UWAGA! SKODA - gwarancja dożywotniej mobi lności.

Data: 2010-03-21 17:34:05
Autor: Bydlę
Tomasz Kałużny wrote:
> I teraz zapowiadane zdziwienie. (...)
> okazuje się, że gwarancja dożywotniej mobilności nie działa gdy dojedzie
> się na serwis na własnych kołach.

I napisali o tym w warunkach tego pakietu.
Więc dlaczego jesteś zdziwiony?
Że system działa?

--
Bydlę

Data: 2010-03-21 18:38:29
Autor: Tomasz Kałużny
Użytkownik "Bydlę" <bydle@bydle.com> napisał w wiadomości news:ho5hpu$omg$3cougar.axelspringer.pl...
Tomasz Kałużny wrote:

I napisali o tym w warunkach tego pakietu.
Więc dlaczego jesteś zdziwiony?
Że system działa?

Jak rozumiem jesteś tą jedną z nielicznych osób, które czytają całe OWU "od deski, do deski", na dodatek wtedy gdy dostajesz świadczenie gratis. Ja takiego zwyczaju nie miałem, nie mam i nie będę miał (w przypadku tego rodzaju ubezpieczeń). Dlatego też mój post jest skierowany do podobnych mnie ludzi, coby się nie zdziwili jak ja. Paniał?

Pozdrawiam, Tomek.

Data: 2010-03-21 19:02:32
Autor: Bydlę
Tomasz Kałużny wrote:
> Użytkownik "Bydlę" <bydle@bydle.com> napisał w wiadomości

> Jak rozumiem jesteś tą jedną z nielicznych osób, które czytają całe OWU

Jestem jedną z tych osób, które czytają to, co podpisują.

> Ja takiego zwyczaju nie miałem, nie mam i nie będę miał

To się częściej będziesz dziwił.

--
Bydlę

Data: 2010-03-21 19:22:20
Autor: Tomasz Kałużny
Użytkownik "Bydlę" <bydle@bydle.com> napisał w wiadomości news:ho5mvp$1eb$1cougar.axelspringer.pl...
Tomasz Kałużny wrote:
Jak rozumiem jesteś tą jedną z nielicznych osób, które czytają całe OWU

Jestem jedną z tych osób, które czytają to, co podpisują.

Widzisz... w przypadku tego świadczenia nie ma umowy którą podpisujesz... Po prostu dostajesz coś za to, że lojalnie i bezustannie zostawiasz w ASO grube pieniądze. Nie wziąłeś takiej opcji pod uwagę? Czy teraz Ty jesteś zdziwiony?

Tomek.

Data: 2010-03-21 20:10:10
Autor: Bydlę
Tomasz Kałużny wrote:
> Użytkownik "Bydlę" <bydle@bydle.com> napisał w wiadomości

> Widzisz...

Wygrałem piwo.
Czułem, że przyczepisz się do podpisyania, zamiast skoncetrować się na czytaniu.

> w przypadku tego świadczenia nie ma umowy którą
> podpisujesz...

W przypadku świadczenia czegoś-tam, zadaję bardzo proste pytanie:
gdzie jeste regulamin świadczenia tej usługi?

(tak, i potem go czytam)

> Po prostu dostajesz coś

Co? Kiedy? Jak? Co muszę zrobić, by to dostać? Jakie działania muszę podjąć,  a jakie warunki muszą zaistnieć? Kiedy to działa, a kiedy nie?
Dlaczego?

> I tak dalej..za to, że lojalnie i bezustannie
> zostawiasz w ASO grube pieniądze.

Tyn bardziej będę się troszczył o bonusy za nie.

> Nie wziąłeś takiej opcji pod uwagę?

Przecież wygralem piwo, bo się założyłe, że nie zrozumiesz.

> Czy teraz Ty jesteś zdziwiony?

Nie.
Bo ja czytam.

--
Bydlę

Data: 2010-03-22 12:20:58
Autor: J.F.
Tomasz Kałużny wrote:
Jak rozumiem jesteś tą jedną z nielicznych osób, które czytają całe OWU

Jestem jedną z tych osób, które czytają to, co podpisują.

Nie podpisywal :-)

Ale ty tez wszystkiego przy pierwszym czytaniu nie zauwazysz.

J.

Data: 2010-03-24 11:32:12
Autor: jack
UWAGA! SKODA - gwarancja dożywotniej mobi lności.

Jestem jedną z tych osób, które czytają to, co podpisują.

 > Ja takiego zwyczaju nie miałem, nie mam i nie będę miał

To się częściej będziesz dziwił.

Niektórzy chcą korzystać z życia i oni żyją - udzielają rad i z nich
korzystają i są tacy który głównie czytają  regulaminy i nawet jak ich się
nie podpisuje bo są "darowane" także doszukują się haka. A życie biegnie
dalej - ja tam wole korzystać z życia i podpowiedzi innych (dzięki dla
Tomka za cenne info) a jak się zdarzy podobnie jak z tą skodą poprostu
ostrzegę innych.

Data: 2010-03-24 14:39:07
Autor: Bydlę
jack wrote:

> Niektórzy chcą korzystać z życia

Hedoniści.

> i oni żyją - udzielają rad

To altruiści.

>i są tacy który głównie czytają  regulaminy

No, ale my nie o nich.

> i nawet jak ich się
> nie podpisuje bo są "darowane" także doszukują się haka.

A normalni w tym casie sprawdzają co dostają i dlaczego oraz kiedy.

> A życie biegnie
> dalej

I ci, któzy przechwalają się, że czytać nie będą - dziwią się, a ci, którzy przeczylaki - nie są zaskoczeni.

>- ja tam wole korzystać z życia

To pewnie będziesz chciał znać warunki tego, co kupujesz.
Ale nie wykluczam, że będziesz bić w bębenek: "Nie czytam i nie będę, bo to głupie".

--
Bydlę

UWAGA! SKODA - gwarancja dożywotniej mobi lności.