UWAGA TVN: Jak stracić rower w Polsce ? Reportaż.

Data: 2011-05-28 11:04:13
Autor: ChieftainY2k
UWAGA TVN: Jak stracić rower w Polsce ? Reportaż.
Dla zainteresowanych:

http://uwaga.tvn.pl/48559,news,,jak_stracic_rower_w_polsce,reportaz.html

Ignorancja ludzi - porażająca.

Data: 2011-05-28 20:56:36
Autor: ToMasz
ChieftainY2k pisze:
Dla zainteresowanych:

http://uwaga.tvn.pl/48559,news,,jak_stracic_rower_w_polsce,reportaz.html

Ignorancja ludzi - porażająca.

boję się ze mnie wyśmiejecie, ale zastanówcie sie. gdyby było prawo
pozwalające bezkarnie "użyć siły" w ochronie naszej własności? TEraz
odezwą się "obrońcy" : i co będziesz stał w bramie i czekał? nie, ja
nie, ale mam kumpli którzy mają warunki fizyczne zeby stać w bramie i
czekać na chętnego. Jeśli każdy z nas ma takiego kumpla to będzie ich
trochę. Jeśli złodziej pomyśli ze policja go nie tknie, ale może ktoś w
bramie stoi, to zastanowi się dwa razy. Ale kogo to obchodzi jakie mamy
prawo.
ToMasz

Data: 2011-05-28 12:48:49
Autor: Piotrpo
On 28 Maj, 20:56, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:
> [...]

trochę. Jeśli złodziej pomyśli ze policja go nie tknie, ale może ktoś w
bramie stoi, to zastanowi się dwa razy. Ale kogo to obchodzi jakie mamy

Akurat prawo ci pozwala użyć siły w obronie swojej, lub nie swojej
własności. Oczywiście w ograniczonym mocno zakresie.

Data: 2011-05-28 21:36:39
Autor: Michoo
W dniu 28.05.2011 20:56, ToMasz pisze:
boję się ze mnie wyśmiejecie, ale zastanówcie sie. gdyby było prawo
pozwalające bezkarnie "użyć siły" w ochronie naszej własności?
Widzisz sprawę bardzo jednostronnie - takie prawo by znaczyło, że ktoś komu byś się nie spodobał użyłby przeciw Tobie siły razem z kolegami. W obronie swojej paczki papierosów - koledzy zaświadczą. Bezkarnie. Nadal koncepcja wydaje się taka genialna?

Michoo

Data: 2011-05-29 01:19:02
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik "ChieftainY2k" <chieftainy2k@gmail.com> napisał w wiadomości news:a1854964-59a3-43ce-9a71-3ece47ea5693j23g2000yqc.googlegroups.com...
Dla zainteresowanych:

http://uwaga.tvn.pl/48559,news,,jak_stracic_rower_w_polsce,reportaz.html

Ignorancja ludzi - porażająca.
Jesteś pewien, że prawidłowo używasz tego słowa? O ignorancji można mówić w wypadku babci, która nie miała pojęcia, czy facet zapina czy przecina łańcuch. W pozostałych przypadkach to nie ignorancja ale ignorowanie.

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

Data: 2011-05-28 22:25:08
Autor: anu
UWAGA TVN: Jak stracić rower w Polsce ? Reportaż.
On 29 Maj, 01:19, "Yogi\(n\)" <yog...@tlen.pl> wrote

 O ignorancji można mówić w
wypadku babci, która nie miała pojęcia, czy facet zapina czy przecina
łańcuch.

Ty z kolei niefortunnie używasz słowa "babcia" . Babcia to matka
twojej matki lub ojca - nieprawdaż?
Jeśli chciałeś napisać o jednej z osób występujących w reportażu, to
mogłeś napisać po prostu "kobieta", a  jeśli ze smarkatą satysfakcją
chciałeś podkreślić, że ciebie procesy starzenia jeszcze nie dosięgły,
a tę kobietę owszem, to mogłeś napisać "starsza kobieta".

To plaga. Jeśli ktoś nie jest osobą publiczną - bo Wajdę, Kuca,
Staniszkis itd. nikt się nie odważy tak potraktować -  a ma pecha
znaleźć się w jakimś opisie choćby w związki z tym, że uczestniczy w
jakimś niezbyt szczęśliwym zdarzeniu np. wypadku, a w dodatku dobiega
sześćdziesiątki, to na bank będzie opisany jako staruszek lub
staruszka.

Zatem informuję cię, że nie masz co wyrażać w ten sposób pogardy wobec
starszych ludzi, bo choć na razie jesteś młodym chamem, to za
kilkadziesiąt lat nieuchronnie staniesz się starym chamem, bo ciało
się zmieni, a cechy charakteru pozostaną. A od tej kobiety wara
szczylu, bo ona istotnie dla kogoś jest babcią, matką, ciotką, siostrą
i ona ani jej krewni nie życzą sobie, żeby jakiś cwany dziennikarz
wykorzystywał ją do swojej manipulacji, a jakiś internetowy troglodyta
prymitywnie ją obrażał.

Data: 2011-05-29 12:44:13
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik "anu" <perzan@gmail.com> napisał w wiadomości news:48db7814-5e27-4c6f-b193-04adc710a85e28g2000yqu.googlegroups.com...
On 29 Maj, 01:19, "Yogi\(n\)" <yog...@tlen.pl> wrote

(...) bo choć na razie jesteś młodym chamem, to za

A ty jesteś zwykłym przygłupem, bo ja dawno jestem w wieku w którym mógłbym być dziadkiem, określenie zaś kogoś mianem "babcia" o ile jest w wieku "babciowym" uzus językowy jak nak najbardziej uznaje za poprawny.
Ignorancja zaś to coś, czym się w powyższym poscie wykazałeś, na równi z głupotą i chamstwem.

Data: 2011-05-29 12:49:40
Autor: Paveu
UWAGA TVN: Jak stracić rower w Polsce ? R eportaż.
IMHO ten reportaż-prowokacja dziennikarska obala mit, jakoby przypięcie roweru "na widoku", w miejscu uczęszczanym, było bezpieczniejsze niż w jakimś zaułku.

P.

Data: 2011-05-29 16:36:52
Autor: Fabian
W dniu 29.05.2011 12:49, Paveu pisze:
IMHO ten reportaż-prowokacja dziennikarska obala mit, jakoby przypięcie
roweru "na widoku", w miejscu uczęszczanym, było bezpieczniejsze niż w
jakimś zaułku.

Mimo to myślę, że jest. Złodziej też ma swoje nerwy i jak ma wybór to
będzie kroił na boku niż na widoku.

Fabian.

Data: 2011-05-29 16:47:25
Autor: Paveu
UWAGA TVN: Jak stracić rower w Polsce ? R eportaż.
W dniu 2011-05-29 16:36, Fabian:
[...]

Zwłaszcza po obejrzeniu tego programu...

P.

Data: 2011-05-29 13:05:14
Autor: Michoo
W dniu 29.05.2011 07:25, anu pisze:
[...]
Jeżeli dla Ciebie słowo "babcia" to _obraźliwe_ podkreślenie czyjegoś wieku, jeżeli uważasz, że starość to coś wstydliwego co należy przemilczeć, to wychowano...

Michoo

Data: 2011-05-29 18:34:24
Autor: Wojtas
W dniu 2011-05-29 13:05, Michoo pisze:

wieku, jeżeli uważasz, że starość to coś wstydliwego co należy
przemilczeć, to wychowano...

Do swoich rodziców mówisz "hej dziadki"?

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2011-05-30 09:25:44
Autor: Marcin Gala
On 29-05-2011 18:34, Wojtas wrote:
W dniu 2011-05-29 13:05, Michoo pisze:

wieku, jeżeli uważasz, że starość to coś wstydliwego co należy
przemilczeć, to wychowano...

Do swoich rodziców mówisz "hej dziadki"?

Odkad mam dzieciaka i rzeczywiscie sa dziadkami, to bardzo czesto. Nie zauwazylem zeby Im to przeszkadzalo, a nawet wrecz przeciwnie.

--
Ahmed
Nigdy nie dyskutuj z czlowiekiem ktory ma nad toba pol litra przewagi.

Data: 2011-05-30 16:16:02
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik "Michoo" <michoo_news@vp.pl> napisał w wiadomości news:irt99v$319$1news.onet.pl...
W dniu 29.05.2011 07:25, anu pisze:
Jeżeli dla Ciebie słowo "babcia" to _obraźliwe_ podkreślenie czyjegoś wieku, jeżeli uważasz, że starość to coś wstydliwego co należy przemilczeć, to wychowano...

Jak ktoś ma zryty beret przez poprawność polityczną, to tak się kończy ;-)

Data: 2011-05-29 18:33:36
Autor: Wojtas
W dniu 2011-05-29 07:25, anu pisze:

kilkadziesiąt lat nieuchronnie staniesz się starym chamem

On jest starym chamem - vide pl.pregierz.

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2011-05-30 16:09:49
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik "Wojtas" <wojtas@!#NOSPAM#!rubikon.pl> napisał w wiadomości news:irtsh1$mbg$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2011-05-29 07:25, anu pisze:

kilkadziesiąt lat nieuchronnie staniesz się starym chamem

On jest starym chamem - vide pl.pregierz.

O wiele lepiej być starym chamem, niż młodym komuchem.

Data: 2011-05-29 07:07:47
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-05-28 20:04, ChieftainY2k pisze:
Dla zainteresowanych:

http://uwaga.tvn.pl/48559,news,,jak_stracic_rower_w_polsce,reportaz.html

Ignorancja ludzi - porażająca.

Co sądzicie o zabezpieczeniu roweru, które jest pokazywane na 6 minut przed końcem video?

--
Liwiusz

Data: 2011-05-29 23:31:20
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Liwiusz pisze:
[...]

IMHO złodziej nie ciachnie tego piłą lub nożycami widocznymi w materiale. Zapewne jest do złamania, ale nie tak hop siup jak te z filmu.

Seco

Data: 2011-05-30 12:47:06
Autor: Ryszard Mikke
ChieftainY2k <chieftainy2k@gmail.com> napisał(a):
Dla zainteresowanych:

http://uwaga.tvn.pl/48559,news,,jak_stracic_rower_w_polsce,reportaz.html

Ignorancja ludzi - pora=BFaj=B1ca.

Ja tylko przypomne, ze tak samo traci sie rower w Nowym Jorku.
I jeszcze kurier na skuterze pomoze zlodziejowi.
Filmik krazyl po preclu ze dwa lata temu...

rmikke

--

UWAGA TVN: Jak stracić rower w Polsce ? Reportaż.