UWAGA UWAGA!!! PASPN otworzyl ligi!

Data: 2010-06-29 04:16:03
Autor: Leszczur
UWAGA UWAGA!!! PASPN otworzyl ligi!
Panowie!

PASPN otworzył mozliwość zakładania lig w których wcielamy się w
prawdziwego wirtualnego GM'a.
Założyłem ligę dla naszej grupy - o nazwie PRSK 2010-11. Jako ze nie
uzbieramy 30 GM'ów - liga będzie składała się z 16 drużyn w 4
dywizjach. 18 spotkań w sezonie (cykl tygodniowy H2H) plus playoffs.

Jako, że jest sezon ogórkowy to draft ustawiłem na 28 sierpnia od
18:00. Na pick będzie po 120 sekund.
Link do ligi: http://www.paspn.net/default.asp?p=90&leagueid=6212&seasonid=54

Sugeruję dołączanie najpierw jako GM. Jest też możliwość bycia
agentem, ale lepiej jest zapełnić ligę GM'ami i korzystać z
automatycznego agenta - żeby nie było nieporozumień przy negocjacjach
i wyborze ofert dla FA.

Zwłaszcza w obliczu ostatnich dyskusji o GM'ach - dołączajcie i
pokażcie na co Was stać :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-29 13:25:32
Autor: wiLQ
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

PASPN otworzył mozliwość zakładania lig w których wcielamy się w
prawdziwego wirtualnego GM'a.

;-)

Założyłem ligę dla naszej grupy - o nazwie PRSK 2010-11. Jako ze nie
uzbieramy 30 GM'ów - liga będzie składała się z 16 drużyn w 4
dywizjach. 18 spotkań w sezonie (cykl tygodniowy H2H) plus playoffs.

Slusznie, ostatnio jak pytales bylo mniej wiecej tylu chetnych.

Jako, że jest sezon ogórkowy to draft ustawiłem na 28 sierpnia od
18:00. Na pick będzie po 120 sekund.

Istotniejsze sa zasady:
- draftujemy graczy wlacznie z ich oryginalnymi kontraktami? - jak ustalamy kolejnosc jesli draft jest wezykiem? - da sie zrobic licytacje?
Zwłaszcza w obliczu ostatnich dyskusji o GM'ach - dołączajcie i
pokażcie na co Was stać :-)

Hehe. Ladne przejscie.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-29 04:37:07
Autor: Leszczur
On 29 Cze, 13:25, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> Jako, e jest sezon og rkowy to draft ustawi em na 28 sierpnia od
> 18:00. Na pick b dzie po 120 sekund.

Istotniejsze sa zasady:
- draftujemy graczy wlacznie z ich oryginalnymi kontraktami?

Tak.

- jak ustalamy kolejnosc jesli draft jest wezykiem?

Nie mam pojęcia. Gdzieś po drodze jest pewnie losowanie. Póki co
wziąłem Nets z całym dobrodziejstwem inwentarza.

- da sie zrobic licytacje?

Licytujemy tylko FA.

> Zw aszcza w obliczu ostatnich dyskusji o GM'ach - do czajcie i
> poka cie na co Was sta :-)

Hehe. Ladne przejscie.

:-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-29 13:44:56
Autor: wiLQ
> [...]

> Istotniejsze sa zasady:
> - draftujemy graczy wlacznie z ich oryginalnymi kontraktami?

To dobrze...

> - jak ustalamy kolejnosc jesli draft jest wezykiem?

Nie mam pojęcia. Gdzieś po drodze jest pewnie losowanie. > - da sie zrobic licytacje?

Licytujemy tylko FA.

... ale to juz brzmi dla mnie slabo, wiec mam propozycje:
Zrobmy licytacje na yaskowym mocku i wyniki przeniesmy do PASPN.
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-29 04:57:18
Autor: Leszczur
On 29 Cze, 13:44, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Nie mam poj cia. Gdzie po drodze jest pewnie losowanie.

> Licytujemy tylko FA.

.. ale to juz brzmi dla mnie slabo, wiec mam propozycje:
Zrobmy licytacje na yaskowym mocku i wyniki przeniesmy do PASPN.

W tej lidze obowiązują pensje z sezonu 2010-2011. Dostępny był tylko
ten jeden tryb wyboru.
Więc nie będziesz miał możliwości licytowania pensji zawodników
draftowanych.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-29 13:59:50
Autor: wiLQ
> [...]

ten jeden tryb wyboru.
Więc nie będziesz miał możliwości licytowania pensji zawodników

Nie o to mi chodzilo. Oryginalne kontrakty z NBA IMHO sa podstawa
natomiast wolalbym bysmy porozdzielali zawodnikow do poszczegolnych
druzyn nie wezykiem, a licytacja.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-29 05:53:59
Autor: Leszczur
On 29 Cze, 13:59, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

Nie o to mi chodzilo. Oryginalne kontrakty z NBA IMHO sa podstawa
natomiast wolalbym bysmy porozdzielali zawodnikow do poszczegolnych

To jest do zrobienia, ale musielibyśmy się mocno zsynchronizować.
Pierwszy draft licytowany, ale pamiętając o wysokości kontraktów, a
drugi już wężyk, ale wybierając zawodników ściśle określonych. Do
zrobienia, ale widzę mnóstwo punktów w których da się coś spieprzyć.
Wystarczy, żeby jeden GM wziął innego ziutka, a cały system idzie się
walić, bo taki ruch ma wpływ na całą strukturę płac.

Chyba trzeba założyć ligę testową dla kilku drużyn i przetestować taki
sposób.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-29 15:24:19
Autor: wiLQ
> [...]

Wystarczy, żeby jeden GM wziął innego ziutka, a cały system idzie się
walić, bo taki ruch ma wpływ na całą strukturę płac.

Tzn jako komisz nie masz zadnej kontroli nad rosterami? Bo optymalnie
byloby przeprowadzic licytacje i po prostu wklepac sklady do PASPN.
Chocby poprzez jednoGMowy draft.

Chyba trzeba założyć ligę testową dla kilku drużyn i przetestować taki
sposób.

Eeee, najpierw poczekajmy na wypowiedzi innych.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-29 13:33:30
Autor: wiLQ
wiLQ napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Założyłem ligę dla naszej grupy - o nazwie PRSK 2010-11.

BTW, jaki jest Passcode?
  --
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-29 04:35:39
Autor: Leszczur
On 29 Cze, 13:33, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

BTW, jaki jest Passcode?

prsk_rulez :-)

Data: 2010-06-29 13:41:38
Autor: wiLQ
UWAGA UWAGA!!! PASPN otworzyl ligi!

> BTW, jaki jest Passcode?

prsk_rulez :-)

A mozna wybrac sobie druzyne czy to losowe?
Przy okazji pytam czy celowo wybrales Nets ;-)

Magic odpadaja skoro nie ma dywizji Southeast?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-29 04:53:59
Autor: Leszczur
On 29 Cze, 13:41, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> prsk_rulez :-)

A mozna wybrac sobie druzyne czy to losowe?
Przy okazji pytam czy celowo wybrales Nets ;-)

Miałem do wyboru Knicks, Nets, Boston, Orlando, Wizards i Sixers.
Ale najpierw wybierasz slot patrząc na dywizję i potem masz wybór
ograniczony do drużyn z tej dywizji.

Magic odpadaja skoro nie ma dywizji Southeast?

Są w Atlantyckiej.

Data: 2010-06-29 14:04:24
Autor: wiLQ
> [...]

Miałem do wyboru Knicks, Nets, Boston, Orlando, Wizards i Sixers.
Ale najpierw wybierasz slot patrząc na dywizję i potem masz wybór

No tak, ale jak widac dywizje nie sa takie same jak w NBA, wiec moze
napisz jakie sa u nas?

> Magic odpadaja skoro nie ma dywizji Southeast?

Są w Atlantyckiej.

Zmienilem zdanie, wezme Clippersow i chyba nawet nie musze tlumaczyc
dlaczego ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-29 05:47:53
Autor: Leszczur
On 29 Cze, 14:04, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Mia em do wyboru Knicks, Nets, Boston, Orlando, Wizards i Sixers.
> Ale najpierw wybierasz slot patrz c na dywizj i potem masz wyb r
> ograniczony do dru yn z tej dywizji.

No tak, ale jak widac dywizje nie sa takie same jak w NBA, wiec moze
napisz jakie sa u nas?

A nie wiem. Tego nie mogłem kontrolować :-)

> S w Atlantyckiej.

Zmienilem zdanie, wezme Clippersow i chyba nawet nie musze tlumaczyc
dlaczego ;-)

No widzę, że wybieramy kluby z tradycjami. Nastepni będą pewnie Sixers
i Wolves ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-29 15:25:45
Autor: wiLQ
> [...]

> dlaczego ;-)

No widzę, że wybieramy kluby z tradycjami. Nastepni będą pewnie Sixers

Hej, jakby na to nie patrzec kazdy z nas ma znacznie wieksza szanse
spieprzenia skladu niz wygrania mistrzostwa ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-29 18:10:55
Autor: Gerard
UWAGA UWAGA!!! PASPN otworzyl ligi!
Leszczur wrote:
Panowie!

Zwłaszcza w obliczu ostatnich dyskusji o GM'ach - dołączajcie i
pokażcie na co Was stać :-)

Czy jeżeli wybiorę OKC Thunder to będzie zdrada ideałów...? ;-)

pozdr

Data: 2010-06-29 13:26:41
Autor: Leszczur
On 29 Cze, 18:10, "Gerard" <gerar...@poczta.onet.pl> wrote:
Leszczur wrote:
> Panowie!

> Zw aszcza w obliczu ostatnich dyskusji o GM'ach - do czajcie i
> poka cie na co Was sta :-)

Czy je eli wybior OKC Thunder to b dzie zdrada idea w...? ;-)

Tak! Ty musisz wybrać Chciago czy inne Utah ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-29 22:59:44
Autor: wiLQ
Gerard napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Zwłaszcza w obliczu ostatnich dyskusji o GM'ach - dołączajcie i
> pokażcie na co Was stać :-)

Czy jeżeli wybiorę OKC Thunder to będzie zdrada ideałów...? ;-)

Wrecz przeciwnie, pokaz im jak Thunder powinni wygladac pod wodza
dobrego GMa ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-30 05:49:10
Autor: Hubert Janiszewski
UWAGA UWAGA!!! PASPN otworzyl ligi!
Hej, witam po urlopie, wlasnie zapisalem sie do ligi (Go
Knickerbockers !!!), tylko nie za bardzo czaję tegoroczne zasady.
Skoro bedzie tylko 16 GM-ów, to co z zawodnikami z "nieaktywnych"
teamów? Będą wyłączeni z zabawy, czy trafia na FA, czy moze jakis
specjalny draft będzie? A moze zaczniemy z pustymi rosterami i pelnym
SC od jakiegos expansion draftu?

Mozesz mi to jakos rozjasnic, albo na jakiegos FAQ-a, albo rulesy
nakierowac?

Pozdrawiam,

Data: 2010-06-30 06:11:52
Autor: Leszczur
On 30 Cze, 14:49, Hubert Janiszewski <hube...@fbbest.com> wrote:
[...]

IMO zawodnicy drużyn niewykorzystanych będą FA, ale też nie znalazłem
żadnej informacji na ten temat. Spróbuję pogadać z firmą prowadzącą tę
stronę.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-30 16:12:08
Autor: wiLQ
> [...]

> nakierowac?

IMO zawodnicy drużyn niewykorzystanych będą FA

Huh? Zupelnie inaczej sobie to wyobrazalem. Tzn najpierw przeprowadzamy
draft uwzgledniajacy wszystkich graczy w lidze. Wydraftowani trafiaja do
odpowiedniego teamu z oryginalnym NBAowskim kontraktem, a reszta laduje
w puli FAsow (prawdopodobnie juz bez kontraktu).

, ale też nie znalazłem
żadnej informacji na ten temat. Spróbuję pogadać z firmą prowadzącą tę
stronę.

To moze przy okazji dopytaj o schedule? Tzn czy beda mecze tylko w
dywizji/konferencji czy moze gra sie z kazdym po jednym razie bo jest
tylko 15 przeciwnikow?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-30 13:09:56
Autor: wiLQ
UWAGA UWAGA!!! PASPN otworzyl ligi!
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Tak mi sie przypomnialo... co w koncu robimy z agentami?

[...]

Lepiej? Z jednej strony automat bylby pewnie szybszy, latwiejszy i bardziej
przejrzysty, ale z drugiej mialby zerowa odpowiedzialnosc (Hubert pisal
cos o bugach) i pozbywalibysmy sie istotnego elementu realnej NBA, a
przeciez relacji na linii agent-GM dotychczas zadne FB nie oferowalo.

I jeszcze jeden dopisek, w wishlist PASPN mialo "Custom Fantasy
Scoring", zrobili cos w tym kierunku? Moze pojawilo sie roto?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-30 06:10:33
Autor: Leszczur
On 30 Cze, 13:09, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Tak mi sie przypomnialo... co w koncu robimy z agentami?

Na razie nic. Co prawda można dołączać jako agent, ale widzę tu duże
pole do problemów przy wyborze ofert. Skoro nawet w FB-Best były
problemy z oceną poziomu "koleżeńskości" w trejdach - tutaj takich
nieporozumień może być więcej. Dlatego wolałbym z automatycznym
agentem.

> [...]
> agentem, ale lepiej jest zapełnić ligę GM'ami i korzystać z
> automatycznego agenta - żeby nie było nieporozumień przy negocjacjach

Lepiej?

Yup.

[...]

Tak. I teraz popatrz - dajesz ofertę na LeBrona 120/6, a kupuje go
ktoś inny za 80/5. Co myślisz o powodach takiej a nie innej decyzji
agenta?

I jeszcze jeden dopisek, w wishlist PASPN mialo "Custom Fantasy
Scoring", zrobili cos w tym kierunku? Moze pojawilo sie roto?

Przy zakładaniu ligi nie widziałem takiej możliwości.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-30 16:07:54
Autor: wiLQ
> [...]

Tak. I teraz popatrz - dajesz ofertę na LeBrona 120/6, a kupuje go
ktoś inny za 80/5. Co myślisz o powodach takiej a nie innej decyzji

Pytasz agenta publicznie skad taka decyzja, a co zrobisz jak taka gafe
popelni automat? --
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-30 07:23:12
Autor: Leszczur
On 30 Cze, 16:07, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Tak. I teraz popatrz - dajesz ofert na LeBrona 120/6, a kupuje go
> kto inny za 80/5. Co my lisz o powodach takiej a nie innej decyzji
> agenta?

Pytasz agenta publicznie skad taka decyzja,

I co Ci po wiedzy skoro kontrakt już poszedł? Z tego co wiem - nie mam
możliwości zablokowania agenta o wątpliwej uczciwości.

a co zrobisz jak taka gafe popelni automat?

Bardziej wierzę w bezduszną automatykę niż emocje żywych ludzi.

Pozdro

L'e-szczur

UWAGA UWAGA!!! PASPN otworzyl ligi!