UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok ważności konta" - teraz jest to płatne!

Data: 2013-04-10 09:01:56
Autor: Marcin N
UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok ważności konta" - teraz jest to płatne!
No to gnojki pojechali.

Nagle usługa stała się płatna 3 zł miesięcznie. Po prostu dostałem SMSa, że przedłużyli mi usługę o miesiąc. Zajrzałem na ich stronę - a tam opłaty!

Ciekawe, czy mieli do tego prawo.

http://www.t-mobile.pl/r/repo1/documents/t_sa/D0000818001_WOP_Rok_waznosci_po_kazd_rozm.pdf

--
MN

Data: 2013-04-10 09:14:16
Autor: Chris
UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok ważności konta" - teraz jest to płatne!
Marcin N nabazgrał(a):

[...]

Było o tym już mówione dawno temu więc ameryki nie odkryłeś ...

Data: 2013-04-10 10:27:40
Autor: Skylla
[...]

Tutaj chyba jednak nie było. Mam jeszcze jeden numer w tak-taku i teraz już muszę go przenieść - nie ma wyjścia. Nie dość, że dla starszych numerów nadal kasują 80gr do P4 to teraz jeszcze to!
Oferta była słaba, teraz jest już tragiczna!

Data: 2013-04-10 10:35:15
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-04-10 10:27, Skylla pisze:

[...]

Tutaj chyba jednak nie było.

Nie skąd:

:>

Data: 2013-04-10 10:47:26
Autor: Skylla
UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi " rok ważności konta" - teraz jest to płatne!

Tutaj chyba jednak nie było.

Nie skąd:

:>

Faktycznie było, ale jakoś to przeoczyłem mimo, że mnie to jak widzę kosztowało 3zł, a tyle postów czytam na darmo ;-).

Data: 2013-04-10 10:39:11
Autor: AL
[...]

dokladnie, nan tak-taka od pierwszego kwartalu istnienia tej oferty Ery w PL (czyli juz > 13lat) i sie rowniez zastanawiam.
Wpierw jednak przdzwonie to co mam na koncie a potem mnie chyba juz nie zatrzymaja.  Od jakiegos czasu uzywam drugiego numeru w VirginMobile (rok waznosci bez oplat) i stawki za polaczenia sa duzo tansze (uzywam go zwlaszcza jak mam zadzwonic na numer w sieci Play - powĂłd podałeś)

p.s.
ten temat dot. taktak'a byl juz co najmniej miesiac temu na tej grupie (i to wielokreotnie).

Data: 2013-04-10 10:44:07
Autor: dizel
UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok ważności konta" - teraz jest to płatne!
On Wed, 10 Apr 2013 10:27:40 +0200, Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl>
wrote:

[...]

No widzisz ale tak jak autor wątku, dopiero teraz dostrzegł że
pobierają opłaty, ile jest nieświadomych klientów którzy będą
strzyżeni jak owieczki no ale kto co lubi.
W każdym razie:
-4gr sprawdzenie stanu konta
-3pln/ rok roczna ważność konta
-0,80gr/min do play dla starych użytkowników
Toż to mały abonament się robi.

Pozdrawiam

Data: 2013-04-10 10:49:57
Autor: Chris
UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok ważności konta" - teraz jest to płatne!
dizel nabazgrał(a):

wrote:
[...]

Mam TT i stawki mnie walą bo w 95% używam do internetu a 90% znajomych i tam ma TM więc mam tanio.

Data: 2013-04-10 10:54:43
Autor: Skylla
[...]

Bo w prepaidzie mało kto sprawdza stan konta codziennie czy też czyta billingi, więc zniknięcie 3zł łatwo przeoczyć...
Z drugiej strony t-mobile wysyła tyle smsowego spamu, że z definicji żadnych smsów od nich się nie czyta, tylko od razu kasuje.

Data: 2013-04-10 12:27:47
Autor: Artur Maśląg
UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok ważności konta" - teraz jest to płatne!
W dniu 2013-04-10 10:54, Skylla pisze:
(...)
Bo w prepaidzie mało kto sprawdza stan konta codziennie czy też czyta
billingi, więc zniknięcie 3zł łatwo przeoczyć...

Tak szczerze to raczej to można przeoczyć w abonamencie, a nie w
prepaidzie.

Z drugiej strony t-mobile wysyła tyle smsowego spamu, że z definicji
żadnych smsów od nich się nie czyta, tylko od razu kasuje.

T-mobile nie wysyła specjalnie więcej spamu niż inni, a informacje
od nich są wysyłane mają nadawcę T-mobile, a nie jakiś śmieć
'extra'. Zresztą te śmieciowe sms-y można było wyłączyć w iBOA
(jeżeli dobrze pamiętam).

Data: 2013-04-10 12:47:17
Autor: Chris
UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok ważności konta" - teraz jest to płatne!
Artur Maśląg nabazgrał(a):

[...]

Mi nie przychodzą żadne spamy z T-Mobile ale o ile pamiętam wyłączyłem to będąc w BOK

Data: 2013-04-10 13:36:37
Autor: Artur Maśląg
UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok ważności konta" - teraz jest to płatne!
W dniu 2013-04-10 12:47, Chris pisze:
(...)
Mi nie przychodzą żadne spamy z T-Mobile ale o ile pamiętam wyłączyłem
to będąc w BOK

Od jakiegoś czasu wszyscy operatorzy dają taką możliwość przez iBOA
(poprawić jeżeli któryś tego nie umożliwia) - blokada usług premium.
AFAIR zostało to wymuszone poprzez zmianę ustawy telekomunikacyjnej.

Data: 2013-04-10 14:03:22
Autor: dizel
On Wed, 10 Apr 2013 13:36:37 +0200, Artur Maśląg <news@wp.pl> wrote:

[...]

usługi premium, a smsy marketingowe to trochę co innego ale
teoretycznie w t-mogile można to wyłączyć, natomiast nie zawsze te
zgody są przestrzegane, wiem na własnym przykładzie.

Pozdrawiam

Data: 2013-04-10 14:20:36
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-04-10 14:03, dizel pisze:
[...]

To może zaszło nieporozumienie - miałem na myśli wszystko co nie jest
od operatora. Co do teoretycznego spamu od operatora - mam wrażenie, że
w umowie była kratka 'wyrażam zgodę na ble, ble..' i być może to można
tylko poprzez BOK jak pisał Chris.

Data: 2013-04-10 14:11:13
Autor: Chris
[...]

Ja w BOK wyłączyłem ponad rok temu i od tego czasu brak reklam/spamu/marketingu

Data: 2013-04-11 17:45:36
Autor: J.F
Użytkownik "Artur Maśląg"  napisał w wiadomości
[...]

W abonamencie masz na fakturze i widac.
A w prepaidzie ... zapisujesz stan konta ?

Wiec jak ci na billingu jasno nie pokaza tych 3 zl,  to skad bedziesz wiedzial ze z konta zniknelo 3zl wiecej niz z billingu wynika ?

[...]

O ile pamietam to roznie bywa.

Zresztą te śmieciowe sms-y można było wyłączyć w iBOA
(jeżeli dobrze pamiętam).

Z tym ze nie do konca dziala.

J.

Data: 2013-04-11 18:36:55
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-04-11 17:45, J.F pisze:
"Artur Maśląg"  napisał:
[...]

LOL - przeglądasz listę połączeń, by sprawdzić ile wzięły z limitu
'bezpłatnych'? Z ciekawości być może, przy przekroczeniu limitu też,
ale w normalnym układzie? Przychodzi rachunek jak zwykle, a jak urwało
za dużo to nawet nie zauważysz. A jak wysyłasz czasem jakieś sms extra
na 'pomóż' to już w ogóle nie ma o czym gadać.

A w prepaidzie ... zapisujesz stan konta ?

Widzisz, to różnie bywa. Może być np. zwrotny sms z czasem rozmowy
i stanem konta po operacji - łatwo zauważyć różnice. Zresztą stan
konta w prepaidzie to się jednak śledzi, bo łatwo zostać z ręką
w nocniku - przy abonamencie tego nie ma. Najwyżej później zapłacisz.

Wiec jak ci na billingu jasno nie pokaza tych 3 zl,  to skad bedziesz
wiedzial ze z konta zniknelo 3zl wiecej niz z billingu wynika ?

A co, w prepaidzie nie masz dostępu do billingu? Bez jaj :)
Dostęp do pełnych informacji o połączeniach, opłatach itd.
Ba, nawet usługi można sobie zmieniać itd.

Taki jesteś nowoczesny i o tym nie wiesz? :P

Data: 2013-04-11 19:40:34
Autor: J.F
[...]

No powiedzmy ze w normalnym ukladzie nie sprawdzam.
Zadowalam sie "wystawilismy fakture na 24.xx zl".

Ale tez jak urwa pare darmowych minut, to mnie to zasadniczo nie boli.

A w prepaidzie ... zapisujesz stan konta ?
Widzisz, to różnie bywa. Może być np. zwrotny sms z czasem rozmowy
i stanem konta po operacji - łatwo zauważyć różnice.

No moze.  Ale w demobilu akurat nie ma.

Zreszta ... chce ci sie patrzec na kazdy taki ?
A ostatniego pamietasz ? Archiwizacje wlaczyles ?
Wydawalo ci sie ze bylo np 57zl, a teraz po krotkiej rozmowie jest 54 .... wydawalo ci sie ?
A przez kolejny miesiac nic nie znika ..

Zresztą stan
konta w prepaidzie to się jednak śledzi, bo łatwo zostać z ręką
w nocniku - przy abonamencie tego nie ma. Najwyżej później zapłacisz.

Nie w demobilu. 300zl na koncie wazne rok (do niedawna) - raz na miesiac sprawdzam.
I zapisuje :-)

wyslij sms o tresci "Club info" na darmowy numer 60333 w abonamencie, to sie dowiesz czy tak latwo sie zorientowac :-P

Wiec jak ci na billingu jasno nie pokaza tych 3 zl,  to skad bedziesz
wiedzial ze z konta zniknelo 3zl wiecej niz z billingu wynika ?
A co, w prepaidzie nie masz dostępu do billingu? Bez jaj :)

A oplaty nierozmowne tam sa, czy niekoniecznie ?

Dostęp do pełnych informacji o połączeniach, opłatach itd.
Ba, nawet usługi można sobie zmieniać itd.
Taki jesteś nowoczesny i o tym nie wiesz? :P

Ale zeby k* oni podawali stan konta po kazdej operacji, to tacy nowoczesni nie sa :-)
A billing w demobilu krotki, tylko miesiac.

J.

Data: 2013-04-11 20:10:20
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-04-11 19:40, J.F pisze:
[...]

No właśnie. W prepaidzie nie ma tak lekko. Stąd też ja wolę abonament,
ponieważ nie muszę niczego sprawdzać i działa, a jak coś przypadkiem
znajdę w billingu/fakturze to mogę reklamować. No, ale usługa ciągle
działa.

A w prepaidzie ... zapisujesz stan konta ?
Widzisz, to różnie bywa. Może być np. zwrotny sms z czasem rozmowy
i stanem konta po operacji - łatwo zauważyć różnice.

No moze.  Ale w demobilu akurat nie ma.

Nie ma. Niemniej co jakiś czas warto sprawdzić co tam naliczyli.

[...]

Nic mi się nie wydaje. Korzystam z usługi i wiem ile powinno być.
3zł różnicy to w sumie dużo.

Zresztą stan
konta w prepaidzie to się jednak śledzi, bo łatwo zostać z ręką
w nocniku - przy abonamencie tego nie ma. Najwyżej później zapłacisz.

Nie w demobilu.

Nie w demobilu, co?

300zl na koncie wazne rok (do niedawna) - raz na miesiac sprawdzam.
I zapisuje :-)

A coś więcej?

wyslij sms o tresci "Club info" na darmowy numer 60333 w abonamencie, to
sie dowiesz czy tak latwo sie zorientowac :-P

Cóż - tak naprawdę to nie bardzo wiem o czym piszesz.

A co, w prepaidzie nie masz dostępu do billingu? Bez jaj :)

A oplaty nierozmowne tam sa, czy niekoniecznie ?

Sprawdź. Ja w swoich widziałem wszystko.

[...]

A wiesz, że mam to w poważaniu?

A billing w demobilu krotki, tylko miesiac.

To zostaw dziadów w cholerę.

Data: 2013-04-11 21:23:44
Autor: J.F.
Dnia Thu, 11 Apr 2013 20:10:20 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
[...]

A nie masz wrazenia ze po prostu placisz z gory za wszystkie bledy, nawet jak nie wystapia ? Juz mnie tak probowali lapac "zauwazylismy ze panu sie zdarza przekroczyc abonament, mamy wiec swietna oferte - wiecej darmowych minut, oczywiscie drozej, ale juz nigdy pan nie zaplaci wiecej niz umowiona kwota" :-)

Przy czym - w demobilu raczej tak nie ma, pakietow zlotowkowych nie maja, a za inne uslugi wola prawdziwe zlotowki a nie minuty.

[...]

Ja tylko o tym ze wbrew twojemu twierdzenniu o latwosci - nie sprawdzisz, jesli co miesiac nie zapisujesz stanu konta.

[...]

Moze i duzo, ale czy bedziesz pamietal dokladnie ile bylo ? Owszem, watpliwosci moga cie natchnac do sprawdzenia billingu, ale jak tam nie znajdziesz pozycji, to bedziesz pewny ze cie "okradli" ?

[...]

A co ma byc wiecej ? Bylo ostatnie podwojne doladowanie, to skorzystalem. I teraz nie musze tak czesto sprawdzac pooziomu w nocniku. Zreszta przysylaja SMS jak malo zostaje.

wyslij sms o tresci "Club info" na darmowy numer 60333 w abonamencie, to
sie dowiesz czy tak latwo sie zorientowac :-P
Cóż - tak naprawdę to nie bardzo wiem o czym piszesz.

Wyslij, to sie dowiesz.

A co, w prepaidzie nie masz dostępu do billingu? Bez jaj :)
A oplaty nierozmowne tam sa, czy niekoniecznie ?
Sprawdź. Ja w swoich widziałem wszystko.

Ale ja nie mam innych oplat, to tez widze wszystko :-)

[...]

Niestety, jestesmy zwiazani do ostatniej zlotowki na koncie :-)
A potem sie zobaczy. Tylko ... zostawic, ale gdzie pojsc ? Tak czy inaczej ja nie o tym, tylko o trudnosciach dochodzenia swego w prepaidzie. Nie mamy pana zlotowek na koncie i co pan nam zrobi ? W nielicznych przypadkach owszem, moga sie sami podlozyc, np na koncie 0, doladowano niedawno, a w/g billingu nie wygadales nawet calej kwoty doladowania. W innych jestes na przegranej pozycji.

J.

Data: 2013-04-11 21:57:06
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-04-11 21:23, J.F. pisze:
[...]

Nie jestem paranoikiem i wybieram formę usługi w zależności od
potrzeb (itd.). Główne telefony mam na abonament, backupowe na
kartę, młodzież też na kartę.

Juz mnie tak probowali lapac "zauwazylismy ze
panu sie zdarza przekroczyc abonament, mamy wiec swietna oferte -
wiecej darmowych minut, oczywiscie drozej, ale juz nigdy pan nie
zaplaci wiecej niz umowiona kwota" :-)

Ciebie może tak - jak mnie ktoś z takim telefonem 'dopadł', to
pytałem, czy ma świadomość, że ja mam tam trochę więcej usług.
Zresztą Ty żyłujesz na najniższym abonamencie (co zresztą sam
napisałeś) i jak tak patrzę po Twoich wypowiedziach, to nie masz
wiedzy i doświadczenia w szerszym zakresie.

Przy czym - w demobilu raczej tak nie ma, pakietow zlotowkowych nie
maja, a za inne uslugi wola prawdziwe zlotowki a nie minuty.

Czego "demobilu raczej tak nie ma"?

Ja tylko o tym ze wbrew twojemu twierdzenniu o latwosci - nie
sprawdzisz, jesli co miesiac nie zapisujesz stanu konta.

Bzdura - co zresztą wcześniej opisałem. Jak Ty nie możesz łatwo
sprawdzić, to Twój problem.

Nic mi się nie wydaje. Korzystam z usługi i wiem ile powinno być.
3zł różnicy to w sumie dużo.

Moze i duzo, ale czy bedziesz pamietal dokladnie ile bylo ?

Nie trzeba pamiętać. Wystarczy sprawdzić.

Owszem, watpliwosci moga cie natchnac do sprawdzenia billingu, ale jak
tam nie znajdziesz pozycji, to bedziesz pewny ze cie "okradli" ?

LOL - zadaj takie pytanie porucznikowi Zubkowi.

wyslij sms o tresci "Club info" na darmowy numer 60333 w abonamencie, to
sie dowiesz czy tak latwo sie zorientowac :-P
Cóż - tak naprawdę to nie bardzo wiem o czym piszesz.

Wyslij, to sie dowiesz.

LOL - a w czym mam wysyłać i jak?

A co, w prepaidzie nie masz dostępu do billingu? Bez jaj :)
A oplaty nierozmowne tam sa, czy niekoniecznie ?
Sprawdź. Ja w swoich widziałem wszystko.

Ale ja nie mam innych oplat, to tez widze wszystko :-)

Wiesz, Twoja sofistyka mnie nudzi. Nie masz, nie miałeś, nie wiesz,
ale ideologię będziesz dorabiał...

A billing w demobilu krotki, tylko miesiac.
To zostaw dziadów w cholerę.

Niestety, jestesmy zwiazani do ostatniej zlotowki na koncie :-)

Wy może tak.

A potem sie zobaczy. Tylko ... zostawic, ale gdzie pojsc ?

To Twój problem - to nie ja narzekam i wymyślam różne cudactwa.
Jak już wcześnie Tobie napisałem - nie dostaniesz ode mnie odpowiedzi,
gdzie pójść...

Tak czy inaczej ja nie o tym, tylko o trudnosciach dochodzenia swego w
prepaidzie.

Czyli standardowo nap**** bzdur, by trochę naściemniać. Może byś czasem
skupił na temacie?

[...]

A tak naprawdę to jaki masz problem? Bo wiesz, ja prywatnie w domu
miałem/mam 4 prepaidy z ważnością na rok i nikt mnie nie oszukał.
Fakt, część poszła gdzie indziej...

Data: 2013-04-12 13:54:55
Autor: J.F
[...]

Tu nie o paranoje chodzi tylko o podejscie. Bo zrozumialem mniej wiecej tak:
"wole zaplacic nieco wiecej, bo wtedy nie widze na co mnie naciagaja" :-)

[...]

A nie dopadli ? Dziwne, bo to chyba z automatu lapia.
I owszem, nie popatrzyli ze to np roaming podnosil oplaty.
A moze lapia tylko tych co maja oplaty nieabonamentowe ... tym zawsze moga zaproponowac nowy, lepszy pakiet, dzieki ktoremu klient nie zaplaci sporadycznie 8zl, tylko 10 w kazdym miesiacu :-)

Zresztą Ty żyłujesz na najniższym abonamencie (co zresztą sam

Ja nie zyluje, tylko nie odczuwam potrzeby gadania wiecej i najnizszy mnie zadowala calkowicie :-)

[...]

Jakiegos podbierania darmowych minut z puli przez rozne uslugi dodatkowe.
Wiec raczej nie mam potrzeby analizowania bilingu aby zobaczyc czy mnie czyms nie obciazyli.
Jesli kwota faktury odpowiada stalej, to nie obciazyli.

Ja tylko o tym ze wbrew twojemu twierdzenniu o latwosci - nie
sprawdzisz, jesli co miesiac nie zapisujesz stanu konta.
Bzdura - co zresztą wcześniej opisałem. Jak Ty nie możesz łatwo
sprawdzić, to Twój problem.

O Wielki Wodzu, prosze, oswiec mnie lamera, jak sprawdzasz czy z konta prepaid nie zniknelo pare zl ... bez sladu w billingu.

[...]

W telefonie wyslij. Ze swojego telefonu z abonamentem, i z telefonu dziecka na karte :-P

[...]

Po prostu glupi jestes, najprostszych rzeczy nie rozumiesz, ale klocic sie lubisz.

Zniknie drobna (albo i nie drobna) suma z prepaida, i jak sprawdzisz ze znikla bez sladu ?

[...]

Niestety - jak widac w temacie T-mobile sie psuje. Jest gorzej niz bylo.
Ale gdzie jest lepiej ?

[...]

Uzywane, nieuzywane, sprawdzane, nie sprawdzane ?

Bo ja przyznaje - T-mobile rozlicza uczciwie, przynajmniej to co sprawdzalem.
Ale w  normalnie uzywanym telefonie mialbym problem wychwycic nieuczciwosc.

SMS po rozmowie nie przysylaja, stan konta mam duzy i nie sprawdzam codziennie czy to juz trzeba doladowac,
Doladowuje raz na rok, billing jest tylko z 30 dni  - jak sobie nie notujesz co miesiac stanu, to jestes bez szans :-)

Troche inaczej wyglada to w Orange, ale zasada w sumie podobna.

J.

Data: 2013-04-12 14:51:17
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-04-12 13:54, J.F pisze:
[...]

Nie, to Twoja dziwaczna interpretacja, ale jakoś mnie to nie dziwi.

Ciebie może tak - jak mnie ktoś z takim telefonem 'dopadł', to
                      ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
pytałem, czy ma świadomość, że ja mam tam trochę więcej usług.

A nie dopadli ? Dziwne, bo to chyba z automatu lapia.

A co powyżej napisałem?

[...]

A o czym ja pisałem wcześniej?

O Wielki Wodzu, prosze, oswiec mnie lamera, jak sprawdzasz czy z konta
prepaid nie zniknelo pare zl ... bez sladu w billingu.

Już pisałem. Zresztą czemu miałoby zniknąć tak bez śladu?

W telefonie wyslij. Ze swojego telefonu z abonamentem, i z telefonu
dziecka na karte :-P

Litości - przecież to płatna usługa z sms-ami premium. Będą w bilingu.
Zaloguj się do systemu transakcyjnego i patrz jak jednostki znikają.

Wiesz, Twoja sofistyka mnie nudzi. Nie masz, nie miałeś, nie wiesz,
ale ideologię będziesz dorabiał...

Po prostu glupi jestes, najprostszych rzeczy nie rozumiesz, ale klocic
sie lubisz.

LOL - argumencików brakuje? Wymyślasz jakieś rzeczy o znikaniu bez
śladu i jeszcze udowadniasz, że nie możesz tego znaleźć.

Zniknie drobna (albo i nie drobna) suma z prepaida, i jak sprawdzisz ze
znikla bez sladu ?

A jak może zniknąć bez śladu? Wiesz, to że ktoś nie zwrócił na to uwagi
to zupełnie inna kwestia.

A potem sie zobaczy. Tylko ... zostawic, ale gdzie pojsc ?
To Twój problem - to nie ja narzekam i wymyślam różne cudactwa.

Niestety - jak widac w temacie T-mobile sie psuje. Jest gorzej niz bylo.

To zależy. System transakcyjny od dawna szwankuje, BOK do bani i z
usługami przespali. No, ale same usługi są zasadniczo realizowane
bez problemów.

Ale gdzie jest lepiej ?

Tak gdzie nas nie ma.

A tak naprawdę to jaki masz problem? Bo wiesz, ja prywatnie w domu
miałem/mam 4 prepaidy z ważnością na rok i nikt mnie nie oszukał.
Fakt, część poszła gdzie indziej...

Uzywane, nieuzywane, sprawdzane, nie sprawdzane ?

Jak tak policzyłem to więcej - 3 używane dość intensywnie, 1 średnio,
1 sporadycznie. Raz użytych czy wyrzuconych nie liczę. Sprawdzane
z różną intensywnością. Nie pamiętam dokładnie ile miesięcy wstecz
można sprawdzić w systemach transakcyjnych poszczególnych operatorów
dla pp, ale w najgorszym chyba jest co najmniej miesiąc.

Bo ja przyznaje - T-mobile rozlicza uczciwie, przynajmniej to co
sprawdzalem.

W czym więc problem?

Ale w  normalnie uzywanym telefonie mialbym problem wychwycic nieuczciwosc.

Jak ktoś mam 1000zł na pp to nic dziwnego, że nie wnika. Jak ma
doładowania np. po 50zł i korzysta z telefonu normalnie to szybko
wychwyci, że coś się nie zgadza.

[...]

No to masz problem, albo go sobie sztucznie stwarzasz.

Troche inaczej wyglada to w Orange, ale zasada w sumie podobna.

Mocno inaczej - po każdej operacji masz sms-a ze stanem konta i do
tego billing na 3 miesiące.

Data: 2013-04-12 16:51:32
Autor: J.F
[...]

Tak to sformulowales, a ja juz zostalem wczesniej spaczony :-P

[...]

Sie pytales czy billingi analizuje, czy mi cos minut nie podkrada :-)

O Wielki Wodzu, prosze, oswiec mnie lamera, jak sprawdzasz czy z konta
prepaid nie zniknelo pare zl ... bez sladu w billingu.
Już pisałem.

Jakos nie zauwazylem.

Zresztą czemu miałoby zniknąć tak bez śladu?

A czemu nie ? Nieznana usluga, blad programisty, albo Amber Gold :-)

[...]

Wyslij, potem pogadamy o tym co latwiej zauwazyc na konkretnym przykladzie :-P

Zniknie drobna (albo i nie drobna) suma z prepaida, i jak sprawdzisz ze
znikla bez sladu ?
A jak może zniknąć bez śladu? Wiesz, to że ktoś nie zwrócił na to uwagi
to zupełnie inna kwestia.

Ja o tym, ze jako klient prepaid jestem ustawiony na gorszej pozycji.
Jak sobie nie zapisalem stanu, to zadnej mozliwosci sprawdzenia,
a jak zapisalem, to zawsze moga ci odpisac "zle pan zapisal".

[...]

Ale to co bylo korzystne dla klienta jest likwidowane. Ani punktow, ani podwojnego doladowania, ani wydluzonego terminu ..

[...]

Jak nieuzywane to sie nie dziwie ze mozesz pamietac "tam mam 15zl".
Jak uzywane to stan sie zmienia.

Nie pamiętam dokładnie ile miesięcy wstecz
można sprawdzić w systemach transakcyjnych poszczególnych operatorów
dla pp, ale w najgorszym chyba jest co najmniej miesiąc.

No co sprawdzisz, jak nie masz stanu sprzed miesiaca zapisanego ?

Bo ja przyznaje - T-mobile rozlicza uczciwie, przynajmniej to co
sprawdzalem.
W czym więc problem?

Ze jakby cos zle naliczyl, to nie mam kontroli.

[...]

A kto normalny nie korzysta z podwojnego doladowania, jak ma okazje ? :-)

[...]

A ty nie masz. Nie widzisz, to nie masz.

Troche inaczej wyglada to w Orange, ale zasada w sumie podobna.
Mocno inaczej - po każdej operacji masz sms-a ze stanem konta i do
tego billing na 3 miesiące.

sms klasy zero, szybko znika, a billing - tak samo wymaga znajomosci dawniejszego stanu.

O tyle tylko lepiej ze latwiej zauwazyc, no i zapisywac trzeba rzadziej.

P.S. a po kazdym otrzymanym platnym SMS przychodzi w Orange drugi z informacja o wysokosci oplaty ?

J.

Data: 2013-04-12 18:23:42
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-04-12 16:51, J.F pisze:
[...]

Te, manipulant - pisałeś, że na fakturze widać. Sugerowałem, że póki
rachunek się nie zmieni to nawet nie sprawdzisz, czy coś wcięło
'darmowe' jednostki. Zainteresowanie bilingiem dopiero wtedy okażesz
- no chyba że z ciekawości będziesz go przeglądał.

Zresztą czemu miałoby zniknąć tak bez śladu?

A czemu nie ? Nieznana usluga, blad programisty, albo Amber Gold :-)

Zapytam inaczej - zginęło ci coś bez śladu w bilingu? O górki z piwnicy
nie pytam.

[...]

A po co ja mam wysyłać, skoro zrobili to za mnie inni i moment
zobaczyli, że im pieniądze wyparowały? Tylko byli zdziwieni jak to się
stało.

Ja o tym, ze jako klient prepaid jestem ustawiony na gorszej pozycji.
Jak sobie nie zapisalem stanu, to zadnej mozliwosci sprawdzenia,
a jak zapisalem, to zawsze moga ci odpisac "zle pan zapisal".

Raz, że możesz zrezygnować z prepaida, jeżeli czujesz się na gorszej
pozycji, a dwa, że te "zniknięcia" są w bilingu. Sytuacje że ich nie
ma są zdaje się mocno wydumane.

Ale to co bylo korzystne dla klienta jest likwidowane. Ani punktow, ani
podwojnego doladowania, ani wydluzonego terminu ..

No to wypad z baru i już. W innym dają lepsze piwo, a przynajmniej
takie sprawiają wrażenie.

[...]

No i co, myślisz że pamiętam stan tej jednej, która jest używana
sporadycznie?

Jak uzywane to stan sie zmienia.

I można na bieżąco to kontrolować, jeżeli ktoś ma wątpliwości, bądź
pilnuje kasy.

No co sprawdzisz, jak nie masz stanu sprzed miesiaca zapisanego ?

Np. to, że coś 'ukradło' 3zł, co pięknie widać na bilingu.

Bo ja przyznaje - T-mobile rozlicza uczciwie, przynajmniej to co
sprawdzalem.
W czym więc problem?

Ze jakby cos zle naliczyl, to nie mam kontroli.

Stwarzasz sztuczne problemy - jakby coś źle naliczył to zobaczysz
w bilingu, a jak masz duży stan konta i tego nie sprawdzasz, to będzie
jeszcze zabawniej niż z fakturą. W sumie to i tak Twój wybór.

A kto normalny nie korzysta z podwojnego doladowania, jak ma okazje ? :-)

Każdy normalny skorzysta przy okazji - polować specjalnie nie będzie.

No to masz problem, albo go sobie sztucznie stwarzasz.

A ty nie masz. Nie widzisz, to nie masz.

No nie mam i sztucznie go sobie nie stwarzam. Zacznę szukać wtedy, jak
będzie coś nie tak, a to pewnie szybko bym zauważył.

[...]

A jaki problem sprawdzić ten stan i go zderzyć z bilingiem, w którym
wszystko powinno być zapisane? To nawet z te-debile.

O tyle tylko lepiej ze latwiej zauwazyc, no i zapisywac trzeba rzadziej.

Niczego nie trzeba zapisywać. Przecież to nie jest tak, że zniknięcie
środków się stwierdza po pół roku.

P.S. a po kazdym otrzymanym platnym SMS przychodzi w Orange drugi z
informacja o wysokosci oplaty ?

Zapytaj kogoś, kto wysłał sms o treści "Club info".

Data: 2013-04-12 19:08:09
Autor: J.F
[...]

No i prawie na jedno wychodzi. Oni tego raczej nie stosuja, bo zysku by nie mieli, ja nie analizuje, bo oni raczej nie stosuja :-)

Zresztą czemu miałoby zniknąć tak bez śladu?
A czemu nie ? Nieznana usluga, blad programisty, albo Amber Gold :-)
Zapytam inaczej - zginęło ci coś bez śladu w bilingu?

Tam gdzie mialem stan zapisany to nie. Tam gdzie nie mialem ... to nie wiem.
Ale juz w Orange nie zawsze potrafilem sie doliczyc.

O górki z piwnicy nie pytam.

Ale juz np w banku mi sie pare razy zdarzylo ze platnosc karta dwa razy sciagneli.
I moze nawet bym nie zwrocil uwagi, gdyby nie sami nie oddali, a trzy zapisy to jeszcze bardziej sie rzucaja w oczy.

[...]

I ile ten "moment" trwal w abo, a ile w prepaidach ?

[...]

W innym tez juz nie ma punktow, ani podwojnego, ani terminu :-)

Jak nieuzywane to sie nie dziwie ze mozesz pamietac "tam mam 15zl".
No i co, myślisz że pamiętam stan tej jednej, która jest używana
sporadycznie?

Wlasnie dlatego ze sporadycznie, to mozesz pamietac. Wielokrotnie widziana kwota wbija sie w pamiec.

No co sprawdzisz, jak nie masz stanu sprzed miesiaca zapisanego ?
Np. to, że coś 'ukradło' 3zł, co pięknie widać na bilingu.

O ile bedzie widac.

A kto normalny nie korzysta z podwojnego doladowania, jak ma okazje ? :-)
Każdy normalny skorzysta przy okazji - polować specjalnie nie będzie.

Wiec sie nie ma co dziwic ze w T-mobile ludzie mieli duze stany i nie kontrolowali co chwila :-)

No to masz problem, albo go sobie sztucznie stwarzasz.
A ty nie masz. Nie widzisz, to nie masz.
No nie mam i sztucznie go sobie nie stwarzam. Zacznę szukać wtedy, jak
będzie coś nie tak, a to pewnie szybko bym zauważył.

A zapisujesz stan konta ? Bo jak nie, to nie bardzo wierze abys szybko zauwazyl.
Zreszta latwo sie przekonac - upowaznij dziecko do wyslania w/w sms w przyszlym miesiacu, i zobaczymy :-)

[...]

spytakm kolejny kolejny raz - a z jakiego dnia masz zapisany ostatni stan konta ? A przedostatni ?
To co chcesz zderzac ?

P.S. a po kazdym otrzymanym platnym SMS przychodzi w Orange drugi z
informacja o wysokosci oplaty ?

Zapytaj kogoś, kto wysłał sms o treści "Club info".

To tez pytam :-)

J.

Data: 2013-04-12 19:58:37
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-04-12 19:08, J.F pisze:
[...]

Prawie sprawie wielką różnicę.

Oni tego raczej nie stosuja, bo zysku by
nie mieli, ja nie analizuje, bo oni raczej nie stosuja :-)

Nie stosują, bo ich nie nakryłeś, czy też nie analizowałeś i teraz się
głupio przyznać, że niczego takiego nie odkryłeś?

Zapytam inaczej - zginęło ci coś bez śladu w bilingu?
Tam gdzie mialem stan zapisany to nie. Tam gdzie nie mialem ... to nie
wiem.

Pytanie pozostaje aktualne. Odpowiedź 'nie wiem' nie jest
satysfakcjonująca.

Ale juz w Orange nie zawsze potrafilem sie doliczyc.

Bo ponieważ?

I moze nawet bym nie zwrocil uwagi, gdyby nie sami nie oddali, a trzy
zapisy to jeszcze bardziej sie rzucaja w oczy.

No to są te zapisy w bilingu, czy ich nie ma?

I ile ten "moment" trwal w abo, a ile w prepaidach ?

W abo do pierwszej faktury, a prepaidzie przy pierwszym sprawdzeniu
zapisów, stanu konta etc.

No to wypad z baru i już. W innym dają lepsze piwo, a przynajmniej
takie sprawiają wrażenie.

W innym tez juz nie ma punktow, ani podwojnego, ani terminu :-)

Ale piwo lepiej smakuje i nie kasują za wejście.

No i co, myślisz że pamiętam stan tej jednej, która jest używana
sporadycznie?

Wlasnie dlatego ze sporadycznie, to mozesz pamietac. Wielokrotnie
widziana kwota wbija sie w pamiec.

Jak wielokrotnie? Pamiętać w najlepszym wypadku mogę ostatni stan.
Po każdym użyciu się zmienia. Nie wiem jak wielokrotnie mogę widzieć
tę samo kwotę, skoro jak sprawdzam to zawsze jest inna. Jeszcze nie
wpadłem na pomysł, by co drugi dzień sprawdzać, czy coś mi nie zżera
średnio używanego prepaida leżącego w szufladzie.

Np. to, że coś 'ukradło' 3zł, co pięknie widać na bilingu.

O ile bedzie widac.

Pokaż mi te oszustwa, gdzie pobrano pieniądze i na bilingu tego nie
było.

Wiec sie nie ma co dziwic ze w T-mobile ludzie mieli duze stany i nie
kontrolowali co chwila :-)

No to już ich problem. Zastanawiające jest co innego - skoro mieli tak
wielkie stany i korzystali z super promocji operatora, to jakim cudem
nie zauważyli wprowadzonej opłaty?

[...]

Nie muszę go zapisywać.

Zreszta latwo sie przekonac - upowaznij dziecko do wyslania w/w sms w
przyszlym miesiacu, i zobaczymy :-)

Czyje dziecko? Moje już takie bardziej pełnoletnie i dbają o stan
konta. Swój. Jak przekroczą kwotę wynegocjowaną z rodzicami, to muszą
doładowywać ze swoich. A mają co negocjować poza doładowaniami :)

spytakm kolejny kolejny raz - a z jakiego dnia masz zapisany ostatni
stan konta ? A przedostatni ?
To co chcesz zderzac ?

Odpowiem po raz kolejny - niczego nie muszę zapisywać. Mam sms ze
stanem konta na dzień, godzinę, minutę (sekundę to nie pamiętam)
i system transakcyjny. Coś się nie zgadza to lecimy po zapisach
billingowych.

Zapytaj kogoś, kto wysłał sms o treści "Club info".

To tez pytam :-)

Zdaje się, że to zły adres.

Data: 2013-04-13 00:35:51
Autor: J.F.
Dnia Fri, 12 Apr 2013 19:58:37 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
[...]

Czasem analizowalem, nie odkrylem, to pozniej rzadko analizowalem i
nie nakrylem ... ale co im da pare darmowych minut ?
Oni lubia doliczyc konkretne zlotowki :-)

[...]

Spychanie sprawy na manowce tez nie jest satysfakcjonujace.
Aby moc sprawdzic rozliczenia musisz znac stan poczatkowy. Koniec kropka. Nie znasz to nie sprawdzisz, niezaleznie od tego czy
cos kiedykolwiek zginelo, czy nie ..

Ale juz w Orange nie zawsze potrafilem sie doliczyc.
Bo ponieważ?

Bo sie rachunek nie zgadzal.

Przy czym roznice byly na kilka groszy, zbyt male aby reklamowac, a
Orange mial zwyczaj podawac cene cennikowa - bez uwzglednienia
pakietow.
I moze nawet bym nie zwrocil uwagi, gdyby nie sami nie oddali, a trzy
zapisy to jeszcze bardziej sie rzucaja w oczy.
No to są te zapisy w bilingu, czy ich nie ma?

To bylo o banku, gdybys nie zauwazyl.
Ale pewnie tez uwazasz ze bank sie nigdy nie myli.

I ile ten "moment" trwal w abo, a ile w prepaidach ?
W abo do pierwszej faktury, a prepaidzie przy pierwszym sprawdzeniu
zapisów, stanu konta etc.

A jak czesto sprawdzasz konto ?
[...]

Ale pamietasz mniej wiecej kwote ktora tam jest ?
Np. to, że coś 'ukradło' 3zł, co pięknie widać na bilingu.
O ile bedzie widac.
Pokaż mi te oszustwa, gdzie pobrano pieniądze i na bilingu tego nie
było.

Dziwna wiare w brak bledow pokladasz. A billing ... spis polaczen. Polaczen,  uslug innych to niekoniecznie.

[...]

No wlasnie dlatego :-)
sprawdzaja stan konta rzadko, a na trzecia cyfre [nie]znaczaca nie
patrza :-)

Poza tym oplata od miesiaca, jak widac niektorzy odkryli.

[...]

Ale z twojego maja wyslac. Z nienacka i nic nie mowiac. Ciekawe po jakim czasie sie zorientujesz ... niestety, musialbys miec
prepaida, aby doswiadczenie bylo interesujace :-)

[...]

Masz SMS ? w T-mobile ?

Zapytaj kogoś, kto wysłał sms o treści "Club info".
To tez pytam :-)
Zdaje się, że to zły adres.

to jest grupa publiczna, nie ty jeden czytasz :-P

J.

Data: 2013-06-05 21:01:41
Autor: 1634Racine
UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok ważności konta" - teraz jest to płatne!
Skylla in news:kk39ck$eal$1sunflower.man.poznan.pl
[...........]
Bo w prepaidzie mało kto sprawdza stan konta codziennie czy też czyta
billingi, więc zniknięcie 3zł łatwo przeoczyć...

dokladnie tak to dziala

Z drugiej strony t-mobile wysyła tyle smsowego spamu, że z definicji
żadnych smsów od nich się nie czyta, tylko od razu kasuje.

od razu po wzieciu prepaida w ub. roku poslalem im mail,ze nie zycze sobie
_zadnych_ reklam, ze jesli przysle ktokolwiek (bo sprzedali numery jako baze) lub oni, to uprawia karalny w
PL spam + poslalem kod 80888 podany mi (szeptem, powaznie :) przez dame w
pkcie tmobile.
od poczatku uzywania tmobile mam zero reklam (tak samo skutecznie zadzialalo
to kiedys z orange, chociaz zajelo to troche czasu, jakis czas udawali ,ze
nie wiedza o co chodzi, przeciez to nie oni wysylaja spam...)

Data: 2013-04-10 11:19:54
Autor: AL
wrote:

[...]

mozesz sprawdzic online
lub z aplikacji spod androida - obie metody za darmo (no nie liczac kosztu polaczenia - ale zakladam, ze masz dod. pakiet danych)

-3pln/ rok roczna ważność konta

no tu mnie wkurzyli (bo nagromadzilem sobie w tym celu srodkow (ostatnie podwojne doladowania) i teraz mam nieco sytuacje patowa - trzeba te srodki zuzyc

-0,80gr/min do play dla starych użytkowników

wkurwiajace ^2
ale lubie jak ktos do mnie dzwoni spoza T-mobile, bo uruchamia mi bonus, dzieki ktoremu nie place nic za polaczenia do sieci Tmobile (a tu mam wiekszosc znajomych), wiec jakos sie to rozmywa.

Dodatkowo place 9pln/mc za 100MB pakietu danych (lub 12pln/mc za 500MB) - ale 100MB w zupelnisci wystarcza (wiekszosc i tak lacze sie via WiFi.

Toż to mały abonament się robi.

dokladnie - u mnie teraz 'koszty stale'/mc to 12pln (internet+rok waznosci konta).

Dlatego nawet mialem taka mysl, by przeniesc numer do najtanszego abo (za 17pln/mc mialem oferte na bodajże 40minut pakiet do wszystkich (raczej rzadko przekraczam ten limit) oraz 250MB pakiet danych - oczywiscie bez sluchawki, umowa na 24mce).

Poczekamy zobaczymy - na razie przejadam srodki zgromadzone - bede sie zastanawial, jak sie skoncza a wowczas sytuacja na rynku moze sie zmienic.

Data: 2013-04-10 23:29:17
Autor: Jeffrey
AL wrote:
[...]

apka nie działa dla TT tylko do kont ABO, chyba że coś ostatnio się zmieniło

jeffrey

Data: 2013-04-11 09:03:27
Autor: Chris
UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok ważności konta" - teraz jest to płatne!
Jeffrey nabazgrał(a):

Działa ale pokazuje tylko stan konta.

Data: 2013-04-11 11:14:20
Autor: AL
UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok ważności konta" - teraz jest to płatne!
W dniu 2013-04-11 09:03, Chris pisze:
Jeffrey nabazgrał(a):

AL wrote:
[...]

dokladnie tak - dobre i to (choc wolalem stary, darmowy 9898).

Data: 2013-04-11 15:38:18
Autor: Maciej Bebenek
"Chris" <chris@spam.pl> wrote:

apka nie działa dla TT tylko do kont ABO, chyba że coś ostatnio się > zmieniło

Działa ale pokazuje tylko stan konta.

Tylko abo. Sprawdziłem przed chwilą.

Data: 2013-04-11 17:45:13
Autor: AL
W dniu 2013-04-11 17:38, Maciej Bebenek pisze:
"Chris" <chris@spam.pl> wrote:

apka nie działa dla TT tylko do kont ABO, chyba że coś ostatnio się > zmieniło

Działa ale pokazuje tylko stan konta.

Tylko abo. Sprawdziłem przed chwilą.

rowniez taktak - sprawdzilem przed chwila :)

chyba mowimy jednak o innyhc aplikacjach

Data: 2013-04-12 10:45:17
Autor: Chris
UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok wa żności konta" - teraz jest to płatne!
AL nabazgrał(a):

"Chris" <chris@spam.pl> wrote:
[...]

Bo są dwie appki jedna dla abo druga dla tt

Data: 2013-04-12 09:58:31
Autor: Maciej Bebenek
UWAGA! T-Mobile zmienił waru nki usługi "rok wa żności konta" - teraz jest to płatne!
"Chris" <chris@spam.pl> wrote:
AL nabazgrał(a):
W dniu 2013-04-11 17:38, Maciej Bebenek pisze:

Tylko abo. Sprawdziłem przed chwilą.

rowniez taktak - sprawdzilem przed chwila :)
chyba mowimy jednak o innyhc aplikacjach

Bo są dwie appki jedna dla abo druga dla tt

Faktycznie, odszczekuję - są dwie apki. Ta druga BARDZO rozwinięta :-)

Data: 2013-04-12 12:10:15
Autor: Chris
UWAGA! T-Mobile zmienił waru nki usługi "rok wa żności konta" - teraz jest to płatne!
Maciej Bebenek nabazgrał(a):

"Chris" <chris@spam.pl> wrote:
AL nabazgrał(a):
[...]

Pokazuje stan konta co jest chyba najważniejsze przy ofertach na kartę .. co więcej potrzebne do codziennego użycia ?? jak chcesz coś zmienić albo więcej info logujesz się na stronę i masz all ..
Nie powiem że nie przydał by się licznik danych ile zjadło z pakietu danych ale od tego są inne apki.

Data: 2013-04-12 12:59:17
Autor: Maciej Bebenek
"Chris" <chris@spam.pl> wrote:

Pokazuje stan konta co jest chyba najważniejsze przy ofertach na kartę ..
co więcej potrzebne do codziennego użycia ?? jak chcesz coś zmienić albo
więcej info logujesz się na stronę i masz all ..

W całym cywilizowanym świecie, w tym w Afryce, używa się do tego kodów
USSD, IVR-a, a w ostateczności bezpłatnego SMS-a. Apka, jeśli jest, z
reguły pozwala na zarządzanie kontem.

Paręnaście zagranicznych prepaidów przerobiłem, mam więc punkt odniesienia.

Data: 2013-04-12 15:01:34
Autor: Chris

"Chris" <chris@spam.pl> wrote:
[...]

Ty bedziesz wiedział ale 60-latek juz nie bardzo jak obsługiwać kodami a apkę bedzie miał na pulpcie i zobaczy ile ma jeszcze kasy na koncie.

Data: 2013-04-12 16:36:17
Autor: J.F
UWAGA! T-Mobile zmienił waru nki usługi "rok wa żności konta " - teraz jest to płatne!
UĹźytkownik "Chris"  napisał w wiadomości
Maciej Bebenek nabazgrał(a):
[...]

Jakos przez poprzednie lata sie umial poslugiwac.

Ale nie o to chodzi - prosta aplikacja do obslugo konta - prosze bardzo, niech bedzie.
(choc ma ograniczony zestaw systemow/telefonow na ktorych chodzi).

Ale czemu ma sluzyc oplata za inne automatyczne systemy ?

J.

Data: 2013-04-15 09:30:58
Autor: Chris
UWAGA! T-Mobile zmienił waru nki usługi "rok wa żności konta " - teraz jest to płatne!
J.F nabazgrał(a):

[...]

A kto tak powiedział ?? może po prostu profilaktycznie było doładowywane co jakiś czas.

Data: 2013-04-12 15:11:57
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-04-12 14:59, Maciej Bebenek pisze:
"Chris" <chris@spam.pl> wrote:

[...]

Wszędzie sprawdzenie jest bezpłatne?

Apka, jeśli jest, z
reguły pozwala na zarządzanie kontem.

Zgadza się.

Paręnaście zagranicznych prepaidów przerobiłem, mam więc punkt odniesienia.

:)

Data: 2013-04-12 15:26:12
Autor: Maciej Bebenek
[...]

Nie przypominam sobie, żeby nie było choć jednej bezpłatnej metody, jeśli
jest kilka. parę razy się natknąłem, że np. sprawdzenie SMSem wymaga
normalnego (czyli płatnego) SMS-a, ale USSD było darmo.

W każdym razie nowatorstwo opłat za USSD jest IMHO niewtpliwe ;-)

Data: 2013-04-12 18:29:31
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-04-12 17:26, Maciej Bebenek pisze:
[...]

Takie właśnie mam wrażenie ;)

Data: 2013-04-12 16:29:59
Autor: J.F
UĹźytkownik "Artur Maśląg"  napisał w wiadomości
[...]

No ba, nawet w naszym zacofanym kraiku u wszystkich operatorow bylo bezplatnie,
a teraz jeden zmienil zasady.

Ciekawe - w Niemczech tez zmienil ?
Hm, jesli dobrze rozumiem, to "KontoService" pod numerem 2000 jest bezplatne,
ale wyslanie tam SMS to juz 0.19. Euro :-)

J.

Data: 2013-04-12 21:07:06
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-04-12 16:29, J.F pisze:
[...]

Nasz kraik wcale nie jest taki zacofany. Co najwyżej niektórym się tak
wydaje. T-mobile już się o tym przekonało, teraz przepięknie NC+.

Ciekawe - w Niemczech tez zmienil ?

Nie wiem, ale pewnie tutaj próbował pokrywać straty...

Data: 2013-04-12 10:55:15
Autor: Artur Maśląg
UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi " rok wa żności konta" - teraz jest to płatne!
AL nabazgrał(a):

"Chris" <chris@spam.pl> wrote:
[...]

Tak, są dwie. Rzekłbym, że obie nadają się do pchania
karuzeli ;)

Data: 2013-04-12 11:35:58
Autor: Chris
[...]

Mam wersję TT i to co podaje to mi wystarcza :) potrzebuję sprawdzić tylko czy mam odpowiednio funduszy do automatycznego przedłużenia pakietu danych, reszta mi jest obojętnba.

Data: 2013-04-12 12:16:38
Autor: Artur Maśląg
UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi " rok wa żności konta" - teraz jest to płatne!
W dniu 2013-04-12 11:35, Chris pisze:
Artur Maśląg nabazgrał(a):
[...]

To się ciesz, że działa i chociaż pokazuje prawdziwe dane.
Pozostaje mi uwierzyć na słowo.

Serio :)

Data: 2013-04-12 12:29:49
Autor: Chris
[...]

Seria. .. nie zwracam na to uwagi :) stać mnie na tel. opłaty, koszty rozmów a TT mam tylko dla tego że nie lubię być związanym abbo :) nie pasuje mi to idę gdzie indziej, chce nowy tel to kupuję (osatnio kupiłem SGS3 normalnie w firmie).

Data: 2013-04-12 13:27:47
Autor: Artur Maśląg
UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi " rok wa żności konta" - teraz jest to płatne!
W dniu 2013-04-12 12:29, Chris pisze:
Artur Maśląg nabazgrał(a):

[...]

Szkoda - o sensowności używania takich aplikacji decyduje ich
użyteczność, a nie fakt istnienia.

stać mnie na tel. opłaty, koszty rozmów a

Z działaniem aplikacji ma to związek raczej niewielki...

Data: 2013-04-12 13:40:33
Autor: Chris
[...]

Ale apka mi mo swoich wad o których wspomniałem podaje mi dane jakich została stwożona, podaje stan konta i możliwość doładowania konta z poziomu apki (nie wiem jak to działa bo doładowywuję z konta inteligo)

stać mnie na tel. opłaty, koszty rozmów a
Z działaniem aplikacji ma to związek raczej niewielki...

tu się zgodzę :)

Data: 2013-04-12 15:05:22
Autor: Artur Maśląg
UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi " rok wa żności konta" - teraz jest to płatne!
W dniu 2013-04-12 13:40, Chris pisze:
Artur Maśląg nabazgrał(a):

[...]

Gdybym miał się bawić w J.F to bym napisał, że po co Ci te informacje,
skoro nie zwracasz na to uwagi czy są poprawne :) Jednak spróbuję
jeszcze raz wyjaśnić - muszę Ci uwierzyć na słowo, że aplikacja
u Ciebie działa i podaje prawdziwe dane, ponieważ często-gęsto nie
daje się zalogować, bądź dane przez nie podawane są delikatnie
powiedziawszy podejrzane. Może coś się poprawiło o ostatnich
kilku miesiącach, ale w domu się poddaliśmy już wcześniej po
wielu prĂłbach skorzystania z obu aplikacji. Znajomi teĹź sobie dali
spokój - sam im wcześniej ten badziew zareklamowałem :)

Data: 2013-04-12 15:19:16
Autor: Chris
[...]

Podaje prawidłowo (chyba) bo dziś w trakcie romowy odpaiłem i miałem sumę XX po czym T-M zabrał mi kasę na pakiet danych, odpaliłem apkę i suma była mniejsza o pobraną kasę za PD.

Ale i tak ich dziś jadę zjebać bo mam SMS-a o tym Ĺźe 19 marca mam pobraną kasę za pakiet danych na 30 dni a dziś juĹź pobrali następną więc wcieło mi 5 dni z pakietu  ....

Data: 2013-04-12 18:04:25
Autor: Maciej Bebenek
UWAGA! T-Mobile zmienił waru nki usługi "rok wa żności konta" - teraz jest to płatne!
"Chris" <chris@spam.pl> wrote:

Ale i tak ich dziś jadę zjebać bo mam SMS-a o tym że 19 marca mam pobraną
kasę za pakiet danych na 30 dni a dziś już pobrali następną więc wcieło
mi 5 dni z pakietu  ....

Na dwóch kartach wykryłem "kradzież" 2 x po 8 dni. Jedna reklamacja już
poszła. Poczekam na odpowiedź przed drugą.

Data: 2013-04-12 18:28:32
Autor: Artur Maśląg
UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi " rok wa żności konta" - teraz jest to płatne!
W dniu 2013-04-12 15:19, Chris pisze:
(...)
Ale i tak ich dziś jadę zjebać bo mam SMS-a o tym że 19 marca mam
pobraną kasę za pakiet danych na 30 dni a dziś już pobrali następną więc
wcieło mi 5 dni z pakietu  ....

No, pacz pan, a tutaj piszą, że im coś tajemniczo znika i tego
sprawdzić nie mogą ;)

Data: 2013-04-12 17:11:46
Autor: animka
W dniu 2013-04-12 15:05, Artur Maśląg pisze:
W dniu 2013-04-12 13:40, Chris pisze:

Ale apka mi mo swoich wad o których wspomniałem podaje mi dane jakich
została stwożona, podaje stan konta i możliwość doładowania konta z

stwoĹźona
http://sjp.pwn.pl/szukaj/stworzona

--
animka

Data: 2013-04-12 13:16:31
Autor: J.F
[...]

Ale powiedzcie - co nimi kierowalo ?
Jakies apki robic, strony - tak trudno utrzymac stara usluge sprawdzania przez telefon/kodem/SMS ?

Wk* klientow chca, bo maja za duzo, pozbyc prepaidow sie chca, przerzucic ich na abonament ?
Stara platforma nie wyrabia, nowa trzeba kupic, czy apki wyswietlaja duzo reklam ?

J.

Data: 2013-04-12 13:24:42
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-04-12 13:16, J.F pisze:
[...]

Nie wiem co kierowało - obie aplikacje (abo/prepaid) są zwalone.
Jak się np. uda zalogować to dane z kosmosu. Jestem ciekaw ilu
osobom działały poprawnie.

Stara platforma nie wyrabia, nowa trzeba kupic, czy apki wyswietlaja
duzo reklam ?

Bladego pojęcia nie mam, a czy były reklamy nie pamiętam, ponieważ
mem lepsze zajęcie niż bawienie się w beta-testera.

Data: 2013-04-12 14:07:42
Autor: dizel
UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok wa żności konta" - teraz jest to płatne!
On Fri, 12 Apr 2013 13:16:31 +0200, "J.F"
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Chęć zysku???
Jakies apki robic, strony - tak trudno utrzymac stara usluge sprawdzania przez telefon/kodem/SMS ?

Widocznie trudno, nie każdy ma net w telefonie/domu i nie każdy jest
tak obeznany żeby wiedzieć co i jak najprostrza metoda to sprawdzenie
kodem więc pisanie że to nic takiego bo można sobie sprawdzić przez
apkę czy www to dla mnie żaden argument. Starsze osoby nie potrafią
tego raczej. I raczej są nieświadome tego że to kosztuje 4gr. Pozdrawiam

Data: 2013-04-12 16:58:23
Autor: J.F
Użytkownik "dizel"  napisał w wiadomości
On Fri, 12 Apr 2013 13:16:31 +0200, "J.F"
Ale powiedzcie - co nimi kierowalo ?
Chęć zysku???

Watpie. Chyba maja tam jakiegos fachowca, ktory potrafi oszacowac ile na tym zarobia (codzienne sprawdzanie, hoho, 15 zl rocznie), a ile straca (no, to juz trudno oszacowac, ale niech 1% klientow sie wk* i odejdzie )

Jakies apki robic, strony - tak trudno utrzymac stara usluge
sprawdzania przez telefon/kodem/SMS ?
Widocznie trudno, nie każdy ma net w telefonie/domu

smiem twierdzic ze w telefonie to prawie kazdy w dzisiejszych czasach.
A sprawdzenie konta to ponoc nic nie kosztuje nawet bez pakietu.

[...]

Rozsylali o tym sms, sa dzieci, wnuczki ..

J.

Data: 2013-04-13 18:37:40
Autor: dizel
UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok wa żno?ci konta" - teraz jest to płatne!
On Fri, 12 Apr 2013 16:58:23 +0200, "J.F"
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Rozsylali o tym sms, sa dzieci, wnuczki ..

No tak ale wiesz sam widzę jak to jest, mimo wszystko praktycznie
każdy starszy człowiek ma już komórkę, ale z obsługą jest w większości
przypadków tragicznie, jedyne co potrafi zrobić to zadzwonić, smsy to
już czarna magia, więc to nie jest takie proste, bo żaden wnuczek nie
będzie co chwile latał do babci co by sprawdzić czy jakiś sms dostała.
Prawda jest taka że na takich ludziach się najwięcej zarabia niestety.
Swoją drogą usłga prepaid jest po to żeby można było kontrolować
wydatki na bieżąco i o to w tym chodzi, pobieranie za to jeszcze
pieniędzy to jest jawne złodziejstwo.
I niech nikt nie gada o tym że można sprawdzić online czy przez apkę
bo to bez sensu. Zresztą przy sprawdzaniu przez apkę w telefonie i tak
ponosisz dodatkowe koszty bo pakiet netu musisz wykupić. Mimo że jest
nawet darmowe sprawdzenie tego netu przez apkę to raczej pakiet trzeba
mieć bo coś w między czasie telefon może sobie pobrać.
Kiedyś nie było dostępu bardzo do netu w telefonie i jakoś można było
sprawdzać za darmo.
Ja tam lubię sprawdzać kodem i czasem robię to kilka razy dziennie,
takie przyzwyczajenie, miałem kartę heyah do testów to kasa w mig
zniknęła przez sprawdzanie stanu konta, które dla mnie w prepaid jest
podstawową usługą która powinna być za darmo.
To tak jak by w samochodzie nie było informacji ile masz paliwa w
zbiorniku.

Pozdrawiam

Data: 2013-04-13 19:04:07
Autor: J.F.
Dnia Sat, 13 Apr 2013 18:37:40 +0200, dizel napisał(a):
[...]

No owszem.

więc to nie jest takie proste, bo żaden wnuczek nie
będzie co chwile latał do babci co by sprawdzić czy jakiś sms dostała.

Wystarczy raz na miesiac, dwa.

Swoja droga ... tyle lat juz ten gsm ma, a sms przekierowac sie nie
daje.

Prawda jest taka że na takich ludziach się najwięcej zarabia niestety

Watpie. Ile oni tam wplaca. Najwiecej to sie na mlodziezy zarabia -
dzwonki, tapety, konkursy, mmsy, internet, chaty, gry.
[...]
bo to bez sensu.

Nie az tak bardzo. Sam tak sprawdzam rodzicom :-)

Zresztą przy sprawdzaniu przez apkę w telefonie i tak
ponosisz dodatkowe koszty bo pakiet netu musisz wykupić.

Jak maja taki telefon, to i tak trzeba pakiet
Kiedyś nie było dostępu bardzo do netu w telefonie i jakoś można było
sprawdzać za darmo.

Nie mowie nie, zobaczymy jak sie ten eksperyment dla demobilu skonczy.

[...]

Ale co - nie wiedziales ze kosztuje, czy wiedziales, ale sprawdzales ?
To tak jak by w samochodzie nie było informacji ile masz paliwa w
zbiorniku.

Wazniejsza lampka rezerwy ... a wiele samochodow jej nie ma.
Mialem kiedys LPG - bez wskaznika, bez lampki (zepsula sie), nauczylem
sie na licznik km jezdzic :-)

W Tmobile tez pare rzeczy zostalo, wystarczy sie odzwyczaic od
sprawdzania konta kilka razy dziennie :-)

J.

Data: 2013-04-13 19:53:05
Autor: dizel
UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok wa żno?ci konta" - teraz jest to płatne!
On Sat, 13 Apr 2013 19:04:07 +0200, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Jak maja taki telefon, to i tak trzeba pakiet

Jak ktoś umie tylko zadzwonić to pakiet netu mu tak potrzebny jak
niewiem co , pomijając to że w przypadku starszych użytkowników jeśli
to możliwe daje się inne telefony, jakieś starsze nokie, a nie
telefony na androidzie na przykład czy jakieś limie.
[...]

Wiedziałem ile to kosztuje, ale jak mówię przynajmniej w prepaid
sprawdzanie konta to jest podstawowa usługa więc powinna być za darmo.

[...]

Źle się wyraziłem w poprzednim poście. Chodzi o to że kupujesz
samochód a za każde sprawdzenie ile Ci paliwa zostało w baku musisz
jakiś abonament płacić czy w inny sposób dopłacać.

W Tmobile tez pare rzeczy zostalo, wystarczy sie odzwyczaic od
sprawdzania konta kilka razy dziennie :-)

Chyba w T-Mogile :)

Pozdrawiam

Data: 2013-04-13 19:57:36
Autor: J.F.
Dnia Sat, 13 Apr 2013 19:53:05 +0200, dizel napisał(a):
On Sat, 13 Apr 2013 19:04:07 +0200, "J.F."
Jak maja taki telefon, to i tak trzeba pakiet
Jak ktoś umie tylko zadzwonić to pakiet netu mu tak potrzebny jak
niewiem co ,

Jeszcze musi ogarnac swoj smartfon, a tego na pewno nie umie :-)

pomijając to że w przypadku starszych użytkowników jeśli
to możliwe daje się inne telefony, jakieś starsze nokie, a nie
telefony na androidzie na przykład czy jakieś limie.

No i wtedy o "apce" mowic nie mozna.

Wiedziałem ile to kosztuje, ale jak mówię przynajmniej w prepaid
sprawdzanie konta to jest podstawowa usługa więc powinna być za darmo.

W zasadzie sie zgadzam.

[...]

Nie podpowiadaj, bo kto wie kiedy wprowadza :-)

W Tmobile tez pare rzeczy zostalo, wystarczy sie odzwyczaic od
sprawdzania konta kilka razy dziennie :-)
Chyba w T-Mogile :)

Poczekamy, zobaczymy. O pobudki juz pytalem - byc moze taki maja cel, pogrzebac prepaidy.

J.

Data: 2013-04-13 20:11:10
Autor: dizel
UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok wa żno?ci konta" - teraz jest to płatne!
On Sat, 13 Apr 2013 19:57:36 +0200, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Poczekamy, zobaczymy. O pobudki juz pytalem - byc moze taki maja cel, pogrzebac prepaidy.

W jednym się zgadzamy że jakby nie było na naszym rynku jest jakaś tam
konkurencja i można coś wybrać dla siebie, zobaczymy jak dalej się to
rozwinie. Pozdrawiam

Data: 2013-04-13 20:28:37
Autor: J.F.
Dnia Sat, 13 Apr 2013 20:11:10 +0200, dizel napisał(a):
[...]

Innym sie ten pomysl spodoba ? :-(
Bo z malo gadajacego klienta to sie nie wyzyje :-)

W Orange widze
"Stan i ważność swojego konta możesz również sprawdzić:
-zadzwoń pod numer *500 (opłata zgodna z Cennikiem)"

Niewidomi protestuja ? J.

Data: 2013-04-13 20:55:37
Autor: dizel
UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok wa żno?ci konta" - teraz jest to płatne!
On Sat, 13 Apr 2013 20:28:37 +0200, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Innym sie ten pomysl spodoba ? :-(
Bo z malo gadajacego klienta to sie nie wyzyje :-)

Może niektórzy lubią płacić za prestiż:)
W Orange widze
"Stan i ważność swojego konta możesz również sprawdzić:
-zadzwoń pod numer *500 (opłata zgodna z Cennikiem)"

Niewidomi protestuja ?

W karcie jest to darmowe, zresztą można też kodem sprawdzić i co
dziwne jak na Orange na dzień dzisiejszy za darmo.

Pozdrawiam

Data: 2013-04-13 21:09:24
Autor: John Kołalsky
UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok wa żno?ci konta" - teraz jest to płatne!

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>

[...]

Z reguły jeździ się na km bo lampka niestabilnie pokazuje a zbiorniki małe i poza rezerwą niezbyt wiele km jest do przejechania. Można zainstalować sobie aplikację na telefon, ale trzeba rejestrować tankowania...

Data: 2013-04-13 21:46:43
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-04-13 19:04, J.F. pisze:
[...]

Trzecia prawda - wszystkie samochody które znam, posiadają taką
funkcjonalność. Zlikwidować wskaźnik paliwa i wprowadzić funkcję na
przycisk, która zużywając np. 0.5l paliwa poda ile jeszcze go pozostało? No, świetny pomysł.

Mialem kiedys LPG - bez wskaznika, bez lampki (zepsula sie), nauczylem
sie na licznik km jezdzic :-)

Sprzedaj to jako hasło reklamowe.

Data: 2013-04-13 21:59:21
Autor: J.F.
Dnia Sat, 13 Apr 2013 21:46:43 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
[...]

Zakonotuj sobie - nie znasz wszystkich samochodow.

Zlikwidować wskaźnik paliwa i wprowadzić funkcję na
przycisk, która zużywając np. 0.5l paliwa poda ile jeszcze go pozostało? No, świetny pomysł.

A ile kosztuje sprawdzenie stanu konta w bankomacie w twoim banku ? Nie takie swietne pomysly weszly w zycie :-(

J.

Data: 2013-04-13 22:08:33
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-04-13 21:59, J.F. pisze:
[...]

Ok, zakonotuj sobie - wskaż taki samochód, który takiej funkcjonalności
nie posiada. Zupełnie poważnie pytam. Poczekam, cierpliwie.

[...]

0.

Nie takie swietne pomysly weszly w zycie :-(

Widzę, że je promujesz.

Data: 2013-04-13 23:21:53
Autor: J.F.
Dnia Sat, 13 Apr 2013 22:08:33 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
[...]

Dacia 1310, sierra, modelu nie pomne i mondeo mk1.

A coz to za bank ? J.

Data: 2013-04-14 22:53:00
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-04-13 23:21, J.F. pisze:
[...]

To są przykłady pojazdów, które takiej funkcjonalności nie posiadały?
Muszę Ciebie zmartwić - miał to nawet Trabant. Wkładałeś taki patyk
z 'nacięciami' i jak było poniżej ostatniego, to była to funkcjonalność
wcześniej opisywana. Za darmo.

A coz to za bank ?

Taki sobie.

Data: 2013-04-14 23:00:25
Autor: J.F.
Dnia Sun, 14 Apr 2013 22:53:00 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
[...]

I po cholere wyjezdzasz z trabantem kiedy mowimy ze sa samochody ktore
tego nie maja ? Mial nawet maluch, a mondeo nie ma (wspolczesne juz
ma)

Wkładałeś taki patyk
z 'nacięciami' i jak było poniżej ostatniego, to była to funkcjonalność
wcześniej opisywana. Za darmo.

Ale mowa o lampce rezerwy, takie cos co "bije po oczach" i informuje
dobitnie "zaraz stane".

A coz to za bank ?
Taki sobie.

A konkretnie ? J.

Data: 2013-04-14 23:18:11
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-04-14 23:00, J.F. pisze:
[...]

W kontekście dyskusji to Mondeo taką funkcjonalność posiadało. Na
wskaźniku. Nie było to płatne, zawsze dostępne i jasno informowało
o tym, że paliwka to tak krytycznie mało, ale jechać jeszcze można. Dodatkowo Twoja analogia ze stanem na koncie prepaida jest zwyczajnie
głupia, ponieważ nie wiesz, czy brak informacji o stanie środków
wystarczy na cokolwiek.

[...]

Nie o lampce, a generalnie o bezpłatnej informacji o małym stanie
'środków'. To mają zasadniczo wszystkie samochody cywilne - w tym te,
które wymieniłeś.

A coz to za bank ?
Taki sobie.

A konkretnie ?

Obsługa bywa niekompetentna.

Data: 2013-04-14 00:36:22
Autor: Jeffrey
[...]

daewoo tico nie miało

jeffrey

Data: 2013-04-14 22:54:26
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-04-14 00:36, Jeffrey pisze:

Ok, zakonotuj sobie - wskaż taki samochód, który takiej
funkcjonalności nie posiada. Zupełnie poważnie pytam. Poczekam,
cierpliwie.

daewoo tico nie miało

Nie? A czerwonego nie było? W niektórych to nawet coś się
świeciło ;)

Data: 2013-04-15 08:30:51
Autor: Jeffrey
Artur Maśląg wrote:
[...]

jakiś kretyn wymyślił że lampka niezapięcia pasa jest ważniejsza niż rezerwy - może w pierwszych wersjach było inaczej, ja miałem rocznik 1997

jeffrey

Data: 2013-04-14 07:08:28
Autor: Michal Tyrala
On Sat, 13 Apr 2013 22:08:33 +0200, Artur Maśląg wrote:

> Zakonotuj sobie - nie znasz wszystkich samochodow.

 Ok, zakonotuj sobie - wskaż taki samochód, który takiej funkcjonalności
 nie posiada. Zupełnie poważnie pytam. Poczekam, cierpliwie.

Lapmki rezerwy? VW T4, na pewno '92.

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2013-04-14 23:05:00
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-04-14 09:08, Michal Tyrala pisze:
[...]

A gdzie ja pisałem o samej lampce? W kontekście dyskusji pisałem o
funkcjonalności, a nie samej lampce. Nie znam samochodu, który by nie
informował o 'krytycznym' poziomie paliwa. Nawet Trabant z miarką
tę funkcjonalność posiadał - fakt że zabawnie to może wyglądać, ale
jak pomiar trzeba było w zabawny sposób dokonywać to i podobnie
rezerwa wyglądała :)

Data: 2013-04-15 07:22:47
Autor: Michal Tyrala
On Sun, 14 Apr 2013 23:05:00 +0200, Artur Maśląg wrote:

> Lapmki rezerwy? VW T4, na pewno '92.

 A gdzie ja pisałem o samej lampce?

Ja zwykle scinam mnostwo cytowan, ale powyzej akurat masz wszystko czego
trzeba.

pozdrawiam,

Data: 2013-04-11 18:11:23
Autor: J.F
UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok ważności konta" - teraz jest to płatne!
Użytkownik "Chris"  napisał w wiadomości
Jeffrey nabazgrał(a):
[...]

Sie reklamowali, ze zajrzenie do iboa z przegladarki w telefonie nie nalicza za transfer danych

J.

Data: 2013-04-12 10:44:46
Autor: Chris
[...]

A nie wiem, w sumie mnie to wali bo ma pakiet danych.

Data: 2013-04-11 17:51:29
Autor: J.F
Użytkownik "AL"  napisał w wiadomości grup
-3pln/ rok roczna ważność konta
no tu mnie wkurzyli (bo nagromadzilem sobie w tym celu srodkow (ostatnie podwojne doladowania) i teraz mam nieco sytuacje patowa - trzeba te srodki zuzyc

Jesli wylaczysz, to nie placisz, a termin waznosci zostaje. Przez rok.
Zreszta ... skoro tyle tych srodkow, to ta drobna oplata ich mocno nie nadwyrezy ... a i pozwoli skrocic okres oczekiwania.

Tylko oczekiwania na co ? :-)

[...]

Oplaty interkonektowe coraz mniejsze. Wysoka stawka do Play zostanie, ale czy Bonus przetrwa ? :-)

[...]

za 25zl ze sluchawka proponowali :-)

Poczekamy zobaczymy - na razie przejadam srodki zgromadzone - bede sie zastanawial, jak sie skoncza a wowczas sytuacja na rynku moze sie zmienic.

Moze znow wlacza podwojne doladowanie :-)

Bo raczej watpie aby pozwolili placic mniej - im zalezy na tym aby bylo wiecej :-)

J.

Data: 2013-04-10 12:35:14
Autor: Sławomir Szczyrba
UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok ważności konta" - teraz jest to płatne!
The Matrix has you, Michal Tyrala...
-3pln/ rok roczna ważność konta
A nie 3zl/mc?

Na miesiąc. 3/rok można spokojnie przeżyć :)
Ale i tak regulamin mówi, że oferta jest wazna "do odwołania, jednak nie dłużej
niż do 09.10.2013 r."
Hehe.

Sławek
--
  ________ - Dlaczego pies soltysa Wachocka byl najostrzejszym psem na swiecie?
_/ __/ __/ - Bo jak zdechl to lancuch jeszcze trzy dni szczekal.

Data: 2013-04-10 14:04:07
Autor: dizel
UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok ważności konta" - teraz jest to płatne!
On Wed, 10 Apr 2013 11:34:57 +0000 (UTC), Michal Tyrala
<wiesiu@bdm.com.pl> wrote:

On Wed, 10 Apr 2013 10:44:07 +0200, dizel wrote:
-3pln/ rok roczna ważność konta

A nie 3zl/mc?

oczywiście że na miesiąc,zgubiłem mc po drodze

Pozdrawiam

Data: 2013-04-11 17:53:36
Autor: J.F
[...]

Akurat informowali o tym i sms i listownie ...

J.

Data: 2013-06-05 20:54:50
Autor: 1634Racine
UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok ważności konta" - teraz jest to płatne!
Chris in news:kk33g8$b6o$1node1.news.atman.pl
[...]

a mozesz/moze ktos tak jednym zdaniem szepnac - zeby nie przekopywac sie przez niewatpliwie liczne watki o sprawie - jaka konkluzja byla w grupie? mieli prawo, czy nie?

bo ja sadze, ze jesli ktos np. w ub. roku jednym sms-em/kodem -> *100*68# przedluzyl na rok waznosc kata i wowczas bylo to wolne od oplat miesiecznych=3zl, to jest to bezwzglednie obowiazujace dla tych prepaidowcow. W biegu koni sie nie zmienia. Wyslanie takiego kodu bylo zawarciem umowy.

Z tego, ze od marca br. zrobili _nowa_ usluge -> "waznosc konta przedluzona na rok po kazdej rozmowie", jeszcze nie wynika, ze ktos na 100% takie cudo chce. A przyslali mi  info z BOK, ze juz pobieraja ode mnie 3zl/mies, ale.... uwaga: moge uruchomic "waznosc konta przedluzona na rok po kazdej rozmowie" kodem  *100*68# ...
Przeciez to jest jakas paranoja, zero logiki. I gangsterstwo.
ciekawe co mi odpowiedza na mail do bok-u o takich wlasnie okolicznosciach jak wyzej opisalem....

Data: 2013-06-05 21:42:06
Autor: 1634Racine
UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok ważności konta" - teraz jest to płatne!
1634Racine in news:51af8da4$0$1261$65785112news.neostrada.pl
Chris in news:kk33g8$b6o$1node1.news.atman.pl
Marcin N nabazgrał(a):
No to gnojki pojechali.
Nagle usługa stała się płatna 3 zł miesięcznie. Po prostu dostałem
SMSa,  Ĺźe przedłuĹźyli mi usługę o miesiąc. Zajrzałem na ich stronę -
[...]

a poki co - przez www wylaczylem dranstwo, nadszedl sms potwierdzajacy wylaczenie sciagania 3zl/mies + potwierdzenie waznosci konta do lipca 2014 - ciekawe,czy to naprawde tak jest :)

Data: 2013-06-06 01:44:52
Autor: J.F.
Dnia Wed, 5 Jun 2013 20:54:50 +0200, 1634Racine napisał(a):
[...]

Alez mozna zmienic. Nowy cennik, nowy regulamin, powiadomienie o zmianie 30 dni przed
wejsciem w zycie i "jesli sie pan nie zgadza to moze wypowiedziec
umowe".

[...]

Bank mi chyba co miesiac zmienia tabele oplat, miasto rzadziej - ale
woda drozeje, elektrownia prad, spoldzielnia czynsz, kablowka programy
.... wszyscy tak gangstersko dzialaja, tylko komorkowcy prawie nie :-)

J.

Data: 2013-04-10 12:19:13
Autor: Sławomir Szczyrba
UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok ważności konta" - teraz jest to płatne!
Ave Marcin N! Morituri te salutant!
No to gnojki pojechali.

Dziwne, mnie kilkakrotnie uprzedzili o tym SMSem...

Sławek
--
  ________ Mały poradnik życia -  74 :
_/ __/ __/ Jedz suszone śliwki.

Data: 2013-04-10 14:26:31
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-04-10 14:19, Sławomir Szczyrba pisze:
Ave Marcin N! Morituri te salutant!
No to gnojki pojechali.

Dziwne, mnie kilkakrotnie uprzedzili o tym SMSem...

Może je kasował, bo spam ;)

Data: 2013-04-10 14:45:38
Autor: Marcin N
W dniu 2013-04-10 14:26, Artur Maśląg pisze:
W dniu 2013-04-10 14:19, Sławomir Szczyrba pisze:
Ave Marcin N! Morituri te salutant!
No to gnojki pojechali.

Dziwne, mnie kilkakrotnie uprzedzili o tym SMSem...

Może je kasował, bo spam ;)

Ty, Maśląg, nie masz jakiejś kobity? Czep się jej.
Jesteś najbardziej upierdliwą osobą, jaką spotykam na newsach. Musisz leczyć niezłe kompleksy tym swoim gadaniem. Rozumiem, żeś pewnie 40 letni prawiczek i tyle masz od życia, co sobie pogadasz w Internecie.

Toleruję Cię, ale nawet moja tolerancja ma swoje granice.

Sławek - żadnych SMSów nie przysłali. Dzisiaj pierwszy z informacją, że przedłużyli usługę.

--
MN

Data: 2013-04-10 15:20:05
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-04-10 14:45, Marcin N pisze:
[...]

Rozbawiłeś mnie do łez :)

Data: 2013-04-10 19:27:23
Autor: Skylla
W dniu 2013-04-10 09:01, Marcin N pisze:
No to gnojki pojechali.

Nagle usługa stała się płatna 3 zł miesięcznie. Po prostu dostałem SMSa,
że przedłużyli mi usługę o miesiąc. Zajrzałem na ich stronę - a tam opłaty!

A jakie są właściwie ważności konta po doładowaniu bez tej promocji, bo doprawdy na stronie t-mobile nie można tego znaleźć...

Data: 2013-04-10 19:32:02
Autor: Skylla
UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi " rok ważności konta" - teraz jest to płatne!

A jakie są właściwie ważności konta po doładowaniu bez tej promocji, bo
doprawdy na stronie t-mobile nie można tego znaleźć...

Dobra, znalazłem, ale da sie tylko przez google - ze strony bez szans, tak ukryte:
http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/stali_klienci/uslugi_do_telefonu/uslugi_obnizajace_koszty/na_karte/doladuj_konto/nominaly_waznosc

Data: 2013-04-11 08:11:25
Autor: Marcin N
W dniu 2013-04-10 19:32, Skylla pisze:

[...]

O kurczę! Skrócili.

O ile pamiętam, to przedłużenie o miesiąc było zwykle tańsze.

Ewidentnie podnoszą ceny w tak taku. Ta promocja: rok ważności - musiała ich solidnie uderzyć po kieszeni.

Masz rację - znalezienie czegokolwiek na ich stronie to dramat.
Zakładam, że to świadome działanie mające na celu zaciemnienie tego, ile tak naprawdę musi płacić klient.

--
MN

Data: 2013-04-11 10:13:47
Autor: Skylla
[...]

Skoro po dezaktywacji pakietu ważność zostaje, to może można aktywować go, zrobić połączenie, które przedłuży na rok, deaktywować (3 zł pobiorą za te 1 miesiąc) i to samo dopiero za rok?

Data: 2013-04-11 12:38:28
Autor: Jeffrey
Skylla wrote:
[...]

nie zostaje- ważność wraca do takiego poziomu jakby nie było aktywowane rok ważności

jeffrey

Data: 2013-04-11 13:09:11
Autor: Marcin N
W dniu 2013-04-11 12:38, Jeffrey pisze:
Skylla wrote:
[...]

Zostaje. Jednak usługa i tak ma wygasnąć za kilka miesięcy.

--
MN

Data: 2013-04-11 18:27:52
Autor: Jeffrey
Marcin N wrote:

Zostaje. Jednak usługa i tak ma wygasnąć za kilka miesięcy.

jeśli uruchomisz usługę ktĂłra  automatycznie deaktywuje rok waĹźności ( np podwĂłjne doładowanie) to waĹźność konta zostaje zmniejszona - przerabiałem to

jeffrey

Data: 2013-06-05 21:52:03
Autor: 1634Racine
UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok ważności konta" - teraz jest to płatne!
Skylla in news:kk5rbs$m95$1sunflower.man.poznan.pl
[...]

ja aktywowalem waznosc na rok (bez "po kazdej rozmowie") jeszcze w ub. roku, kodem *100*68#, bylo to calkowicie bezplatne/mies;
nagle zaczeli sciagac 3zl/mies, przed chwila przez www wygasilem zdzierstwo, ktorego _nigdy_ nie zamawialem (bezczelnie ekstrapolowali na nowy regulamin moj stary sms/kod z czasow bezplatnosci) i wlasnie dostalem sms, ze usluga wygaszona, a konto wazne do lipca 2014 (ciekawym, czy to prawda...).

Data: 2013-04-11 17:39:48
Autor: J.F
UĹźytkownik "Marcin N"  napisał w wiadomości
[...]

Nie, o ile pamietam to zawsze tak bylo.

Ewidentnie podnoszą ceny w tak taku. Ta promocja: rok ważności - musiała ich solidnie uderzyć po kieszeni.

No ba - przez poltora roku nie zobaczyli ani zlotowki.
Ale to nie z winy waznosci, tylko wczesniejszych podwojnych doladowan.

Tak czy inaczej - po tych ostatnich i przyszlych obnizkach cen wielu klientow nie wygada 15 zl/mc.
A oni by chcieli zeby im wplacac po 50.

I nie spodziewam sie dalszych obnizek. U wszystkich sie nie spodziewam.

Pewnie zdryfuje gdzies w kierunku amerykanskim - klient dostaje pakiet GB, a reszta wliczona w cene.
Z tym ze cena wysoka.

Masz rację - znalezienie czegokolwiek na ich stronie to dramat.
Zakładam, że to świadome działanie mające na celu zaciemnienie tego, ile tak naprawdę musi płacić klient.

Raczej nie, predzej taka forma zadufania.
Mamy nowa swietna promocje, czemu pan nie korzysta, jedna, druga, trzecia, kazda ladnie opisana ... tylko gdzie jest ten regulamin, co to stanowi integralna czesc umowy :-)

J.

Data: 2013-04-20 22:00:24
Autor: J.F.
Dnia Wed, 10 Apr 2013 09:01:56 +0200, Marcin N napisał(a):
No to gnojki pojechali.
Nagle usługa stała się płatna 3 zł miesięcznie. Po prostu dostałem SMSa, że przedłużyli mi usługę o miesiąc. Zajrzałem na ich stronę - a tam opłaty!

A propos - zaczeli juz reklamowac nowa usluge. Ta platna.

Ciekawe, ludzie tacy glupi, czy taka rotacja ? J.

UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok ważności konta" - teraz jest to płatne!