UWAGA UWAGA!!! PASPN otworzyl ligi!

Data: 2010-06-29 13:25:32
Autor: wiLQ
UWAGA UWAGA!!! PASPN otworzyl ligi!
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

PASPN otworzył mozliwość zakładania lig w których wcielamy się w
prawdziwego wirtualnego GM'a.

;-)

Założyłem ligę dla naszej grupy - o nazwie PRSK 2010-11. Jako ze nie
uzbieramy 30 GM'ów - liga będzie składała się z 16 drużyn w 4
dywizjach. 18 spotkań w sezonie (cykl tygodniowy H2H) plus playoffs.

Slusznie, ostatnio jak pytales bylo mniej wiecej tylu chetnych.

Jako, że jest sezon ogórkowy to draft ustawiłem na 28 sierpnia od
18:00. Na pick będzie po 120 sekund.

Istotniejsze sa zasady:
- draftujemy graczy wlacznie z ich oryginalnymi kontraktami? - jak ustalamy kolejnosc jesli draft jest wezykiem? - da sie zrobic licytacje?
Zwłaszcza w obliczu ostatnich dyskusji o GM'ach - dołączajcie i
pokażcie na co Was stać :-)

Hehe. Ladne przejscie.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-29 04:37:07
Autor: Leszczur
On 29 Cze, 13:25, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> Jako, e jest sezon og rkowy to draft ustawi em na 28 sierpnia od
> 18:00. Na pick b dzie po 120 sekund.

Istotniejsze sa zasady:
- draftujemy graczy wlacznie z ich oryginalnymi kontraktami?

Tak.

- jak ustalamy kolejnosc jesli draft jest wezykiem?

Nie mam pojęcia. Gdzieś po drodze jest pewnie losowanie. Póki co
wziąłem Nets z całym dobrodziejstwem inwentarza.

- da sie zrobic licytacje?

Licytujemy tylko FA.

> Zw aszcza w obliczu ostatnich dyskusji o GM'ach - do czajcie i
> poka cie na co Was sta :-)

Hehe. Ladne przejscie.

:-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-29 13:44:56
Autor: wiLQ
> [...]

> Istotniejsze sa zasady:
> - draftujemy graczy wlacznie z ich oryginalnymi kontraktami?

To dobrze...

> - jak ustalamy kolejnosc jesli draft jest wezykiem?

Nie mam pojęcia. Gdzieś po drodze jest pewnie losowanie. > - da sie zrobic licytacje?

Licytujemy tylko FA.

... ale to juz brzmi dla mnie slabo, wiec mam propozycje:
Zrobmy licytacje na yaskowym mocku i wyniki przeniesmy do PASPN.
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-29 04:57:18
Autor: Leszczur
On 29 Cze, 13:44, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Nie mam poj cia. Gdzie po drodze jest pewnie losowanie.

> Licytujemy tylko FA.

.. ale to juz brzmi dla mnie slabo, wiec mam propozycje:
Zrobmy licytacje na yaskowym mocku i wyniki przeniesmy do PASPN.

W tej lidze obowiązują pensje z sezonu 2010-2011. Dostępny był tylko
ten jeden tryb wyboru.
Więc nie będziesz miał możliwości licytowania pensji zawodników
draftowanych.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-29 13:59:50
Autor: wiLQ
> [...]

ten jeden tryb wyboru.
Więc nie będziesz miał możliwości licytowania pensji zawodników

Nie o to mi chodzilo. Oryginalne kontrakty z NBA IMHO sa podstawa
natomiast wolalbym bysmy porozdzielali zawodnikow do poszczegolnych
druzyn nie wezykiem, a licytacja.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-29 05:53:59
Autor: Leszczur
On 29 Cze, 13:59, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

Nie o to mi chodzilo. Oryginalne kontrakty z NBA IMHO sa podstawa
natomiast wolalbym bysmy porozdzielali zawodnikow do poszczegolnych

To jest do zrobienia, ale musielibyśmy się mocno zsynchronizować.
Pierwszy draft licytowany, ale pamiętając o wysokości kontraktów, a
drugi już wężyk, ale wybierając zawodników ściśle określonych. Do
zrobienia, ale widzę mnóstwo punktów w których da się coś spieprzyć.
Wystarczy, żeby jeden GM wziął innego ziutka, a cały system idzie się
walić, bo taki ruch ma wpływ na całą strukturę płac.

Chyba trzeba założyć ligę testową dla kilku drużyn i przetestować taki
sposób.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-29 15:24:19
Autor: wiLQ
> [...]

Wystarczy, żeby jeden GM wziął innego ziutka, a cały system idzie się
walić, bo taki ruch ma wpływ na całą strukturę płac.

Tzn jako komisz nie masz zadnej kontroli nad rosterami? Bo optymalnie
byloby przeprowadzic licytacje i po prostu wklepac sklady do PASPN.
Chocby poprzez jednoGMowy draft.

Chyba trzeba założyć ligę testową dla kilku drużyn i przetestować taki
sposób.

Eeee, najpierw poczekajmy na wypowiedzi innych.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-29 13:33:30
Autor: wiLQ
wiLQ napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Założyłem ligę dla naszej grupy - o nazwie PRSK 2010-11.

BTW, jaki jest Passcode?
  --
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-29 04:35:39
Autor: Leszczur
On 29 Cze, 13:33, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

BTW, jaki jest Passcode?

prsk_rulez :-)

Data: 2010-06-29 13:41:38
Autor: wiLQ
UWAGA UWAGA!!! PASPN otworzyl ligi!

> BTW, jaki jest Passcode?

prsk_rulez :-)

A mozna wybrac sobie druzyne czy to losowe?
Przy okazji pytam czy celowo wybrales Nets ;-)

Magic odpadaja skoro nie ma dywizji Southeast?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-29 04:53:59
Autor: Leszczur
On 29 Cze, 13:41, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> prsk_rulez :-)

A mozna wybrac sobie druzyne czy to losowe?
Przy okazji pytam czy celowo wybrales Nets ;-)

Miałem do wyboru Knicks, Nets, Boston, Orlando, Wizards i Sixers.
Ale najpierw wybierasz slot patrząc na dywizję i potem masz wybór
ograniczony do drużyn z tej dywizji.

Magic odpadaja skoro nie ma dywizji Southeast?

Są w Atlantyckiej.

Data: 2010-06-29 14:04:24
Autor: wiLQ
> [...]

Miałem do wyboru Knicks, Nets, Boston, Orlando, Wizards i Sixers.
Ale najpierw wybierasz slot patrząc na dywizję i potem masz wybór

No tak, ale jak widac dywizje nie sa takie same jak w NBA, wiec moze
napisz jakie sa u nas?

> Magic odpadaja skoro nie ma dywizji Southeast?

Są w Atlantyckiej.

Zmienilem zdanie, wezme Clippersow i chyba nawet nie musze tlumaczyc
dlaczego ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-29 05:47:53
Autor: Leszczur
On 29 Cze, 14:04, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Mia em do wyboru Knicks, Nets, Boston, Orlando, Wizards i Sixers.
> Ale najpierw wybierasz slot patrz c na dywizj i potem masz wyb r
> ograniczony do dru yn z tej dywizji.

No tak, ale jak widac dywizje nie sa takie same jak w NBA, wiec moze
napisz jakie sa u nas?

A nie wiem. Tego nie mogłem kontrolować :-)

> S w Atlantyckiej.

Zmienilem zdanie, wezme Clippersow i chyba nawet nie musze tlumaczyc
dlaczego ;-)

No widzę, że wybieramy kluby z tradycjami. Nastepni będą pewnie Sixers
i Wolves ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-29 15:25:45
Autor: wiLQ
> [...]

> dlaczego ;-)

No widzę, że wybieramy kluby z tradycjami. Nastepni będą pewnie Sixers

Hej, jakby na to nie patrzec kazdy z nas ma znacznie wieksza szanse
spieprzenia skladu niz wygrania mistrzostwa ;-)

--
pzdr
wiLQ

UWAGA UWAGA!!! PASPN otworzyl ligi!