UWAGA TVN: Jak stracić rower w Polsce ? Reportaż.

Data: 2011-05-28 20:56:36
Autor: ToMasz
UWAGA TVN: Jak stracić rower w Polsce ? Reportaż.
ChieftainY2k pisze:
Dla zainteresowanych:

http://uwaga.tvn.pl/48559,news,,jak_stracic_rower_w_polsce,reportaz.html

Ignorancja ludzi - porażająca.

boję się ze mnie wyśmiejecie, ale zastanówcie sie. gdyby było prawo
pozwalające bezkarnie "użyć siły" w ochronie naszej własności? TEraz
odezwą się "obrońcy" : i co będziesz stał w bramie i czekał? nie, ja
nie, ale mam kumpli którzy mają warunki fizyczne zeby stać w bramie i
czekać na chętnego. Jeśli każdy z nas ma takiego kumpla to będzie ich
trochę. Jeśli złodziej pomyśli ze policja go nie tknie, ale może ktoś w
bramie stoi, to zastanowi się dwa razy. Ale kogo to obchodzi jakie mamy
prawo.
ToMasz

Data: 2011-05-28 12:48:49
Autor: Piotrpo
On 28 Maj, 20:56, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:
> [...]

trochę. Jeśli złodziej pomyśli ze policja go nie tknie, ale może ktoś w
bramie stoi, to zastanowi się dwa razy. Ale kogo to obchodzi jakie mamy

Akurat prawo ci pozwala użyć siły w obronie swojej, lub nie swojej
własności. Oczywiście w ograniczonym mocno zakresie.

Data: 2011-05-28 21:36:39
Autor: Michoo
W dniu 28.05.2011 20:56, ToMasz pisze:
boję się ze mnie wyśmiejecie, ale zastanówcie sie. gdyby było prawo
pozwalające bezkarnie "użyć siły" w ochronie naszej własności?
Widzisz sprawę bardzo jednostronnie - takie prawo by znaczyło, że ktoś komu byś się nie spodobał użyłby przeciw Tobie siły razem z kolegami. W obronie swojej paczki papierosów - koledzy zaświadczą. Bezkarnie. Nadal koncepcja wydaje się taka genialna?

Michoo

UWAGA TVN: Jak stracić rower w Polsce ? Reportaż.