Fiata czy Renault. Sprawdzone
osobiście.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-03-21 14:36:09
Autor: PJ
UWAGA! SKODA - gwarancja dożywotniej mobilnośc i.
//Tak samo działa np. Assistance Fiata czy Renault. Sprawdzone
osobiście.

sprawdzone osobiście w OWU ? bo dla Fiata mamy Startera a Renault to
mi się nawet nie chce sprawdzać :-)
STARTER Sp. z o
ul. Baltycka 6
61-013 Poznan
w OWU Startera tez nic nie znalazłem, jasne ze bronią się przed
dawaniem aut zastępczych byle komu (tzn swoim szanownym klientom :-))
ale w przypadku, który opisano powyżej to już zakrawa na absurd :-)

P.

Data: 2010-03-21 15:50:39
Autor: pavellz
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:itubq59c0fbk3v642komt9s89ilvb6iqjg4ax.com...
[...]

....i w Chevrolecie. Jak głupi ostatnio pojechałem do serwisu zamiast stanąć
na środku Marszałkowskiej, złapać się za głowę jak naiwna blondynka
i zadzwonić po pana Mietka z lawetą... Nie wiem jaki jest sens, ale następnym
razem jak tylko coś będzie nie tak - dzwonię. :)

Pzdr
Paweł

UWAGA! SKODA - gwar ancja dożywotniej m obilności.