UWAGA UWAGA!!! PASPN otworzyl ligi!

Data: 2010-06-30 13:09:56
Autor: wiLQ
UWAGA UWAGA!!! PASPN otworzyl ligi!
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Tak mi sie przypomnialo... co w koncu robimy z agentami?

Sugeruję dołączanie najpierw jako GM. Jest też możliwość bycia
agentem, ale lepiej jest zapełnić ligę GM'ami i korzystać z
automatycznego agenta - żeby nie było nieporozumień przy negocjacjach
i wyborze ofert dla FA.

Lepiej? Z jednej strony automat bylby pewnie szybszy, latwiejszy i bardziej
przejrzysty, ale z drugiej mialby zerowa odpowiedzialnosc (Hubert pisal
cos o bugach) i pozbywalibysmy sie istotnego elementu realnej NBA, a
przeciez relacji na linii agent-GM dotychczas zadne FB nie oferowalo.

I jeszcze jeden dopisek, w wishlist PASPN mialo "Custom Fantasy
Scoring", zrobili cos w tym kierunku? Moze pojawilo sie roto?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-30 06:10:33
Autor: Leszczur
On 30 Cze, 13:09, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Tak mi sie przypomnialo... co w koncu robimy z agentami?

Na razie nic. Co prawda można dołączać jako agent, ale widzę tu duże
pole do problemów przy wyborze ofert. Skoro nawet w FB-Best były
problemy z oceną poziomu "koleżeńskości" w trejdach - tutaj takich
nieporozumień może być więcej. Dlatego wolałbym z automatycznym
agentem.

> [...]
> agentem, ale lepiej jest zapełnić ligę GM'ami i korzystać z
> automatycznego agenta - żeby nie było nieporozumień przy negocjacjach

Lepiej?

Yup.

[...]

Tak. I teraz popatrz - dajesz ofertę na LeBrona 120/6, a kupuje go
ktoś inny za 80/5. Co myślisz o powodach takiej a nie innej decyzji
agenta?

I jeszcze jeden dopisek, w wishlist PASPN mialo "Custom Fantasy
Scoring", zrobili cos w tym kierunku? Moze pojawilo sie roto?

Przy zakładaniu ligi nie widziałem takiej możliwości.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-30 16:07:54
Autor: wiLQ
> [...]

Tak. I teraz popatrz - dajesz ofertę na LeBrona 120/6, a kupuje go
ktoś inny za 80/5. Co myślisz o powodach takiej a nie innej decyzji

Pytasz agenta publicznie skad taka decyzja, a co zrobisz jak taka gafe
popelni automat? --
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-30 07:23:12
Autor: Leszczur
On 30 Cze, 16:07, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Tak. I teraz popatrz - dajesz ofert na LeBrona 120/6, a kupuje go
> kto inny za 80/5. Co my lisz o powodach takiej a nie innej decyzji
> agenta?

Pytasz agenta publicznie skad taka decyzja,

I co Ci po wiedzy skoro kontrakt już poszedł? Z tego co wiem - nie mam
możliwości zablokowania agenta o wątpliwej uczciwości.

a co zrobisz jak taka gafe popelni automat?

Bardziej wierzę w bezduszną automatykę niż emocje żywych ludzi.

Pozdro

L'e-szczur

UWAGA UWAGA!!! PASPN otworzyl ligi!